Instagram tõi mu ellu välismaa kuulsused / Sotsiaalmeedia meil ja Ladina-Ameerikas

Pärast seda, kui ma endale Instagrami tegin, on minu sotsiaalmeedia elu muutunud – nimelt nüüd olen ma kursis paljude kuulsuste ja realityshow-des osalenud staaride eluga 😀 No eks ma enne olin seda Facebooki vahendusel, aga siis pigem sarjadega üldiselt, sest välismaa staarid väga Facebookis asjatada ei viitsi, vähemalt pilte nad küll ei lisa. Aga nüüd ma tean, mis “Poissmehe” ja “Vallalises kaunitaris” osalenud inimeste tegelikus elus toimub jne 😀 Või et “Vaprate ilusate” Hopel ehk Annika Noellel on 24.detsembril sünnipäev – ehk siis jõululaps. Varem ma poleks seda googeldama hakanud, aga kuna nüüd ta ise lisas endast sel päeval vastava pildi, siis oli kohe teada. “Vaprate ja ilusate”  üldist lehte jälgin ma rohkem Facebookis ja seega ma tean, mis seal järgmiste kuude jooksul toimuma hakkab – ikka sama vana teema  – Hope, Liam, Steffy ja hull Thomas. Et nad ka ei väsi… Ma olen paar korda ka sinna lehele vastavaid kommentaare jätnud, hiljuti näiteks selliseid (jah, mõned vead on sees, mu inglise keel pole ülitugev, pigem selline harju keskmine):

wp-1578917812014.jpgwp-1578917788947.jpgwp-1578917767978.jpg

Panin ühte kommentaari kaks korda, sest terve ei mahtunud ära, teist ei viitsinud enam kaks korda screenshottida, et kogu tekst ära mahuks, aga vahel on huvitav selliseid asju kommenteerida ja arutelu tekitada 😀

Kui nüüd tulla sotsiaalmeedia juurde tagasi, siis eriti suur kontrast on sees sellel, kuidas Ladina-Ameerikas kuulsaid näitlejaid või youtubereid fännatakse. Meil kirjutatakse ka väga armsaid kommentaare ja kiidetakse nende ilu jne, aga Ladina-Ameerikas on iga teine kommentaar seotud sooviga, et jumal õnnistagu seda kuulsust (mis on ka loogiline, sest ladinaameeriklased on üldiselt väga usklikud) või siis kirjutatakse, et nad armastavad seda inimest nii väga. Ma ei tea, meil vist mõjuks see naljakalt, kui keegi a la näitlejatest Priit Piusi/Evelin Võigemasti või suunamudijate poolelt Palja Porgandi Intstagrami pildi alla kirjutaks, et nad teda nii väga armastavad 😀

Samamoodi on suhtumine erinev ka töö ja eraelu vahel. Jah, ka eesti näitlejad suudlevad/amelevad filmides nendega, kellega roll nõuab ja kodus elavad oma elu koos abikaasade/elukaaslastega edasi, aga hiljuti lõppes üks kuulus Ladina-Ameerika seebikas, mille lõpuga enamik rahule ei jäänud, sest peategelased ei jäänud kokku. Mis need peategelased siis reaalses elus tegid? Tegid koos naispeaosalise Instagrami kontol video (isiklikul kontol!), kus mängisid seda sarjas olevat paari ja kavandasid nii-öelda õnneliku lõpu neile, mis lõppes mitmeminutilise kirgliku suudlusega. See live ei olnud enne seda hetke kuidagi seotud nende töömaailmaga, vaid nad lihtsalt tänasid vaatajaid jne. Ja siis mees ütles, et oleme nüüd Catalina ja Titi (peaosaliste nimed seal sarjas) ning teeme vaatajatele rõõmu. Ja nii nad tegidki väikse omaloomingulise rolli, kus mõlemal lausa pisaradki voolama hakkaksid ja lõpetasid selle kirgliku suudlusega, sest see oleks rahvale meeldinud. Pannes sama olukorra nüüd Eesti konteksti, siis ma ei kujutaks ette seda, et üks äsja abiellunud naine (naine abiellus tegelikus elus oktoobris) oma isiklikul Instagrami kontol sellist videot jagaks, kus ta tööväliselt teise mehega kirglikult suudleb. Jah, nad läksid korraks vaatajate rõõmuks rolli sisse, aga elasid sinna vist liiga sisse lausa 😀 Ja mis olid kommentaarid? Kõik kiitsid neid taevani ja paljud lisasid juurde, et neil võiks päriselus suhe olla jne, kuigi nad on mõlemad abielus. Meil ma sellist olukorda väga ette ei kujutaks 😀

