Näosaate üllatuslik Saara Kadaki võit/ Kas teie laseste ka 17.detsembril oma kallimal endale riideid valida?

Tõstke käsi, kes kuni eilse õhtuni arvas, et näosaate võidab Ott Lepland. Mina näiteks arvasin. Kuni selle hetkeni, mil ta Luciano Pavarottit laulma hakkas ja oli aru saada, et see on tal üks kõige ebaõnnestunum esitus üldse. Kahju muidugi, aga nagu näha, siis rahvale sellest piisas, et Saara Kadak võitjaks hääletada. Mina ei hääletanud üldse ja Saara võidu vastu polnud mul ka midagi. Ma olen üpris veendunud, et kui Sepo Seeman oleks finaali jõudnud (ta jäi napilt välja kohtunike poolt), siis oleks rahvas üldse tema võitjaks hääletanud. Aga kuna rahvas teda finaali hääletada ei saanud, siis läks sel korral niimoodi. Mulle Sepo Seeman meeldib, sest ta tõesti pakub rahvale tsirkust ja leiba – just seda tuleks ühest korralikust näosaatest ka oodata. Samamoodi nagu mulle meeldis Raivo E. Tamm viiendal hooajal, kes ka täiega rahvale nalja pakkus. Ja sellel kuldsel hooajal meeldis Ott Lepland ka, kuigi eks natuke jäi küll see mulje, et ta on hästi üles haibitud. Eks enamus vist arvas, et ta võidab, kaasa arvatud ta ise – tema näos oli näha meeletut pettumust. Küll aga tema enda esituse kohta, sest eks ta sai ise ka aru, et see läks veits võssa. Mis sa ära teed – kõigil juhtub.

Eile käisime Hendrikuga Tartus –  kõigepealt uues turuhoones, kus ma veel käinud polnud. Kui vana turuhoone oli müüjaid täis, siis nüüd oli seal palju täiesti tühjaks jäetud müügikohti. Ilmselt pärast remonti tõusid ka rendihinnad (seal oli silt juures, et rendi endale müügiplats, üks meeter maksis kuskil 140-160 eurot kuus, olenevalt täpsemalt, kas tahad külmletti jne. tegelikult suur summa ju, sest meetri peale palju kaupa ei mahu). Et vanast turuhoonest pole suurt midagi järele jäänud. Me midagi ei ostnud ka, käisime lihtsalt vaatamas. See uus turuhoone on juba nii pikka aega olnud, aga me polnud sinna lihtsalt jõudnud.

Pärast seda käisime Pierre´s hilist lõunat söömas – ka seal polnud ma väga ammu käinud. Sealne õhkkond on mulle alati meeldinud, nii hubane lihtsalt! Ja siis sõitsime Lõunakeskusesse, kus ma plaanisin shopata, aga lõpuks ostsin endale lihtsalt kaks paari retuuse. Ja raamatuid ka ei ostnud, kuigi plaanisin. Me oleme järgmisel nädalal nagunii uuesti Tartus poodides – ehk siis leian.

Naised, kusjuures 17.detsembril on Facebookis selline üritus loodud nagu “Las mees riietab sind” päev! Ehk siis kõik naised võiksid oma mehel lasta end riietada ja niimoodi tööle, kooli, poodi jne minna. Sattusin sellele juhuslikult, kui keegi mu sõpradest end osalejaks märkis, aga päris vahva idee! 🙂 Kuigi padufeministid võivad siin jälle räuskama hakata, et appikene, naiste õiguste rikkumine jne, siis tegelikult ka – mul on nii kopp ees selles feminismi jurast kõikjal. Feminismil iseenesest pole midagi halba, aga minu jaoks on äärmuslik käitumine see, kuidas naine virutab mehele kotiga pähe, kui too peaks üritama tema eest lambipirni vahetada või ust lahti teha. Ja just selliseid näiteid olen erinevatest foorumitest lugenud küll ja küll (ja isegi isiklikult neist kuulnud). See, kuidas keegi tahab kohtingul käituda, on igaühe enda asi – makske pooleks, las maksab mees, las maksab naine, aga mõnikord mu pea lõhkeb, kui ma nende nii-öelda 100 protsenti feministide mõtteid loen/kuulen. No ei – tänapäeval ongi nagu kolm moehullust – veganlus, feminism ja hipsterlus. Nad kõik võivad olla ja enamus kindlasti ongi toredad inimesed, aga need väiksed meetõrvad potis rikuvad kõik ilusa ära.

Kaldusin nüüd teemast kõrvale, aga väga äge üritus ja ilmselt osalen ka. Ehk siis Hendrik saab 17.detsembril ehk järgmisel esmaspäeval otsustada, mida ma tööl kannan! Kas te osalete ka? Rääkides tööst, siis enne jõule on ikka nii kiired ajad, et täiesti lõpp. Õnneks saab siis 1,5 nädalat puhata 🙂

Lõpetuseks eilne pilt, mis on Pierre´s tehtud 🙂

Pierre´s meeldib mulle eriti see hämar valgus, mis seal alati on 🙂

 

 

2 kommentaari “Näosaate üllatuslik Saara Kadaki võit/ Kas teie laseste ka 17.detsembril oma kallimal endale riideid valida?

  1. Kui võtta kokku terve see SNKT siis minu top kolm
    kes mulle on läbi hooaegade meeldinud
    1.Rolf Roosalu. Farinelli
    2. Koit Toome Meatloaf
    3. Kalle Sepp Georg- mõtisklus
    Kuid ka teised on tublid, aga need ületavad teisi mäekõrguselt Nõustud?või vaidled vastu?

    • Minu lemmik läbi aegade on Koit Toome Andrea Bocelli! Vot see oli midagi võimsat. Farinelli osas olen vist nõus, aga Koit Toome “Meatloaf” ega Kalle Sepa Georg Ots mulle isiklikult nii palju elamust ei pakkunud. Kõige rohkem naerda olen saanud aga Sepo ja Raivo E.Tamme esinemiste puhul ja muidugi kuldse hooaja Marta Laani ning Nele-Liis Vaiksoo ülihaige “Verona” 😀

      Mul on päris kahju, et see saade enam ilmselt ei jätku. Lauljaid/näitlejaid ehk jaguks küll, aga kõik muidugi ei taha seal osaleda ka, millest on ülimalt kahju.

Lisa kommentaar