Naistejutud/ Julged Riided on nii äge Facebooki lehekülg, kust endale riideid tellida :)

Reede on käes, jee! Kuigi mul pole suurt vahet, mis päev on, sest tööl ma ju ei käi hetkel, aga reede on sellepärast hea, et siis hakkab Hendrikul ka nädalavahetus pihta. Ja see mulle meeldib! 🙂

Ma olen avastanud, et umbes 90 protsenti blogipostitustest kirjutan ma moblaga ja just imetades. See on hea aeg selleks, sest kui E magab, siis ma kas vaatan telekat või teen midagi muud, mis vaja majapidamises teha. See on küll õige, et beebiga peab kaks korda rohkem pesu pesema, sest tal tuleb vähemalt kaks korda päevas riideid vahetada – nagu väikeste lastega ikka 😀

Saate aru, ma juba lootsin, et mul ei veritse enam, neli päeva oli paus, aga täna hakkas uuesti pihta. Paar nädalat tagasi oli sama lugu, et mõned päevad ei veritsenud ja siis hakkas uuesti pihta. Ma alguses mõtlesin, et äkki päevad algasid hoopiski, sest kuigi imetamise ajal enamasti neid pole, siis pole see mingi kindel reegel. Sellisel juhul ei tahaks aga see erand olla, tahaks päevadest veel rahu saada 😀 Aga vist ikka polnud päevad, vaid endiselt see keisrilõike veritsemine. See võibki lausa üle kahe kuu kesta, samuti olla see normaalne, et vahepeal jääb järele ja siis hakkab uuesti. Seega päevad mul ei hakanud, sest need on mul alati meeletu verekogusega, aga hetkel on see nii nagu pärast keisrit on olnud kogu aeg. Aga suht tüütu on see küll – olin raseduse ajal nii harjunud ilma vereta eluga, aga nüüd olen juba seitse nädalat veritsenud. Küll suht vähe, aga siiski. Kaua teil pärast keisrit veritsemine kestis ja kas vahepeal oli pause ka ning siis hakkas uuesti? Ja millal teie päevad taastusid pärast sünnitust? Mõnedel veab lausa nii palju, et imetamise ajal pole neid üldse, aga teistel hakkavad suhteliselt ruttu.

Lõpetuseks üks täna tehtud pilt. Seljas on mul pluus, mille tellisin järjekordselt Facebooki lehelt Julged Riided. Ma olen sealt kuu aja jooksul juba kolm asja tellinud – seal on nii vinged riided! Ausalt – ma tahaks pooled asjad sealt ära osta, kui mul ainult raha oleks. Õnneks on hea asi see, et paljud riided sealt ei lähe mulle kahjuks selga 😀 Nüüd vast enne ei telli, kui vanemahüvitis laekuma hakkab, aga sinna läheb veel natuke aega, mul on 25.oktoobrini dekreet. Aga teades ennast, siis ma ei suuda vastu panna, sest seal on nii ägedad riided. Lisaks on teenindus kiire ja mugav, järgmisel päeval saab paki kohe kätte. Pluus maksis 40 eurot, ma tavaliselt sellise hinnaga riideid endale ei osta, just pluuse siis, aga no sealsed asjad on nii lahedad. Ma tahtsin tegelikult alguses lisaks veel paar asja tellida, aga kui jaole sain, siis oli keegi juba jõudnud need ära krabada (need pildid eemaldatakse, mis on ära tellitud). Mis mulle selle lehe juures veel meeldib on see, et seal on enamik asju ainueksemplarid või kui mitte päris seda, siis vähemalt iga suurust on ainult üks. Et päris igal teisel pole sama riideese seljas 🙂 Mul on nende riiete pildialbum juba peas ja alati, kui midagi uut tuleb, siis ma olen jälle nii võlutud 😀 Panengi tegelikult siia lõppu veel kaks asja, mis ma sealt tellinud olen – Wife, mom, BOSS pluus maksis 25 euri, Wayward kleit oli ka 40 eurot.

P.S: Olen kõik riided ise maksnud ja teen neile reklaami täiesti tasuta, igaks juhuks mainin.

2019-10-04-18-28-00-896.jpg2019-09-17-15-06-04-310.jpg20190908_095535.jpg

16 kommentaari “Naistejutud/ Julged Riided on nii äge Facebooki lehekülg, kust endale riideid tellida :)

  1. Mul olid küll sünnitused ammu (9 ja 11 aastat tagasi) aga usun, et loodusseadused nii kiirelt ei muutu 🙂
    Veritsemine ei olene sünnitamise viisist, olgu see keiser või tavaline sünnitus, selles osas vahet pole. Mul olid tavalised sünnitused ja veritses julgelt üle 2 kuu. See on normaalne. Kui veritsus lõppes, siis päevad algasid peale imetamist. Esimese lapsega ca 10 kuud peale sünnitust ja teisega 2 aastat. Niiii mõnus oli!

  2. 5 nädalat veritsesin natuke, nädal paus ja siis 2 nädalat määris edasi. Põnn praegu 7 kuud vana ja siiani pole päevi hakanud. Õnneks 😀

  3. Minul on päevad alati hakanud umbes poolteist kuud pärast sünnitust. Kõigil kolmel korral. Kuigi lapsi olen imetanud kaua.

