Ma olen mõnel juhul reklaamiohver! /Miks ma Napsiet ega Bredenit ise kunagi ei ostaks (kuigi need võivad head olla…)

Mina olen kindlasti mingil määral reklaamiohver, sest kui inimesed midagi palju soovitavad, siis ma olen nõus seda proovima (küll aga ei tohi sellega liiale minna – loe altpoolt, millised ettevõtted seda minu jaoks teinud on!). Ja mitmel juhul on see nii ennast ära tasunud! Näiteks tänu ühele mu lugejale, kes mulle Elizabeth Ardeni hügieenilist huulepulka soovitas, pole ma enam selle kasutamisest nii sõltuvuses! Alguses tellisin selle variandi, mis lugeja soovitas, aga kui see otsa sai, (MyLooki kodulehel ka ei olnud enam konkreetselt seda hügieenilist huulepulka), siis tellisin kaks teistsugust, mis annavad natuke tooni samuti, aga mida tellijaid kõvasti kiitsid MyLooki lehel. Ja mõlemad on superhead olnud!

Varem oli mul niimoodi, et pidin oma Nivea hügeenilise huulepulga isegi teise tuppa kaasa tassima, sest pidin seda kohe uuesti panema – huuled tundusid kogu aeg lihtsalt nii kuivad. Üks 2.50 maksev hügieeniline huulepulk kulus 1.5-2 nädalaga ära. Nüüd maksan küll ühe hügieenilise huulepulga eest 13-17 eurot (olenevalt sellest, kas mul on see esimene variant või teine, nüüd viimane kord tellisin kaks tükki, aga esimene pole isegi veel otsas ja sellest tellimusest on 1.5 kuud möödas), aga saan seda palju kauem kasutada! Ja kasutan kõvasti vähem, sest huuled ei tundu kogu aeg nii kuivad. Et see soovitas oli minu jaoks nagu rusikas silmaauku ja sellisel juhul olen nõus ka rohkem maksma, sest see hind on seda väärt 🙂

Julged Riided avastasin ma näiteks Paksukese blogist. Alguses väga ei pööranudki sellele tähelepanu, aga siis vaatasin – ja hakkasid nii meeldima! Ja nüüd on mul kuus asja Julgetest Riietest tellitud ja kindlasti tellin veel – sest need riided lihtsalt meeldivad nii väga 🙂

Eile tellisin lõpuks Lelo Sona 2 ära! Ja seda Liivi mitmenda postituse tõttu, kus ta seda toodet taevani kiidab. Kuna ma küsisin ka temalt, et kas pigem Lelo Sona 2 või Lelo Sona Cruise ja ta pigem soovitas esimest, siis just selle tellisingi 🙂 Kätte pole veel saanud ega oska oma arvamust avaldada, aga kuna koodiga Sidrun sai soodustust, siis otsustasin selle ära kasutada 🙂 Kui Liivi sellest esimest korda suvel 2018 kirjutas, siis oli see minu meelest ligi 200 eurot (vähemalt tavahind oli umbes selline, soodushind oli ilmselt soodsam, aga seda raha ka ei tahtnud siis kulutada), mida mul tol ajal välja polnud käia, aga nüüd on hinnad soodsamaks õnneks läinud. Vahepeal ununes see teema täiesti ära, aga nüüd meenus uuesti. Seega, kes Lelo Sonat on kasutanud, siis võite teada anda, kas oli nii hea, kui kõik kiidavad. Minul ei ole orgasmiga probleeme (vaginaalset ma küll ei saa, aga kliitori oma alati), aga Lelo Sona tundub olevat selline vidin, et taevaväravad avanevad ikka päris korralikult 😀 Kõigile see ilmselt sellist mõju ei avalda, aga enne ei saagi teada, kui ära proovid. Muidu on Ulakas Kaunitar minu meelest nii kallis pood ja näiteks seksikat pesu ma küll sealt ei telliks, ma olen muud soodsamad leheküljed välja juba googeldanud, aga tellinud veel pole. Pole mõtet mingi rinnahoidja eest 60-80 eurot maksta, kui mujalt saab kogu komplekti 30 euroga. Ja sellised pesud lendavad nagunii kohe seljast ära – vaevalt et neid igapäevaselt kantakse. Et ma ainult sellepärast just Ulakast Kaunitarist Lelo Sona 2 tellisin, et koodiga sai soodsamalt, aga muidu pole see pood mu lemmikute killast just oma kallite hindade tõttu. Mitte et ma üldse oleksin viimasel ajal midagi seksikat tellinud, aga olen juba välja vaadanud, kust võiks seda teha 😀

