51-100

Mõtlesin, et teen teise osa ka ära! Küsimused on ikka võetud Katarina blogist.

Mis on see üks asi, milles sa kindel oled?

Ega praegu ei saa vist milleski eriti kindel olla.

Kirjelda üht oma kolossaalset läbikukkumist.

Reisikorralduse õppimine. See ei ole minu jaoks. Ja kui aastal 2016 oli kohe vaja tööle saada, siis kandideerisin reisikonsultandiks. Paber oli ju ette näidata – läbisin mitu vooru, aga jäin teiseks. Võeti keegi, kellel paberit polnud, kuid oli kogemus. Ainus töökoht, mida ma kandideerides saanud ei ole, aga samas jumal tänatud, et nii läks.

Mis paneb sind nina kirtsutama?

Hilinemine ja ükskõiksus.

Mida su sisemine hääl sulle ütleb?

Oleneb ju olukorrast!

Millist kuritegu sa oled kaalunud?

Ei tea, kas otseselt ühtegi olen.

Mille poolest su ema oli vinge?

Ta oli tugeva iseloomuga naine, keda kõik kuulasid.

Mille poolest su isa on vinge?

Ta oskab head nalja teha.

Millise päeva sa uuesti läbi elaks?

Esimesse klassi minek. Gümnaasiumi lõpetamine. Hendrikuga tutvumine. Abiellumine. E sündi ei tahaks uuesti läbi elada, küll aga tahaks teda beebina hoida süles küll. Võib-olla siis seda päeva, mil me haiglast koju saime? Mul ei ole eriti häid mälestusi sünnitusest.

Mida sa sooviksid, et sinust pärast esimest kohtumist arvatakse?

Äge, kuidas ta uute inimestega end nii vabalt tunneb!

Millal sa kartsid kõige rohkem?

Sünnitust kartsingi kõige enam. Ja ilmselt üks põhjus, miks ma teist last enam eriti ei taha, ongi mu sünnitus. Ja mitte keisrilõige, mis oli isegi talutav, kuid kogu see haigla periood oli kohutav. Personal ei jätnud ka head muljet.

Milles sa oled kohutav, aga sellegipoolest armastad seda teha?

Mulle meeldib vahel laulda, kuid ma ei pea sugugi viisi.

Millist relva sa zombide rünnaku ajal kannaks?

Mitte ühtegi. Ma ilmselt poleks selleks ette valmistatud.

Kui sa peaksid valima ja saaksid jätta ainult ühe oma meeltest, siis millise sa jätaks?

Nägemise. Ma ei suuda oma elu ilma nägemiseta ette kujutada.

Mida sa teha armastad?

Ma armastan teiste lugusid kirja panna. On need siis persoonilood/haigused/lähisuhtevägivald/surm/sünnitus jne. Mida ma siiani veel teinud pole, kuid hakkan varsti tegema – uudiste kirjutamine on minu jaoks praegu tume maa, aga palgatööle minnes saan seda ka teha. Ja üritustel käia ja neid kajastada!

Mis toitu sa teistest paremini valmistada oskad?

Mitte ühtegi. Ma olen vilets kokk.

Mida sa soovid, et sa oleksid leiutanud?

Facebooki ja Instagrami. Või praegusel ajal juba TikToki.

Mida sa sooviksid leiutada?

Sellise roboti, mis kodus mu riided kappidesse paneks, kui need pestud ja kuivad on. Või see on juba olemas?

Kui kõrgeks sa 100 inimese hulgas oma intelligentsust pead?

Keskmine. Kunagi olen IQ-testi teinud ja tulemus oli harju keskmine.

Kus sa tahaksid praegu olla?

Lakas! Ma tean, et kõlab veidralt, kuid ma olen üks kord elus lakas ööbinud ja see oli väga vinge kogemus!

Kui sa saaksid olla ühe päeva kellegi teise nahas, siis kelle ja miks?

Mõne kuulsuse nahas tahaks olla, et näha, mismoodi see eluke siis ka on, kui tuntud oled.

Mis paneb sind end võimsana tundma?

Kui suudan E-ga vahel kokkuleppele jõuda, sest see on paras pähkel, ma ütleks.

Mis on kõige õelam asi, mida sa kunagi öelnud oled?

Ega ma just lilleke rohus selles mõttes pole olnud. Aga kõige õelam – las ma mõtlen. Ma olen ühes eelmises suhtes tülide ajal välja pahvatanud, et mu eks oli voodis palju parem. Ups.

Mis on kõige õelam asi, mida sulle öeldud on?

Et sa ei leia iial abikaasat, loo peret ega saa endale normaalset töökohta, sest oma blogi ja saate tõttu ei taha sind mitte keegi. Ma loodan, et see inimene tõmbab endale toidu kurku, kui mu blogi on viimasel ajal lugema juhtunud, sest ta pani väga mööda.

