Beebimajandus/ Imetamine ja rindade suurus

Käisime täna perega Tartus ja ostsime E-le söögitooli. Ma millegipärast mäletasin, et see on tal olemas (olen väga palju asju saanud erinevatelt inimestelt, mõned asjad ootavad oma järge lihtsalt, sest neid pole veel vaja läinud), aga seda siiski meil ei olnud. Lisaks oli E-le uut mütsi vaja (kõik olemasolevad on väikseks jäänud) ja joogitopsi tuleviku tarbeks ostsime ka juba ära. Ma muidu tellin enamik asju internetist, aga söögitooli puhul tundus lihtsam variant poest osta. Hetkel oleme veel ilma hakkama saanud, aga väga hea, kui söögitool lõpuks olemas on.

Praegu saab E veel lisatoitu ainult hommikuti, aga eks millalgi hakkab juba rohkem ka seda olema. Siiani on ta püreede suhtes väga leplik olnud – ühtegi maitset pole välja sülitanud. Nüüd juba teeb ootusärevusega suu lahti, kui saab aru, et püreed pakutakse 😀

E uinumisega on vahepeal juhtunud see, et ta jääbki meie voodis magama. Mõnikord rinnaga, mõnikord mitte. Ja tal hakkab üks hammas vaikselt tulema! Sel korral kahtlust pole, ka imetades on natuke valus mul juba. No otseselt näha ei ole, aga katsudes on terav, mida varem ei olnud. Ja see muudab ta üpris virilaks, aga meil on selleks spetsiaalselt mõeldud asjad, mida ta närida saab ja see natuke leevendab. Üks on see veega julla, mida saab külmkappi panna ja siis vajadusel anda, aga mu õde tõi Inglismaalt ühed nii-öelda kinnaste sarnased asjad, mida saab talle kätte panna ja siis saab suus nätsutada. Mul pole õrna aimugi, mis nende nimed on, aga see on päris hea asi. Aitab valu leevendada.

Ma siin hiljuti tellisin endale posu rinnahoidjaid. Kui kätte sain, siis oli enam-vähem okei, aga mõni tundus natuke väike. Ja mitte ümbermõõdult, vaid korvi mõttes. Mul on rasedana ja nüüd imetades C-korvi rinnahoidja olnud ja vanad on ilmselt juba välja veninud – seega tõesti käravad. Mul on üks D-korvi oma ka, mis sobib väga hästi, muretsesin selle hiljuti ja mõtlesin, et peaks veel igaks juhuks D-korvi proovima. Ja eile tellisingi ühe juurde ja sain täna kätte – sobis ideaalselt! Kui ma hetkel tahan endale rinnahoidjat tellida, siis ma peangi pigem D-korvi vaatama. Aga no ega ma neid eelmisi ka minema ei viska, sest kes teab, mis pärast imetamist saama hakkab 😀 Ja no mõni C-korvi oma sobib ka, nii palju sõltub tegumoest. Aga no mõne puhul tekkis küll kahtlus, et kas nad saatsid mulle B-korvi oma või miks mul pool tissi väljas on 😀 Aga ikka C-korvi oma oli. Vot see on küll üks asi, mis mulle imetamise puhul meeldib – ma olin oma B-korviga ka rahul, mis mul enne rasedust oli, aga ma valetaksin, kui ütleksin, et mulle suurem partii ei meeldi 😀 Vahelduse mõttes on väga hea!

Vot sellised lood siis hetkel 🙂