Kas teile reklaam ja soovitused mõjuvad? Minul osadel juhtudel tekitab see vastureaktsiooni – näiteks Napsie ja Bredeni puhul. E-l vbl isegi on mõni Bredeni asi, sest ma tellin palju kasutatud asju ega uuri, mis asjad seal komplektis on, aga seda tuleb blogidest muidu nii uksest ja aknast, et ise väga ostma ei kipu. Napsie madratsit mulle pakutud pole, kuigi 95 protsendil blogijatest on see tasuta saadud, aga mõnel mu tuttaval on see ise ostetud ja nende meelest see küll nii hea pole, üks ütles, et Dormeo on 100 korda parem. Mul endal on ka Dormeo madrats ja see on nii hea lihtsalt, aga Napsie kohta mul arvamus puudub, sest pole seda omanud. Ise ei ostaks juba sellepärast, et mulle ei meeldi ettevõtted, kes kõigile blogijatele samu asju pakuvad. Mulle meeldivad ettevõtted, kes ennast turundades on natuke rohkem taustauuringut teinud ja pakuvad oma asju paremini. Kuigi mulle väga palju koostööpakkumisi ei tule, siis need vähesed, mis kõigile oma kraami pakuvad, ma ütlen kohe ära. Ilmselt teen sellega paljude arvates endale karuteene, sest siis ei pruugita enam üldse midagi pakkuda, aga mul suva. Ma lihtsalt ei taha kirjutada asjadest, millest juba 90 protsenti blogijatest on kirjutanud. Ja selline oma kraami kõigile saatmine ei tekita minus firma vastu mingit usaldust – ja sel juhul mind enam ei huvita, kas nende tooted on head või mitte. Totaalne antireklaam minu jaoks!

Vot sellised lood siis täna. Lõpetuseks kaks pilti eilsest – talv tuli lõpuks! 🙂

wp-1582873416214.jpgwp-1582873398927.jpg

30 kommentaari “Ma olen mõnel juhul reklaamiohver! /Miks ma Napsiet ega Bredenit ise kunagi ei ostaks (kuigi need võivad head olla…)

  1. Napsie osas nõustun. Aga Breden mulle küll väga meeldib. Kasutan ise ka nende meriinovillaseid mütse juba aastaid ja tõesti, parimad. Hingavad, ei aja higistama, ei ole ka krõbeda külmaga liiga külm, kapuutsi all kandes on ka kõik hästi. See, et nendest igal pool räägitakse, käib mulle ka vastukarva, lihtsalt üleküllastumus. Aga väga hea meel on, et kunagi selle esimese ostu tegin. Pereliikmed on ka rahul. Reklaamiohvrina end seetõttu ka ei tunne. Selliseks reklaamiohvriks olen ka ainult paaril korral langenud, tavaliselt ikka ootan-vaatan, kiidulaulu peale kohe ostma ei torma. 😀

    • Huvitav jah, et kuigi Breden on tuntud oma headuses (müügigruppides kaovad sekunditega), siis milleks neile nii palju reklaami vaja on? Henry kirjutab näiteks kord kuus Bredenist 😀 Minu jaoks on alati usaldusväärsem see reklaam, kui inimene on toote ise ostnud. Mitte alati, ega enamik blogijaid ei kipu laitma tooteid, mis nad kingituseks on saanud – ka siis, kui need on totaalselt jamad. Sest paljudel kehtib ju arusaam, et kingitud hobuse suhu ei vaadata, mis on nõme minu meelest. Just bloginduse mõistes siis.

      • Mind ennast isiklikult reklaamid ei häiri, ei Napsie, ei Breden, ei von Baer, ei Nutribullet, seni, kuni ma ei tunne, et mulle üritatakse midagi pähe määrida. Esitlemine ja tootest rääkimine ja ka kiitmine, on täitsa ok. Aga ma tahan teada, kui tegu on reklaamiga, kui reklaamija selle eest tasu on saanud. Ehk kui ta arvamus pole 100% erapooletu. Olen sinuga nõus, kui toode on saadud tasuta ja kuigi blogija väidab, et ta on erapooletu, siis ta ei ole seda. Minu teada ongi Henri Bredeni ametlik koostööpartner, kes uusi disaine näitab, kui need välja tulevad.