Et selles mõttes on huvitav jälgida, milline kontrast on meie kuulsuste ja välismaa kuulsuste sotsiaalmeedias. Just eriti tuues välja hispaaniakeelsed riigid, sest USA-s, Austraalias ja mujal sellist hullumeelset kuulsuste armastamist/jumaldamist ma ka nende Instagrami kontodel märganud pole. Aga nüüd täna algab ühe hispaaniakeelse seebika teine hooaeg, mida ma ka ilmselt jälgima hakkan, sest esimest ma vaatasin – ja kõik kommenteerijad jumaldavad/armastavad seda peaosalist seal ega jõua absoluutselt tänast ära oodata, et saaks uut osa vaadata. Mina ei jõua ka seda ära oodata, aga eks näis, kas lapse kõrvalt selleks aega jätkub 😀 Kas teie jälgite Instagramis palju kuulsusi? Ma olen juba ligi 1400 inimese jälgija, kellest enamik ongi välismaa kuulsused 😀

Lõpetuseks mõned pildid ka. Esimene neist on tehtud mu sünnal, seda ma veel polegi jaganud, teised suht hiljuti.

wp-1578851991890.jpgwp-1578648596835.jpgwp-1578772394009.jpgwp-1578839415615.jpg

14 kommentaari “Instagram tõi mu ellu välismaa kuulsused / Sotsiaalmeedia meil ja Ladina-Ameerikas

  1. Ma näiteks ei saa üldse aru, miks peaks võõraid inimesi jälgima 😀 minu jaoks see reaalses elus võrduks sellega, et näen a la Koit Toomet ja kukun kisama, et OMG!!OMG!! KOOOIIIIITTTT 😂 oleks ju naljakas, ei? 🤔 et nagu..võõrad on ju. Miks peaks kellegi teise elu nii põnev olema? Ma pigem see tüüp, kes reaalses elus korra mühatab, et ah oli jah Koit ja elan edasi. Ehk siis kui kuskil netis ette jääb, siis pilti vaatan ja elan edasi. Mõningaid blogijaid jälgin, kuid no olgem ausad. Oled 5+ a kellegi elust lugenud pm detailideni, siis ongi inimene tuttav 😀

  2. Mis selle hispaaniakeelse seebika nimi on, millel nüüd uus hooaeg hakkab? Ma hea meelega tuletaks oma ammuõpitud algelist hispaania keelt natuke meelde.. ja uut seebikat oleks ka vaja, mida õhtuti vaadata. 😀

    • La Doña – Telemundo peaks pealt nägema ja ehk siis netist ka, ma pole veel otsima hakanud 😀 Aracely Arambulaga peaosas, esimene hooaeg oli aastal 2017. Kolm aastat tagasi oli esimene hooaeg, aga kindlasti soovitan seda ka vaadata, sest muidu sellest uuest hooajast ei saa aru – see jätkub sealt, kus pooleli jäi. Palju kirge, draamat, kättemaksu jne. Peategelane on üks võimas naine, kes on minevikus kahjuks palju halba kogenud…

      • Aracely Arambula oli mu kunagise lemmikseebika “Emba mind” naispeaosaline.. vaatan kindlasti! 😀

      • “Emba mind” vaatasin ka mina – see oli tõesti hea! Ma olen nüüd “La Doña” teist hooaega vaadanud ja superhea on endiselt – hetkel on viis osa väljas ja olen kõik ka ära vaadanud neist! Aracely Arambula on 45 (vist), aga no nii hea näeb välja lihtsalt 😀 No keha on nagunii supervormis, aga üldse on ta väga kaunis naine minu meelest, on seda alati olnud 🙂

  3. maeivõiii, no see viimane pilt ja see mütsilotu peas ja kogu kombo kokku on niivõrd naljakas et ma pisarateni naersin…..aitäh 🙂

    • Aga vot inimesed tulevad tänaval lausa rääkima, varem kunagi ei tulnud nii, aga seda mantlit kandes tulevad 🙂 Viisin õmblejale selle, et nööpe veits tugevamalt lasta kinni õmmelda ja too uuris, et kust tellisin selle, sest tema tahab ka seda mantlit 😀 Mida üks värviline mantel võib hallis Eestis kaasa tuua 😀 Mulle see igal juhul meeldib!

