Mõned küsimused eelmise aasta kohta

Olen mitmest blogist leidnud küsimusi eelmise aasta kokkuvõtte kohta ja nüüd mõtlesin, et võiksin isegi neile vastata (Kuigi on juba veebruar, aga mis siis :D).

Mida tegid aastal 2011, mida varem teinud pole?

Hmm… Käisin mitmes riigis, kus ma varem käinud polnud. Rääkisin mitu korda avalikult oma Ladina-Ameerika projektist ehk siis sain palju esinemiskogemust juurde.

Kas pidasid kinni oma uusaastalubadustest? Kas annad uusaastalubadusi?

Jaa, andsin uusaastalubadusi, aga pidasin neist kinni ainult ühest 😀 Läksin 2011 aastal trenni. Olen alati olnud ööinimene, seega seda lubadust ma ei suutnud pidada, et ma varakult voodisse jõuaksin 😀 Internetti ka vist vähem kasutama ei hakanud 😀 Aastaks 2012 ma lubadusi ei andnud, sest ei suuda neid nagunii pidada.

Kas keegi su lähedastest sünnitas?

Kusjuures ei sünnitanudki. Mu lähedased on rohkem sellised karjääriinimesed. Mina… Mina pole vist kumbki, sest hetkel ma õpin allast oma tulevast ametit 😀 Praegu olen ma küll kindel, et lapsi ma veel niipea ei tahaks. Muidugi never say never, aga hetkel ma tunnen niimoodi. Tahan veel nii palju olla ja avastada, seega lapsesaamine ei ole praegu kavas. Ma tean, et lapsega saaks ka palju asju teha, aga ma ise tunnen, et ma poleks selleks veel valmis.

Kas keegi su lähedastest suri?

Jaa… Mu kõige kallim inimene suri- mu ema. Nüüd on sellest möödas juba peaaegu neli kuud, aga vahel on küll selline tunne, et ta oleks nagu kuhugi reisile läinud (või pigem mina oleksin läinud, sest ma olen seda tihti teinud) ja et ta varsti tuleb tagasi. Olin ise sellel ajal reisil, kui see kõik juhtus. Kui ma ära läksin, oli kõik korras… ja kui tagasi tulin, oli ta surnud. 3 päevaga muutus mu elu kardinaalselt. Mäletan igavesti, kuidas reisilt tagasitulles Tallinna sadamas olles selle teate sain, et teda pole enam. Viimased uudised olid olnud, et ta on koomas ja siis… Kõige hullem tagasisõit koju algas siis Tallinnast. Olin nagu mingis õudusunenäos, sest mulle lihtsalt ei jõudnud see kõik kohale… Mu peas keerlesid kõik mälestused oma armsa emaga. Mul oli parim ema maailmas! Mõned on mulle öelnud, et olen uskumatult tugev pärast seda olnud, sest läksin kohe järgmisel päeval pärast matuseid kooli tagasi, kuigi oleksin võinud endale aega võtta. Ilma tegevuseta olemine oleks mulle veel hullemini mõjunud.

 

Edukad praktikad, palju uusi erialasid kogemusi.

Kas sa olid haige või said mõne vigastuse?

Ma ei ole tavaliselt eriti haige. Palavik ründab mind korra kahe aasta jooksul ja veebruaris 2011 see ka juhtus, aga õnneks ainult paariks päevaks. Selles mõttes on mul vedanud. Vigastusi ka ei olnud.

Möödunud aasta parim ost.

Hmmm, Liis Kängsepa reisiraamatud vist. Üldse olen palju reisiraamatuid endale muretsenud, aga see on loogiline ka arvestades mu eriala 😀 Minu-sarjast on mul olemas kõik raamatud, kus on käidud hispaaniakeelsetes riikides (lemmik on “Minu Argentina”, mille autor ongi Liis Kängsepp ning “Minu Kolumbia”, kõige igavam on “Minu Hispaania”) + veel palju muid raamatuid sellest sarjast.

Kelle käitumine ajab südame pahaks?

Ei olegi vist väga selliseid inimesi. Või kui ka on, siis on see ainult korraks.

Kuhu läks enamik su raha?

Toidu peale. Palju ka väljas söömise peale. Raamatute peale läheb ka, aga riiete peale eriti ei kulu. Ma pole eriline riidepoodides shoppaja, see paneb mu pea valutama.

võrreldes 2010 aastaga(test on ju 2011 aastakokkuvõte), oled sa:

kõhnem või paksem?

Kõvasti kõhnem. Lausa 13 kg kõhnem.

vaesem või rikkam?

Vaesem.

Mida sa soovid, et oleksid rohkem teinud?

Soovin, et oleksin rohkem raamatuid lugenud, et oleksin emaga rohkem aega veetnud (kui mul see võimalus veel oli), et oleksin rohkem aega kultuuriüritustele pühendanud (Kuigi aasta lõpus oli mul üks meeletult lahe Mehhiko artisti esinemise kuulamine ja seda siinsamas meie armsas Eestis! 🙂 )

Mida sa soovid, et oleksid vähem teinud?

Arvutis istunud, vähem aega draamadele raisanud.

Kas sa vihkad kedagi täna, keda sa eelmisel aastal samal ajal ei vihanud?

Ma ei vihka kedagi. Mul on võib-olla inimesi, kes mulle ei meeldi, aga vihkamine oleks liiga suur sõna.

Parim raamat, mida lugesid?
Diario de una ninfómana ( Valérie Tasso) –     See oli küll megahea raamat, üle pika aja lugesin jälle hispaania keeles ning hirm, et mu arusaamine on vähese praktika tõttu kaduma läinud, oli asjatu. Sain endiselt peaaegu kõigest aru. Filmi ma pole näinud, aga plaanin selle ka millalgi ära vaadata! Nüüd ootab mind ees veel üks hispaaniakeelne raamat. Aga konkreetne raamat rääkis naisest, kes avastas end üha uuesti ja uuesti läbi seksi, kuigi lõpuks tõi see talle ka palju kannatusi. Raamat rääkis naisest, kes olenemata kõigest nautis seksi (mis siis, et ta hiljem prostituut oli, seda viimast aga täiesti omal vabal tahtel, kuigi rahamured viisid ta selleni, oli see ikkagi ta enda valik).
 Mida sa tegid oma sünnipäeval, kui vanaks said?
Aastal 2011 sain 22 ja olin siis koos sugulastega 🙂 Õhtul käisin õega peol 🙂
Mis on see üks asi, mis oleks teinud aasta nii palju paremaks?
Kui mu ema ei oleks surnud…
Mis sind mõistuse juures hoidis?
Ega tegelikult vist ei hoidnudki miski 😀 Ma olen selline inimene, kes teeb kõik asjad ikka oma tahtmise järgi ja ka siis, kui need on liiga pöörased 😀
 Ütle meile üks elu õppetund, mida sulle 2011 õpetas.
Ütle oma lähedastele, kui väga sa neid armastad! Sest mitte kunagi ei tea, kaua sul selleks enam üldse aega on… 😦


2 kommentaari “Mõned küsimused eelmise aasta kohta

  1. Aga ma tean, kust Sa need küsimused copysid! 😉 Meil on nii palju sarnaseid vastuseid. 🙂 Üsna sarnane aasta. 🙂 Uus tuleb parem, eksju-onju! 🙂

Lisa kommentaar