Olen Suudlevates Tudengites natuke pettunud… /Jäin bowlingus eelviimaseks :D

Olen Suudlevates Tudengites veidike pettunud. Nimelt broneerisin ma endale ja töökaaslastele juba mitu nädalat tagasi laua sealsel teisel korrusel, sest seal on väga hubane olemine! Kuna meil oli plaanis selline tore istumine pärast bowlingut, siis just Suudlevate Tudengite teine korrus tundus selline hea variant olevat. Kui täna (ajaliselt küll juba eile, sest kell on 00.51) kohale jõudsime, selgus, et teine korrus on hoopiski kinni, sest neil seal toimub mingi puhastus vms (ma täpselt ei saanudki aru). Meile oli seega broneeritud laud esimesele korrusele. Kes on Suudlevates Tudengites käinud, teab väga hästi, et sealne esimene ja teine korrus ei ole päris samasugused – seega minu kindel soov oli saada laud teisele korrusele (mida ma ka telefonis mitu korda rõhutasin ja mulle kinnitati, et saan laua just teisele korrusele!). Mina kliendina oleksin eeldanud vähemalt, et mulle helistatakse ja öeldakse, et siis kui teie alles broneerisite, siis me veel ei teadnud, et sel ajal on meil teine korrus üldse suletud jne. Seda aga kahjuks ei tehtud 😦 Jah, me saime ka esimesel korrusel mõnusasti istutud, aga mina ekstra broneerisingi Suudlevates Tudengites laua just konkreetselt teisele korrusele, sest mulle meeldib see. Esimene korrus minus sellist emotsiooni ei tekita ja kui ma oleksin teadnud, et neil siis teine korrus on suletud, oleksin ma ilmselt mingi muu koha valinud. Me jäime siiski sinna, sest ei viitsinud enam mingit teist kohta otsima hakata, kuid siiski – õppetund ka teistele toitlustusettevõtetele – kui klient ekstra rõhutab, et ta tahab teisele korrusele lauda, siis see tähendabki, et ta tahab sinna seda lauda ja kui te lubate, et saab küll, aga hiljem kohapeal alles selgub, et ikka ei saa, siis see ei ole eetiline käitumine! Ma ei hakanud sel korral lamenti lööma, aga pettunud olin küll. Õnneks kompenseerisid selle vea imemaitsvad toidud! Kuid siiski jäi natuke nõme tunne sisse.

Käisime ka enne seda töökaaslastega bowlingut mängimas – ja ma jäin eelviimaseks (meid oli kokku kuus) 😀 Mul läks alguses ja lõpus päris kenasti, aga vahepeal läks suht nirult 😀 Õnneks ei jäänud ma järgmisest nii paljude punktidega maha, lohutus missugune! 😀 Ma ise lootsin paremat tulemust, aga mis seal ikka!

Selleks nädalavahetuseks mingeid erilisi plaane pole, aga eks näis, mis elu toob 🙂