    • See on kõigil jah täitsa erinev ikka. Aga päris huvitav, et sul on kolmel korral lausa samal ajal päevad hakanud. Pole saanud kaua ilma päevadeta üldse olla siis imetamise ajal.

  4. Veritsemise kohta ma isegi ei mäleta🤔
    Aga päevi polnud 2a1kuud. Imetasin 2a3kuud, seda praegust ülepäeviti tissi «proovimist» enam imetamiseks ei loe😄

    • Päris pikalt imetasid ikka! See on ka kõigi naiste puhul nii erinev, aga hetkeseisuga ma üle aasta ei planeeri imetada. Eks näis, kuidas tegelikult läheb – vbl rohkem, vbl vähem.

  5. Ma sünnitasin küll ilma keisrita, veritses 3 nädalat ainult. Esimesed päevad algasid alles siis, kui laps oli aastane ja imetamise täielikult lõpetasin (oli jäänud veel üks kord päevas ja öösel nii palju kui soovis). Seega imetamiskordade vähenemine ka ei aidanud tsükli taastumisele – ma oleks tahtnud, et varem oleks tsükkel taastunud, et saaksin uuesti rasestuda ja vanemapalgas ei jääks pausi. Aga mis seal ikka 🙂
    Mul ka alati väga vererohked päevad olnud, aga esimene mens oli lühike ja tuli vähe verd, polnud ka valus (tavaliselt ikka väga valulikud olnud). Rohkem pole päevasid olnud jälle, kuna jäin kohe uuesti rasedaks, nagu soovisime 😀

    • Siis läks hästi, et kohe uuesti rasedaks jäid, kui päevad tagasi tulid! 🙂 Tavasünnituse puhul võib teine laps juba üpris ruttu tulla, kui tahtmist ja jaksu ainult on, keisriga on see asi, et 1.-1.5 aastat ei tohi kindlasti rasedaks jääda, mõned arstid ütlevad, et lausa kaks aastat. Oleneb muidugi olukorrast ja naisest jne, on neid, kes on kiiremini rasedaks jäänud, sest arst on rohelise tule andnud.

      Et keisri puhul tuleks neil, kes kiiresti järgmist last tahavad saada, pigem arstiga see läbi rääkida, et kõik hästi sujuks. Kui nii võtta, siis keisrilõikega sünnitanud naisi see 2.5aastane sama vanemahüvitise määramine ei pruugi väga aidata, kui nad ei tohigi vbl selle aja jooksul uuesti sünnitada 😀 Aga 2.5 aasta jooksul ilmselt siiski juba tohib, aga siis pigem nii, et jõuadki napilt selle aja sisse. Et suht hästi peab välja arvestatud olema see asi.

      • Tahtsin kommenteerida, et elu ei ole nii mustvalge 🙂 kõike tuleb ette.
        Minu esimene laps sündis erakorralise keisriga. Kuna rasestumine oli olnud keerukas ja pikem periood, ei arvanud me üldse, et midagi juhtuda võiks ja ei kasutanud kaitsevahendeid. Juhtus elu – jäin uuesti rasedaks, kui esimene laps oli 6 kuud vana. Minu laste vanusevahe jäi 1 a 3 k. Teise lapse puhul tehti küll eraldi uh keisriarmi kontrollimiseks, aga kõik oli hästi ja kuigi sünnituse ajal oldi valmis ka keisrilõikeks, sünnitasin loomulikul teel. Arstid tõesti ei soovita riskida, aga mõnikord juhtub ja me oleme oma “kaksikute” väga rõõmsad. Nad on praegu 5 ja 3 (saab varsti 4) ja üksteise parimad sõbrad 🙂

      • H, absoluutselt! 🙂 Ma usun, et üldiselt lähebki väga hästi ka väiksema vahega laste puhul, kui on tegemist keisrilõikega, aga nad ikkagi mainivad seda, et inimesed oleksid valmis.

  6. Ma pole küll ema ega midagi, aga kuna töö tõttu päevast päeva kuulen sellekohast infot, siis arst viimati mainis, et 4-6 ndl võib veritseda vabalt ja kui see veritsemine liiga kaua kestab, siis igal juhul kontrolli pöörduda(sünnitusjärgsed kontrollid on vist 2 ndl pärast sünnitust esmakontroll ja siis 2 kuu pärast tava juba). Nt tavasünnituse korral võib platsentatükk sinna jääda, mis põhjustab veritsust(pole kindel, kas keisri puhul ka).

    • Keisri puhul on tavaline ka üle kahe kuu, kui veritseb. Sünnitusjärgne kontroll on tavaliselt 4-7 nädalat pärast sünnitust, mul ongi homme.

  7. Veritses u 2 kuud, sellest 1.5 kuud ikka üpris palju, viimased nädalad olid nii-naa, vahel kergem määrimine, vahel rohkem. Kontrollis käisin 2k2n pärast sünnitust (normaalne ongi käia nii 8 nädalat pärast sünnitust), kõik oli korras. Imetan veel praegu ka, ja üpris palju (laps on 1a2n), päevad taastusid lapse 10.kuu minisünnal. Tsükkel praegu veidi paigast ära, kuid eks kehal läheb aega.
    Mulle meeldivad ka need loosungitega särgid 🙂

Lisa kommentaar