Käisime Ida-Virumaal pulmas/ Pooled asjad Tartust Põlvasse viidud juba :)

Nädalavahetusel sai Ida-Virumaal pulmas käidud! Registreerimine oli abielupaaril Toila Oru pargis, seega oli see esimene kord minu jaoks, kus ma käisin pulmas, mille registreerimine leidis aset väljas. Kõik oli nii ilus! Pruut nägi vapustav välja, ilm oli megasoe, hilisem pidu seal lähedal asuvas restoranis oli super. Ööbisime ka hostelis, mis oligi kaugematele tulijatele mõeldud. Kuna mehe sugulased ja sõbrad ongi Põlvamaalt pärit, siis neid kaugelt tulijaid oligi päris palju, pruudi sugulased elavad Ida-Virumaal.

Ja tseremoonia ise oli tõesti kaunis – paaripanija rääkis nii ilusaid ja õigeid sõnu, et mul endalgi kippus pisar silma,  kuigi ma tavaliselt selliste asjade puhul nii nutma ei hakka. Nüüd ka ei hakanud, aga palju puudu ei jäänud.

Pulma juures meeldis ka see, et pulmarongi ajal ei olnud üldse neid traditsioonilisi peatusi, see võib küll tore olla, aga kohati on tüütu. Ja pulmavana oli ka väga äge. Kusjuures minu kogemus pulmadega on see, et kui pulmavana on vanuses 30-35, siis on see pulm kohe palju huvitavam ja mängud on ka paremad. Eelmisel sügisel käisin ka ühes pulmas, kus pulmavana oli kuskil 30 – pulm oli super. Samas olen käinud pulmades, kus pulmavana on 50 – siis on kohe tajuda seda, et seda on pikemalt tehtud, mõjub natuke nagu liinitöö. Muidugi oleneb see inimesest, alati ei pea niimoodi olema.

Pulmas oli ka bänd tellitud, mis tegi igasuguseid välismaa ja eesti hitte järele. Saime Hendrikuga ka piisavalt tantsida. Hendrik sai ka ülesande – ta oli nimelt kogu õhtu “Terve mõistus” 😀 Ehk siis ta pidi jälgima, et pidu kontrolli alt ei väljuks. Sellega oli ka see naljakas lugu, et pruutpaar oli pannud igasuguseid märksõnu kirja pulmakülaliste kohta ja need, kelle kohta see käis, pidid püsti seisma. Kui öeldi, et kes on kunagi liikuvast autost välja hüpanud, olin ma suht kindel, et seda on teinud sellest seltskonnast ainult Hendrik, aga tegelikult oli kaks inimest veel, seega lausa kolm meest tõusid püsti. Hendrikul juhtus 18-aastaselt niimoodi, et ta sõitis mingi vana Žiguliga ja ühel hetkel pidurid enam ei töötanud. Et oma elu päästa, hüppas ta sõitvast autost välja. Suht hull ikka, aga õnneks lõppes kõik hästi. Kui ta autost välja hüppas, siis varsti pärast seda pani see sama auto vastu puud. Ja seal oli veel selline asi, et kes on Põlva kesklinnas sauna teinud (see oli ratastel saun ja oli ühe ürituse jaoks nende seltskonna poolt ehitatud), seda oli samuti Hendrik teinud, siis pulmavana mainis, et meil on on ikka omapärane “Terve mõistus” valitud – et päris kreisid asju on ikka minevikus teinud 😀 Siis üks seltskond esitas pulmavana loo järgi ühe mingi etenduse, mis oli nii naljakas, et mul pisarad lausa jooksid naermisest. Ma ei mäleta, millal ma viimati nii palju naersin 😀

Käisin eile hommikul ka jumestuses Põlvas. Esimest korda siin siis. No mu sõbranna ütles, et ilmselgelt on see liiga tume meik, aga ma ei tea – mina jäin rahule. Kuigi ma olen nendes asjades nagunii võhik ja lasen jumestajal alati öelda, mida teha vaja. Pärast mind tuli jumestusse üks Hendriku sõbra abikaasa, kes ka sinna pulma minemas oli. Kuna mu meik oli siis peaaegu valmis, siis ta ei tundnud mind alguses kaugelt ära. Ma tervitasin teda ja ta küsis, et kes ma olen ja siis alles üllatus ning ütles, et mind ei näe ju kunagi sellise meigiga 😀 Ega ei näe jah. Viimati aasta tagasi, kui pulmas käisin.

Tulime täna tagasi, võtsime Tartust suurema osa minu tavaarist peale, ma pakkisin juba need asjad lahti ka 🙂 Homme toome viimased asjad ära. Tartu korteri võtmed annangi järgmisel nädalal ära 🙂 Päev veel selgub, aga ilmselt teisipäeval või neljapäeval. Kolmapäeval ei saa, sest siis tuleb Telia tehnik ja paigaldab mul need kanalid siin Põlvas ära (mul on puhkus ja Hendrik on päeval tööl) Ja siis saan kõik osad nendest seebikatest järele vaadata, mis nüüd vaatamata on jäänud. Jee, nii vähe on õnneks vaja 😀

Vot selline eluke on siis hetkel. Lisan siis eilsest õhtust ka mõned pildid.

Minu eilne jumestus (kodus tehtud pildid enne pulma minemist, kleiti ei ole veel seljas). Esimest korda elus pandi mulle ühekordsed kunstripsmed ka. Jah, ehk sai liiga tume, aga mulle meeldis, ma tahtsingi tumedat. Pidas terve pika päeva vastu, kuigi ma kartsin natuke, et sellise palavusega hakkab sulama, eile oli megasoe. Õnneks ei hakanud.