      • Seda ma Henri kohta ei teadnud tõesti, ma päris kõiki tema postitusi ei loe.

        See märgistamine võiks tõesti korralikult ära olla toodud. Mallukal on näiteks see alati ilusti olemas, Marimellidel kunagi ei olnud, aga nüüd vist juba on.

  2. Mina olen bredeni mütsides küll täiesti pettunud. Alguses väga meeldisid, nii mustrid, kui disain jne. Tellisin siis mütse ja salle ja.. Mõned ostsin ette, mõned kohe kandmiseks, nii endale kui lapsele. Ja mina ei tea, mis värk on, et suurused kuidagi üldse ei sobi. Ok, sallidel polnud häda, aga just mütsid/mütssallid. Mu lapsel on juba peaaegu sama suur pea kui mul. Ostsin endale ka mütsi ja seda kannab nüüd loomulikult mu laps, sest minu pea hakkas seda kandes valutama. Liiga ümber. Lapsele ostetud mütsid talle aga suurevõitu või ma ei tea.. vajuvad silmadele kogu aeg. Kuigi nagu sai numbri järgi ostetud… Need, mis ette ostsin, on suured, aga samas väiksemaid ei julge proovida, kuna kardan, et siis hakkab lapsel ka pea valutama. Ma eitea, kuidas ainult mul selline kala nende mütsidega on??? No ja mind need bredeni mustrid kuidagi üldse enam ei kõneta. Mõni üksik, mis on tõesti lahe. Nii ära on tüüdanud, et nii paljudel lastel need bredenid peas. Ei ole üldse etteheide, et miks on. Saan aru, et ju ongi mugavad ja head ja ilusad jne. Lihtsalt mustrid laste peas korduvad nii palju, et kuidagi üleküllastumus on tekkinud. Tellisin hoopis N-trendist lastele mütssallid, poole soodsama hinnaga ja olen väga rahul. Samas bredeni muid riideid kiidan küll väga! Eriti meriinopesu. Need on lihtsalt nii mõnusad ja väga hea disainiga. Tahaks omale ka, aga seni pole raatsinud osta. Võrdluseks olen ostnud paari teise firma meriinopesu ja no ei ole bredenile võrdväärset seni kohanud. Bredenil nüüd uued õuepüksid ka, peaks tellima. Aga mütse ja salle ma neilt enam ei osta.

    • Mul enda teada ei peaks olema Bredenilt midagi, seega ei oska kaasa rääkida. Ma usun, et eks nende toodang on ikka hea, aga see reklaami üleküllus kuidagi mõjub negatiivselt.

  3. Mina jællegi olen megaõnnelik, et Napsie madratsi jm saatis, sest no absoluutselt imelised. Ostma kedagi ei sunni, aga kiidan küll nii kui jaksan, sest minu jaoks üks parimaid koostöid. Alles detsembris olin sunnitud pea kuu aega magama oma vanal madratsil, ausõna ei mäletanud, et see nii halb oleks olnud ja peale seda oma Napsil magades, no mine pekki kui hea uni tuli.
    Muidugi on ka palju teisi häid tegijaid kindlasti, aga hinna ja kvaliteedi suhte poolest Napsie kindlasti üks parimaid ja mina nüüd ostaks ka oma raha eest. Just ootangi tegelikult et üks toode tuleks, et see ISE osta, sest olen veendunud headuses ja ei viitsigi rohkem otsida. Hind ka sobib

    • Tore, et sulle madrats meeldib 🙂 Napsie võib hea olla, aga just see turundus neil ei ole minu arvates hea. Aga no samas – eesmärk on ostjaid saada – seega vist mõjub 😀

      • Mina ise turundajana ei teeks vbla ka sellisel kujul turundust, aga samas ilmselt üksi ettevõte ei vali strateegiat mis ei toimiks, nii et ju see töötab ja nagu öeldud no mulle sobib. Eks Bredeniga on ilmselt sama (kuigi näed siin kohal tarbijana ma Bredenit enam ei osta aastaid, sest 1) reklaam ja 2) mustrid ei ole enam minu maitse).

