Instagram tõi mu ellu välismaa kuulsused / Sotsiaalmeedia meil ja Ladina-Ameerikas

Pärast seda, kui ma endale Instagrami tegin, on minu sotsiaalmeedia elu muutunud – nimelt nüüd olen ma kursis paljude kuulsuste ja realityshow-des osalenud staaride eluga 😀 No eks ma enne olin seda Facebooki vahendusel, aga siis pigem sarjadega üldiselt, sest välismaa staarid väga Facebookis asjatada ei viitsi, vähemalt pilte nad küll ei lisa. Aga nüüd ma tean, mis “Poissmehe” ja “Vallalises kaunitaris” osalenud inimeste tegelikus elus toimub jne 😀 Või et “Vaprate ilusate” Hopel ehk Annika Noellel on 24.detsembril sünnipäev – ehk siis jõululaps. Varem ma poleks seda googeldama hakanud, aga kuna nüüd ta ise lisas endast sel päeval vastava pildi, siis oli kohe teada. “Vaprate ja ilusate”  üldist lehte jälgin ma rohkem Facebookis ja seega ma tean, mis seal järgmiste kuude jooksul toimuma hakkab – ikka sama vana teema  – Hope, Liam, Steffy ja hull Thomas. Et nad ka ei väsi… Ma olen paar korda ka sinna lehele vastavaid kommentaare jätnud, hiljuti näiteks selliseid (jah, mõned vead on sees, mu inglise keel pole ülitugev, pigem selline harju keskmine):

wp-1578917812014.jpgwp-1578917788947.jpgwp-1578917767978.jpg

Panin ühte kommentaari kaks korda, sest terve ei mahtunud ära, teist ei viitsinud enam kaks korda screenshottida, et kogu tekst ära mahuks, aga vahel on huvitav selliseid asju kommenteerida ja arutelu tekitada 😀

Kui nüüd tulla sotsiaalmeedia juurde tagasi, siis eriti suur kontrast on sees sellel, kuidas Ladina-Ameerikas kuulsaid näitlejaid või youtubereid fännatakse. Meil kirjutatakse ka väga armsaid kommentaare ja kiidetakse nende ilu jne, aga Ladina-Ameerikas on iga teine kommentaar seotud sooviga, et jumal õnnistagu seda kuulsust (mis on ka loogiline, sest ladinaameeriklased on üldiselt väga usklikud) või siis kirjutatakse, et nad armastavad seda inimest nii väga. Ma ei tea, meil vist mõjuks see naljakalt, kui keegi a la näitlejatest Priit Piusi/Evelin Võigemasti või suunamudijate poolelt Palja Porgandi Intstagrami pildi alla kirjutaks, et nad teda nii väga armastavad 😀

Samamoodi on suhtumine erinev ka töö ja eraelu vahel. Jah, ka eesti näitlejad suudlevad/amelevad filmides nendega, kellega roll nõuab ja kodus elavad oma elu koos abikaasade/elukaaslastega edasi, aga hiljuti lõppes üks kuulus Ladina-Ameerika seebikas, mille lõpuga enamik rahule ei jäänud, sest peategelased ei jäänud kokku. Mis need peategelased siis reaalses elus tegid? Tegid koos naispeaosalise Instagrami kontol video (isiklikul kontol!), kus mängisid seda sarjas olevat paari ja kavandasid nii-öelda õnneliku lõpu neile, mis lõppes mitmeminutilise kirgliku suudlusega. See live ei olnud enne seda hetke kuidagi seotud nende töömaailmaga, vaid nad lihtsalt tänasid vaatajaid jne. Ja siis mees ütles, et oleme nüüd Catalina ja Titi (peaosaliste nimed seal sarjas) ning teeme vaatajatele rõõmu. Ja nii nad tegidki väikse omaloomingulise rolli, kus mõlemal lausa pisaradki voolama hakkaksid ja lõpetasid selle kirgliku suudlusega, sest see oleks rahvale meeldinud. Pannes sama olukorra nüüd Eesti konteksti, siis ma ei kujutaks ette seda, et üks äsja abiellunud naine (naine abiellus tegelikus elus oktoobris) oma isiklikul Instagrami kontol sellist videot jagaks, kus ta tööväliselt teise mehega kirglikult suudleb. Jah, nad läksid korraks vaatajate rõõmuks rolli sisse, aga elasid sinna vist liiga sisse lausa 😀 Ja mis olid kommentaarid? Kõik kiitsid neid taevani ja paljud lisasid juurde, et neil võiks päriselus suhe olla jne, kuigi nad on mõlemad abielus. Meil ma sellist olukorda väga ette ei kujutaks 😀

Et selles mõttes on huvitav jälgida, milline kontrast on meie kuulsuste ja välismaa kuulsuste sotsiaalmeedias. Just eriti tuues välja hispaaniakeelsed riigid, sest USA-s, Austraalias ja mujal sellist hullumeelset kuulsuste armastamist/jumaldamist ma ka nende Instagrami kontodel märganud pole. Aga nüüd täna algab ühe hispaaniakeelse seebika teine hooaeg, mida ma ka ilmselt jälgima hakkan, sest esimest ma vaatasin – ja kõik kommenteerijad jumaldavad/armastavad seda peaosalist seal ega jõua absoluutselt tänast ära oodata, et saaks uut osa vaadata. Mina ei jõua ka seda ära oodata, aga eks näis, kas lapse kõrvalt selleks aega jätkub 😀 Kas teie jälgite Instagramis palju kuulsusi? Ma olen juba ligi 1400 inimese jälgija, kellest enamik ongi välismaa kuulsused 😀

Lõpetuseks mõned pildid ka. Esimene neist on tehtud mu sünnal, seda ma veel polegi jaganud, teised suht hiljuti.

wp-1578851991890.jpgwp-1578648596835.jpgwp-1578772394009.jpgwp-1578839415615.jpg