      • Ja kuidas see sinu perset torgib, Jade? 😅 Lühikesed varrukad on uus mood, sa ei teadnudki või? Ai-ai, ata-ata sulle, aga kobisema oled küll varmas 😉

      • Vaimukas 🤔 ega ei torgigi üldises plaanis, kanna aga uhkusega oma kukekat ja pitsitavat mantlit edasi, mis siis et keset talve randmed paljad, eksju😀
        🤡🤡🤡

  4. Kas saad öelda veel, mis hispaaniakeelseid seebikaid viimasel ajal vaadanud oled? Ja kust sa tavaliselt vaatad? Saan aru, et vaatad hispaania keeles, kas tead ka saite, kust ingliskeelsete subtiitritega vaadata nt?

    • Viimasel ajal polegi eriti vaadanud, aga eespool mainitud La Doña on super. Siis veel La Reina del Sur, esimene hooaeg on suht vana juba, teine tuli hiljuti välja. Ma teise hooaja jätsin pooleli, see oli just enne sünnitama minemist ja siis kuidagi jäi aega väheks. Vbl kunagi hakkan uuesti vaatama, mingi 15 osa jõudsin ära vaadata 😀 Esimene hooaeg tundus parem olevat, aga no mul pole teise kohta nii kindlat arvamust veel, sest 15 osa on vähe. See on totaalne actioni seebikas – relvad, lennukid, tapmised, põgenemised jne. Räägib naisest, kes juhuse tahtel sai narkokartellide esiotsa ja juhtus kogu narkolastide teemat Lõuna-Euroopas ja ka mujal. Ka pealkiri viitab sellele (Kuninganna lõunas, mis tähistabki asukohta, kus ta parim oli). Just esimene hooaeg on siis sel teemal, teine on jätk sellele, seal on juba muud teemad.

      Postituses viidatud seebikas on El final del Paraiso (Paradiisi lõpp), mida ma ei vaadanud otseselt, ainult mingeid klippe (jutt sellest seebikast, kus mees ja naine suudlevad naise Instagrami kontol). Selle esimene hooaeg Sin Senos No Hay Paraiso (Ilma rindadeta ei ole paradiisi) oli see, mida ma vaatasin, pärast seda oli pikk paus ja siis tulid järgnevad hooajad, mida ma ei vaadanud Sin Senos Si Hay Paraiso (Ilma rindadeta siiski on paradiis) ja Sin Senos Si Hay Paraiso 2. Ma vaatasin ainult esimest hooaega, mis oli super, aga teised väga ei istunud. Esimene hooaeg räägib naisest, kes on vaene ja kes on valmis kõigeks, et endale kunstrinnad saada, samuti tahab ta rikkaks saada ja on valmis selle nimel ka paljuks. Teised hooajad on selle järjed ja mitmed aastad mööduvad vahepeal. Et esimest ma soovitan, teisi enam nii väga mitte.

      Siis on veel Mas Sabe el Diablo (Saatan teab kõige rohkem/kõige paremini), mis on üks mu lemmikutest, aga see on ka juba aastast 2010. Mõrvad, petmine, vargused, armastus, draamad jne. Santa Diabla jooksis meie kanalitel ka (Sony Channel) ja tõlgiti siin Langenud ingel (otsetõlge oleks Püha saatan vms, tegelikult on tegemist sõnamänguga, mis naispeaosalise nimest tuletatud on), mis on samuti superhea. Seal olid eestikeelsed subtiitrid all, lausa kaks korda jooksis.

      Veel La Hija del Mariachi (palju hispaaniakeelset ja mariachide muusikat), Mi Corazon Insiste on head. Kahjuks ei tea, kust subtiitreid alla saaks, ma ise vaatan hispaania keeles neid 😦

Lisa kommentaar