Mis on sinu mobla avaekraanil kujutatud?/ Igapäevane sõnumineerimine, mis teeb õnnelikuks :)

Minu jaoks on alati põnev näha, milline on teiste inimeste mobla ekraanipilt ja mis äpid tal seal esimesel lehel kohe on jne. Kommentaariumisse ei saa vist neid pilte lisada, aga blogijad võiksid küll selliseid postitusi teha 🙂 Mina lisan siia enda mobla ekraanipildi ja kriban lühidalt, mis äppe ma kõige rohkem kasutan! 🙂

No Facebook ja Messenger on suht loogilised, WordPress ka. Slack on töö jaoks (töötajate omavaheline suhtlus on seal – nagu kunagine msn põhimõtteliselt), Pipedrive on ka tööteema, aga ma seda viimast kasutan pigem ainult arvutis. Taxifiy-d ma absoluutselt ei kasuta, sest mulle meeldib endiselt veel takso jaoks helistada, kunagi ammu sai see küll tõmmatud ja on kuidagi ununenud desktopile. Here WeGo on nii hea Google Maps – seda kasutame tihti, kui kuskil sõidus Hendrikuga oleme. Ehk siis minu käes on mu enda mobla ja mina ütlen, kuhu tuleb sõita 😀 Hendriku autol ei ole seda ekraani autos sees, sest tal on vanem auto. Teisel lehel on veel Shazam, mis aitab tuvastada laulu, kui kuskil raadiost midagi huvitavat kuulen ja tahan teada, mis looga on tegemist. Väga palju vatti saab ka helistamine ise (tööl just) ja smsime me Hendrikuga alati, kui teineteisest eemal oleme. No nii loogiline lihtsalt, et kuigi päeva lõpus saame nagunii kokku, siis suhtleme ka päeva jooksul, et  a la mis lõunaks sõime, soovime head tööpäeva ning räägime päeva jooksul toimunud asjadest (praegu tal näiteks on õhtune vahetus ja ta jõuab koju alles öösel, kui mina juba magan. järgmisel nädalal on tal hommikune vahetus ja siis on ta juba kodus, kui mina Tartust töölt koju jõuan). Et ausalt öeldes ei kujutaks ette seda päeva nädala keskel, kui me kordagi päeva jooksul ei suhtleks, et õhtul näeme nagunii vms. Oo ei! Kuna Hendrikul on selline töö, kus ta ei saa alati kõnedele vastata, siis ongi sõnumite saatmine just see alternatiiv. Kui midagi pakilist on, siis helistame päeva jooksul ka, aga muidu ikka sõnumineerime.

Kusjuures minevikus ma mõtlesin, et mida need paarid kogu aeg smse saadavad või Facebookis chativad, kui nagunii kodus näevad teineteist õhtul, aga asi oligi siis pigem hoopis selles, et kuna mul oli siis suhe inimesega, kellega mul polnud suurt midagi rääkida ega ka ühist, siis tõin vabandusi enda peas, et miks mul niimoodi ei ole. Tegelikult niimoodi ei peagi olema, kui mõlemale see sobib, aga mina olen suure suhtlemisvajadusega inimene ka paarisuhtes ja õnneks on Hendrik samasugune 🙂 Ja kuna Hendrik käib pigem harva Facebookis, siis on meie teema sõnumineerimine, kui me teineteisest eemal oleme. Kas teie ka oma partneriga suhtlete smside, Facebooki või helistamise teel, kui te parasjagu koos pole?

Vot sellised lood siis hetkel. Ja see desktopi pilt on tehtud eelmise aasta mais Taevaskojas, mis on alates sellest ajast mu mobla taustapilt olnud! Kuigi vahepeal on ka teisi häid pilte nii minust, Hendrikust kui ka meist koos jne tehtud, siis see on endiselt mu üks eriline lemmik! 🙂 Mis pilt teil taustapildiks on?

Screenshot_20190204-192739.jpg