Käisin juuksuris ja olen blond nüüd! / Turvatooli veel ei ostnud, aga varsti…

Käisin üle miljoni aasta juuksuris täna! See oli nii hea – 2.5 tundi mõtled omi mõtteid ja oled niisama. Minul kindlat juuksurit pole, sest ma käin üpris harva (Põlvas teist korda, eelmisel korral lasin lõigata ainult), aga ma olen alati selline klient, kes käitub vastavalt juuksurile. Ehk siis – kui juuksur on jutukas, siis mina olen ka ja vastupidi. Sel korral oli juuksur üpris vaikne (kusjuures eelmisel korral oli juhuslikult sama juuksur, kui otsi lõikamas käisin), aga mind see üldse ei häirinud. Mind ei häiri tavaliselt kumbki variant, kui juuksur just tõesti ei hakka mulle ajama, et ta ei salli lesbisid ega geisid (kunagi Tartus oli üks selline juhus – nõme!).

Ja ma jäin tulemusega väga rahule! Ma olen kunagi ka blond olnud, aga siis lasin sooja blondi, mis kipub liiga kollane olema – vähemalt mul. Sel korral olin targem ja kui juuksur küsis, et kas soe või külm, siis valisin ilma mõtlemata viimase. Ja noh – kuna ma kannan 95 protsenti ajast kodus juukseid kinni, sest E lemmiktegevus on mu juuste kiskumine (mis ei sega teda mu patsi kiskumast :D), siis andis juuksuril alguses neid pusasid ka välja kammida, mis tekkinud olid 😀 Ma ise olen üritanud, aga pole kunagi seda täielikult suutnud! Aga kokkuvõttes olen ülirahul ja see oli selline väike puhkus ka nagu 😀

Laupäeval käisime Tartus turvatooli vaatamas, veel ei ostnud, aga müüja rääkis pikalt ja laialt nendest. Samuti näidati, et Maxi Cosi Pebble Plusi turvahällil, mis meil hetkel on, saab neid rihmasid tõsta, mida me ei teadnud. Mingi nipp oli selleks. Me kusjuures oleks meile sobiva turvatooli äragi ostnud, aga müüja mainis, et me saame paar kuud veel turvahälliga hakkama, sest ta vaatas, kuidas E pea ei ole sellest üle veel. Pikkuse mõttes on 4 cm tõesti veel ruumi! Ja mulle sellised müüjad meeldivad, kes ei mõtle ainult sellele, et klient jumala eest ostaks. Me poleks teadnudki, et neid rihmasid tõsta saab ja olekski arvanud, et need hoiavadki juba suht imelikult.

Vot sellised lood siis! 🙂 Lõpetuseks üks pildike E-st ja sellest, kui olime eile koju jõudnud jalutuskäigult ja mütsi juba talt peast võtnud. Ja muidugi foto siis ka minu uuest juuksevärvist, millega ma väga rahul olen 🙂

wp-1583775686734.jpgwp-1583775652424.jpg