Kaks retroblogijat avastavad Instagrami :D / Ühel seebikastaaril on peaaegu sama nimi nagu mu pojal!

Kuna ma alles hiljuti tegin endale Instagrami, siis ma olen selles maailmas suht võhik. Näiteks olin ma veendunud, et selleks, et blogisse jääks ilusti pildiga Instagrami link näha, peab raudselt sada asja tegema või selle vähemalt läbi WordPressi media sisestama nagu Youtube puhul. Kuna Rents paneb neid linke päris tihti, siis ma küsisin temalt, et kuidas need normaalselt jäävad – ja tuli välja, et lihtsalt kopid WordPressi ja asi ants 😀 See tundus liiga lihtne variant olevat, aga see töötaski!

Nüüd tekkis mul teine küsimus Instagrami storyde kohta. Ja loomulikult pöördusin ma jälle Rentsi poole. Nimelt enamik inimesi vastab küsimustele lühidalt ja lugemisega ei teki probleemi enne uue vastuse tulekut, aga erandiks on Britt 😀 Ja ma olen mitu korda mõelnud, et mismoodi ma saan selle küsimuse pausile panna, sest ma lihtsalt ei jõua ta vastust ära lugeda – juba tuleb uus tekst 😀 Ma olen küllaltki kiire lugeja, aga mitte nii kiire! Rents alguses ütles, et tema ei tea, et saaks ja tal sellist olukorda eriti ette ei tule, aga kui peaks tulema, siis ta teeb screenshoti ja loeb. Hmm, ma oleks vist nõus ehk Hendriku vastuste puhul nii tegema, kui tal Instagram oleks (aga pole ka kindel) ja no Sonya Smithi puhul kindlasti, aga teiste puhul jääb see küll tegemata, sest ma ei viitsi 😀 Liiga palju energiat nõuab selline asi ju!

Õnneks Rents googeldas ja tuli välja, et kui paned näpu tekstile, siis see jääb seisma! Ja kui hoiad vasakul, siis näed uuesti eelmist küsimust ja kui paremal, siis järgmist! Saime mõlemad targemaks. Ma seda eelmist ja järgmist ei katsetanud, aga see näpu hoidmine ühe kohapeal aitas küll – ja ma jõudsin kõik vastused ära lugeda! 😀 Vot, Rents, ei pea aitäh ütlema, aga screenshotte õnneks pole vaja teha tulevikus 😀 Aga tegelikult on Rents nagu tark raamat taskus – ta teab alati vastust kõigele, mille kohta mul küsimus tekib.

Liivi kirjutas hiljuti lapsenimedest ja sellest, mis nimed talle ei meeldi jne. Mina kusjuures olen alati olnud arvamusel, et poisil võiks olla eesnimes R ja tüdrukul L. Mul endal küll L-i pole, aga oma laste puhul ma kavatsen seda reeglit järgida. E puhul on see ilusti esindatud ja kui meil peaks kunagi tütar sündima, siis tema nimes oleks L olemas. Kui E nimi on suhteliselt levinud (rohkem küll ühe E-ga variant), siis see tüdrukule mõeldud nimi, mida ma olen enda südames alates 10-ndast eluaastast kandnud, on üliharuldane, kuigi seal pole ühtegi võõrtähte. Tegelikult need kaks nime eraldi ei ole haruldased, aga koos on neid nimeregistri järgi alle viie. Ma usun, et kokkukirjutatult ei pruugigi ühtegi olla, sidekriipsuga üks on Facebooki andmetel, aga no mõlemat varianti on alla viie (ehk siis täpsem statistika puudub nende kohta). Haha, sellega seoses meenub mulle seik, kui me mu perekonna seltsis nimedest rääkisime ja Hendrik mainis, et kui meil oleks tütar sündinud, siis ta ei tea, mis selle nimega saanud oleks – et ta oleks ilmselt leppinud, sest kokkulepe oli ju olemas, aga talle see nimi ei meeldi 😀 E nimi meeldis meile mõlemale ja sellega probleemi ei tekkinud. See oli tegelikult Hendriku otsustada, ma niisama pakkusin välja ja talle meeldis, kuigi ta oleks võinud mõne muu nime ka valida. Meil oligi pandud paika, et poisile saab tema nime mõelda ja tüdrukule mina, sest mul oli viimase variant juba olemas, millest ma poleks nõus olnud taganema 😀

Rääkides E nimest, siis suht sama nimega seebikastaar on olemas! Eesnimi kirjutatakse lihtsalt teistmoodi, aga isegi perekonnanimi on sama (seda perekonnanime lihtsalt hääldatakse natuke teistmoodi kui Eestis sama nime puhul)! Ehk siis – kes Kanal 2-s seebikat “Betty New Yorgis” vaatab, siis seal on tegelane Armando, kelle pärisnimi on (ma ise olen seda seebikat paar korda vaatama juhtunud, seda seebikastaari tean juba varem, aga ei teadnud, mis ta nimi on. kui Instagrami tegin, siis Insta pakkus mulle teda jälgimiseks, kui ma teisi Ladina-Ameerika staare jälgima hakkasin – siis sain ta nime ka teada, aga seebikatest tean teda varasemalt):

View this post on Instagram

Yo soy así.

A post shared by 𝙴𝚁𝙸𝙲𝙺 𝙴𝙻𝙸𝙰𝚂 (@erickelias) on

Et jah – eks sama või sarnase nimega inimesi on ikka olemas, aga päris naljakas tegelikult 😀

E-l on tõesti juba nüüd näha, et tal hammas on tulemas, enne uinumist õhtul tekitab see temas palju valu 😦  Päeval on okei, aga nagu hammaste puhul ikka – siis õhtuti annab see rohkem tunda. Aga no saab hakkama, lihtsalt kurb, et lastele selline asi valu teeb 😦

Ja lõpetuseks pilt E-st ja tema tulevasest söögitoolist, kus ta millalgi istuma hakkab, kui selleks rohkem valmis on. Ka pildistamise hetkeks on ta alt rihmadega kinni, kuigi fotolt seda nii palju näha pole.

wp-1581179383977.jpg