Vol 2

Ma tean jah, et ma ei naerata kunagi hammastega. Ma vahel ekstra üritan seda teha, aga pilt jääb suht imelik, seega ma pigem ei teegi seda.

Oru pargis Toilas pärast pruutpaari pulmatseremooniat. Seda kleiti olen ma väga palju kandnud, kunagi Kanal 2 peol jne, see on viis aastat vana. Kuna ma olen veits juurde võtnud, siis on see nüüd natuke rohkem ümber. Ja seda, miks Hendrik kaabu pähe pani, ärge minult küsige, talle vahel meeldib erineda 😀 Üliokonnainimene ta eriti pole nagunii. Õhtusel üritusel  võttis ta muidugi kaabu peast, sest siseruumides pole viisakas kaabut kanda. Hendrik on pildil ka suht tõsine, sest tal eile veits pea valutas, õhtul õnneks läks üle (pulmapeo ajal siis juba).

19 kommentaari “Käisime Ida-Virumaal pulmas/ Pooled asjad Tartust Põlvasse viidud juba :)

  1. Ma juba arvasin, et oled oma pesa leidnud,
    ja mina, ja me, sinu fännid, ei pea enam…
    siin sellest niipalju pläkutama…:D
    Aga, mida aeg edasi, seda huvitamaks läheb 😀

    Esiteks, Hendrik muidugi on sinu ära varastanud,
    nagu ka Nublu üle vaidlevad kõik osapooled.
    Sina muidugi arvad, et näppasid Hedriku.

    See Toila käik, ja üldse Ida-Virumaa,
    oli ju vist veidi teistmoodi sulle ka,
    kes kes sa Pealinna Ja Põlvamaaga
    siin ruulima harjunud oled?

    Need su uued silmad,
    need Marca mustsõstra silmad,
    need maeiteamisiganes silmad,
    ei võida mu südant kunagi 😐

    • Ida-Virumaa on ilus!

      Ja ma ei tahagi kellegi südant võita, ainult Hendriku oma 🙂 See on võidetud ka, aga iga päevaga aina rohkem 🙂

      • Jumal tänatud!
        Mina ei ole sinus ega su valikutes kunagi kahelnud 😀

  2. Mulle väga meeldib, et oled oma blogipostitustesse pilte hakanud panema 🙂 näed väga kena ja särav välja kohe selle meigiga 🙂

  3. Väike Eesti ehk mu emme viibis ka samas pulmas. 😀 Paaripanija jutt tundus talle tobe, aga laias laastus teie arvamused sellest pulmast kattuvad. 🙂

      • No natuke on hull jah 😀 Kui kleit oleks lühem ja käistega – palun väga. Aga nüüd on nii, et pikad heledad (ilusad!) käsivarred ja lühikesed (visuaalselt, mitte päriselt) tumedad jalakesed. Aga ma mõistan, sulle meeldib, nii peabki!

  4. Palun vabandust, aga see meik on minu arust kohutav.. Ma ei teadnudki, et tänapäeval ükski jumestaja teeb veel selliseid tumedaid lainerijooni ALAlaugudele. Ja üldse nii tumedat silmameiki blondile ja heleda nahatooniga inimesele. Aga võib olla olen mina lihtsalt ise maitsetu, kes teab, üllatas see meik aga tõesti. Tumedate sukkpükste suhtes sama arvamus mis “sõnasekkal”. Kaaslase kaabu on küll lahe valik ja paarina olete minu arust väga sobivad ja näete koos armsad välja.

    • Mulle meik meeldib 🙂 Ma ise ütlesin ka, et mida tumedam, seda parem. Käin harva jumestaja juures ega näe mõtet sellisel juhul heledat meiki teha (kui just tõesti üritus ei nõua). Enamus kiitsid ka, seega maitse asi tõesti 🙂

      • Täitsa nõus, see alalaugudele tehtud tume lainerijoon…. Prrrr, üsna õudne. Ei teadnud ka, et tänapäeval keegi veel sellist asja kannab. Peale 60+ poe ees istuvate naisterahvaste 🙂

        aga sellega nõustun, et olete tõesti ilus paar. Meik lase ehk teinekord kellelgi asjalikumal teha.

      • Ju ma olen siis vist maitsetu, aga mulle see meik meeldib. Sellega on vist niimoodi, et kõigil on asjadest oma arusaam 🙂

        Ja komplimendi eest aitäh 🙂

  5. Minule küll see meik meeldib! Väga särav ja ergas näed sellega välja!

    Kui aga küsida võib, siis mis te pulmakingiks viisite? Meil endal pulmaminek ees ja oleme natuke hädas, et mida teha. Üheks variandiks on https://www.kingitus.ee/kingitus/duaalmassaaz-armunutele/ teiseks variandiks on annetus (pruutpaar ise tõi välja paar fondi, kuhu võib nn pulmakingi raha annetada) aga äkki saaks veel paremaid ideid =)

    • Meie kink mahtus ümbrikusse, sest pruutpaar ise soovis seda. Lillede asemel soovisid nad kiirloteriipileteid – seega viisime neid ka 🙂 Selles mõttes oli huvitav pulm, et lilli ei viinud mitte keegi, aga see oli nende soov. Ilmselt ka selle tõttu, et kuna nad ise elavad Põlvamaal ja pulm toimus Ida-Virumaal, siis oleks see transport hiljem vaevaline olnud, sest nad jäid veel paariks päevaks Ida-Virumaale.

Lisa kommentaar