  4. Mulle tekitavad need blogijate reklaamid vastupidise efekti – tekib täielik vastumeelsus nende asjade suhtes. Olen sinuga nõus- reklaamige siis, kui ise maksate. Tasuta nänni reklaami ei usu.
    Bredeni värvid ja mustrid pole minu maitsele, minu jaoks koledad. Meriinivilla heade omaduste kohta midagi halvustavat või positsiivset öelda ei ole. Kogemus puudub.
    Ja Henri Bredeni rõhiutamine AJAB OKSELE.

      • Mulle hakkab von Baer vastu. Igaks pühaks ja juhtumiks soovitatakse igas blogis (v a Sinu omas) von Baeri. Ja kui sinna poodi minna, siis seal ei ole midagi erilist. Koguaeg ühed samad rahakotid (mille lukk ei tööta üldse hästi) ja samad reisikotid.
        Napsie on ka tõesti tüütu. Nimelt ei osta seda endale kunagi. Mariinega nõus, et tekib juba vastupidine efekt.
        PS. Jaanika, kas Su keisrilõike arm on täielikult ära paranenud? Kas arm on suur? Kas see koht valutab ka? Või kas Sa tunned kuidagi seda?

      • Jaa, Von Baer ka! Seda on samuti liiga palju.

        Kusjuures viimasel ajal vahel keisrihaav valutab, varem ei valutanud (kui kuu aega pärast sünnitust välja arvata, siis ikka valutas). Ja haava on ikka näha ja minul on see üpris punane (arst mainis, et see on normaalne, mõnedel ongi selline), aga see jääb õnneks pesu ja bikiinide alla (kuigi ma eelistan praegu trikood). Ma kannan üpris kõrge äärega aluspükse, sest kõhul on veel palju pekki ja endal on ka kuidagi mugavam. Aga kui ka ei kannaks, siis nii madala värvliga ma nagunii aluspükse ei kannaks, kust keisrihaava näha oleks. Kuid mõnedel on keisrihaavad vist heledamad, mul on üpris tume.

        Ning nüüd tuleb liiga palju infot mõne jaoks, aga nõme on see, et kui vaja nr 2-le minna, siis vahel on natuke valus (kui kõht on kinni, siis surub haavale, kui punnitad), aga see pidigi veel paar aastat niimoodi olema. Günekoloog mainis, et tihti aitab ainult uus rasedus, aga seda niipea ei tule 😀

      • Väga hea teada armi kohta. Enne mõtlesin küsida ka, et kas pesu alt jääb näha ja see teine asi ka (kas WC-s käies on tunda), kuid kartsin, et ehk ei sobi nii palju uurida. Aga Sa juba ise vastasid sujuvalt just täpselt sellele, mida ma ei julenud küsida 🙂 Mind lihtsalt huvitab see teema, sellepärast küsisingi.
        Sry, seal Sinu kommentaari all ei ole “vasta” nuppu, seega vastan siiasamma, Mariine, algse kommentaari alla. Ma ei tea, äkki ta läheb automaatselt meie vestluse lõppu. Eks ma kohe näen 🙂 Ja jätkuvalt – ägedad, eluterved ja elurõõmsad olete terve perega! Ma harva kommenteerin, aga loen alati. Aaa, ja kuna ma juba nii palju olen rääkinud, siis ütlen veel, et needsamad julged riided avastasin ka tänu Sulle. Tellinud veel pole, aga vaatan ja jälgin neid. Kunagi kindlasti tellin ka, aga pean veel hoogu võtma, kuna pole kunagi netist midagi tellinud (nagu Sina alguses).

      • Jaa, aasta tagasi polnud ma ka midagi netist tellinud, aga nüüd ainult seda teengi 😀 Harjumused võivad ikka nii muutuda. Ja aitäh heade sõnade eest! 🙂

  5. Lelo on ikka väga hull (heas mõttes).
    Võiks öelda, et sellega saab lausa nii head orgasmid, et võtab pildituks.. 😀

  6. Tahtsin veel selle Lelo Sona kohta rääkida, et tegelt pole neil mingit vahet.. Orgasm on orgasm..Ja mõlemaga on need taevaväravad, lihtsalt jah, üks on ehk vähem häälekam ja mingi väike erinevus.
    Pigem müügitrikk 😀

    • Näiteks kirg.ee, intimate.ee, lustandlove.eu. Neil on täitsa olemas pesukompektid kuskil 30 euroga ka 🙂 On kallimaid ka muidugi, aga selles hinnavahemikus leiab samuti 🙂 Ma ise tellisin ühe intimate.ee lehelt.