Millised kolm sõna võiksid olla su hauakivil?

Jaanika Paanika Banaanika!

Mis on ärgates su esimene mõte?

Mis päev täna on?

Mis on see üks asi, mis sind öösel muretsedes üles ajab?

Ma üldiselt magan nagu nott.

Kui sa saaksid rääkida midagi anonüümselt, siis mis see oleks?

Mitte midagi. Ma olen pea alati avameelne inimene.

Kellele sa sooviksid andestada ja unustada?

Ma olen vist kõigile juba andestanud, kellele on vaja olnud andestada.

Kui sa saaksid täna mõnest oma kohustusest loobuda, siis mis see oleks?

Ma loobuksin koristamisest.

Milline inimesetüüp sind kõige rohkem ärritab?

Võltsid inimesed. Ja need, kes näo ees käituvad hästi, kuid siis löövad noa selga.

Mis on su suurim tugevus?

Ma olen üpris enesekindel inimene. Loomulikult on mul ka halbu päevi, kus kõik tundub pask ja ma ise puhas kõnts, kuid ma tulen neist alati välja.

Mis on su suurim nõrkus?

Mul ei ole kannatust.

Kuidas sa ilmutad armastust?

Ma näitan seda sõnade ja tegudega välja.

Miks sa oled siin toas just praegu?

Ma istun elutoa diivanil ja kirjutan seda postitust mobiilist. Kõik teised magavad juba ammu. Ja arvuti avan ma ainult siis, kui on vaja tööd teha. Kõik muu saab telefonist tehtud.

Millal sa andestasid või sulle andestati?

Hiljuti pole kumbagi olnud, sest pole kellegagi tülli läinud.

Mis on suurim viga, mida sa oled teinud?

Olen uskunud minevikus, et mehi saab ümber kasvatada. Ei saa. Mölakas jääb alati mölakaks. Tuleb endale kohe hea mees võtta, mitte loota, et jobu muutub paremaks. Enamasti muutub jobu ainult hullemaks.

Mida sa varjad?

Ei teagi nii öelda.

Mis on see küsimus, millele sa ikka ja jälle vastust otsid, aga pole veel leidnud?

Kuidas vahel teatud olukordades mitte närvi minna ja üle keeda…

Mida sa häbened?

Oma suurt kõhtu.

Mis sind peatab?

Vahel hirm, mõnikord laiskus.

Mis saladus sul on?

Ma ei tea, et mul ühtegi märkimisväärset saladust oleks.

Kuidas sa salaja manipuleerid inimestega, et saada oma tahtmist?

Üritan end võimalikult haledaks muuta, et siis oma tahtmise saaksin. Õnneks viimasel ajal pole seda taktikat vaja läinud.

Millal sa viimati vabandust palusid?

Ei mäleta. See pole just mu tugevaim külg.

Mis on suurim vale, mida endale ütled?

Enam ei ütle, aga kunagi kinnitasin endale, et vallaline on jumala äge olla. Ei olnud tegelikult sugugi nii mõnus.

Mis hetkel sa jätsid lapsepõlve selja taha?

Kui kuskil 20 sain äkki? Töö mõttes veel varem – ma töötasin kooli kõrvalt juba 17-aastaselt.

Mis su elus puudu on?

Suurem kodu.

Kas sa usud kõrgemasse jõudu?

Ma arvan, et kõrgeim jõud siin ilmas on inimene ise.

Millest sa oled valmis loobuma?

Ülekaalust oleks hea loobuda.

Mida sa praegu ei ütle?

Hetkel sellist asja vist ei olegi. Aga ma tavaliselt räägin jah suurtest asjadest siis, kui need on kindlad ehk lepingud on allkirjastatud või midagi muud sarnast.

Head ööd!

Tallinnas juunis 2022 – enne peole minekut 🙂
Juuni alguses Räpinas pulma-aastapäeva tähistamas

4 kommentaari “51-100

  1. Äge sinust kuulda üle pika aja. Miks reisikorralduse valdkond nii ebameeldivaks osutus sinu jaoks? Või noh, miks see sinu jaoks ei ole?

    • Reisikonsultandina töötamine ehk nii hull ei olekski, sest siis vahendad teiste korraldatud reise, kuid reisikorraldajana peaks neid ise ka kokku panema. Ja see viimane nõuab palju organiseerimist, mis mulle tegelikult ei meeldi. Eriala lõpetasin küll ära, kuid jõudsin ise tõdemuseni, et see pole minu jaoks. Ma ei tea, kas ma tahaksin kogu aeg sadade inimeste reiside eest vastutada. Ilmselt ei tahaks.

Lisa kommentaar