  7. Millise pesu ostsid? 🙂

    Kusjuures Marimell ka vist rääkis sellest intimatest mingi aeg ja tema koodiga vist peaks soodukat saama 😀

  8. Vbl oli tõesti, aga ta vist rääkis lustandlovest? Ei mäletagi 😀

    Ühe musta pesukomplekti tellisin, oli vist 856 selle number. Mul millegipärast hetkel ei lase linki panna.

  9. Napsie ongi ju Dormeo odavam versioon. Kui nad tulid, oli netis täiesti avalikult leitav see info. Kas nad on seda varjama hakanud, et samad inimesed, sama tootja, aga halvem kvaliteet?
    Ise tol ajal ostsingi ajutiseks madratsiks ja meil mehega jäi selg haigeks hommikuks. Kõvem kattemadrats peale, siis ajaks asja ära. Tasuta saades muidugi ei viriseks. 🙂

    Lelo sona Cruise oli pettumus. Mingid väravad ei avanenud. Orgasm nagu iga teinegi. Natukene pettusin Liivis, kuna sealt lootsin paremat. Samas reklaamis ta ka Balscandi aroomiõlisid eeterlike õlide pähe, seega ise peab valvas olema.

    Bredeniga on asi lihtne. Meriinovilla ei kanna, seega pole nende sihtgrupp. Tooted muidugi tunnen ära. Pooled päkapikud käivad nendega ringi :))

    • Ma ise pole ka Lelo Sonaga nii hullult rahul, aga ehk see mõjubki erinevalt? Ma pole jõudnud muidugi veel eriti katsetada 😀 Mul on ka hetkel sama, et orgasmi saan ja suht kergelt, aga nii ülihea see ka pole. Ja vbl neile mõjubki hullult heana, kellel on varem orgasmidega probleeme olnud.

      Mina ei teadnud kusjuures, et Napsie on Dormeo odavam versioon. Ju nad seda ikka ikka mainivad, ma pole nii kursis sellega.

    • “Lelo sona Cruise oli pettumus. Mingid väravad ei avanenud. Orgasm nagu iga teinegi. Natukene pettusin Liivis, kuna sealt lootsin paremat.”

      Mul on kahju, et oma kehvema kogemuse tõttu minus pettusid, kuid minu kogemus on olnud 100% ehe ja aus, mistõttu ma ei kujuta ette, mida pead silmas minult parema ootamise all. Lisan juurde, et ostsin esimese Lelo Sona Cruise`i Erosest ega saanud Ulakalt Kaunitarilt oma postituse eest midagi, vähemalt mitte endale – pöördusin nende poole vaid seetõttu, et soovisin ühe Sona välja loosida. Ühest sai tänu postituse ootamatule tulemusele (+ ilusti küsimisele) viis ja sellest paremat vastutasu ei oleks ma osanud soovida.

      “Samas reklaamis ta ka Balscandi aroomiõlisid eeterlike õlide pähe, seega ise peab valvas olema.”

      Balscandi õlid on märgistatud kui 100% eetelikud õlid. Kui tead, et tegu on aastakümneid kestnud pettusega ja pudelites on aroomiõlid, siis peaksid sellest teavitama vastavaid ametkondi. Minul pole põhjust Balscandi õlide headuses kahelda, olen saanud seda oma nahal ja liigestes tunda. 🙂

    • “Natukene pettusin Liivis, kuna sealt lootsin paremat.”

      Millest Liivi süüdi on? Inimesed ja kehad on erinevad, tema rääkis vaid enda kogemusest, ta ei öelnudki, et sina saad ka nüüd raudselt sama hea orgasmi.. Milles siin nagu pettuda või miks üldse Liivi kraesse midagi ajada?

      • Naised ja kogemused on tõesti erinevad selles jah keegi teine süüdi pole, et ühele mõjub ja teisele mitte.

Lisa kommentaar