Niisama nädalavahetusest/ Õudukas “The Autopsy of Jane Doe” on väga hea/ Meelelahutuslik ja hariv saade “Reis ümber Eesti”, mida ma kõigile soovitan :)

Kui Hendrik eile töölt tuli, siis sõitsime kõigepealt Võrru, et seal midagi süüa. Tahtsime sinna kohvikusse Taevas minna (kus me kunagi käinud olime ja mis meile väga meeldis!), aga see oli kinni, lisaks olid kinni veel paljud teised kohad (kell oli suhteliselt hiline ka juba), ühes söögikohas oli erapidu. Lõpuks suundusime siis Ränduri pubisse, kus me umbes 25 minutit ootasime, et keegi meist üldse välja teeks, mitu teenindajat möödus, aga olime nende jaoks kui tühjad kohad, meie istumiskoht oli ka kuidagi nurga taga ja natuke varjatus kohas, aga siiski… Ma ühele isegi hõikasin järele, et vabandage, aga ta kas ei kuulnud või ei tahtnud kuulda. Tõsi – neil oli sulgemiseni kuskil tund ja viisteist minutit aega ja võib-olla poleks suurt süüa enam saanudki, aga oleksime vähemalt selle eest tänulikud olnud, kui keegi oleks meist välja teinud ja seda öelnud. Lõpuks viskas meil kopa etta ja läksime lihtsalt minema. Ma üldiselt ei ole üldse pirtsakas, aga rahvast ei olnud nii palju ja see pole mingi Olde Hansa, kus pool tundi seda oodata, et keegi sind märkaks, seal vähemalt oleks see asja eest (mitte et ma Olde Hansas eriti palju söömas oleksin käinud, ainult üks kord ja sedagi 14-aastaselt :D). Et jah – ma olen kunagi ammu ühe korra kutseka ajal Võru Ränduri pubis käinud ja Tartu oma on alati suht okei mulje jätnud, siis sel korral suutis Võru oma küll natuke halba valgusesse end sättida.

Lõpuks otsustasime, et sõidame hoopis Räpinasse, kus me siis ühes pubis söömas käisime, me oleme seal varem ka käinud, aga nimi hetkel ei meenu. See on see, kus lähed nagu keldrisse vms, hästi allkorrusel. Pärast seda sõitsime koju, vaatasime kordusest Roaldi saate ära ja siis oli kell juba sealmaal, et tuttu kobida 🙂

Eelmisel nädalavahetusel vaatasime koos Hendrikuga ühe õuduka ära, mis mulle jällegi väga meeldis! Selle nimi on The Autopsy of Jane Doe, mis räägib ühest tundmatust surnust naisest, keda laibauurijad (no krt, kes need inimesed on, kes laipu lahti lõikavad, mul täiesti peast pühitud see sõna, keegi aitab äkki?) lahti hakkavad lõikama… Ja siis hakkavad juhtuma müstilised asjad, mis viitavad sellele, et selle surnud naise laibaga ei ole teps mitte kõik korras… Päris jube oli see, Hendriku jaoks eriti, minu jaoks ka, aga ma olen natuke rohkem karastunud selles maailmas, sest ma lihtsalt vaatan õudukaid  kõvasti rohkem.

Ja täna siis käisime niisama Põlva kesklinnas jalutamas, enne seda vaatasime ETV pealt saadet “Reis ümber Eesti”, mida ma kindlasti soovitan (vaatasime korduses, sest see jookseb reede õhtul tegelikult)! Saab Eesti kohta kohe palju targemaks, sest igas saates külastatakse erinevaid kodumaa maakondasid ja kutsutakse saatesse tuntud inimesed, kes on sealt pärit. Need tuntud inimesed peavad vastama 15-le küsimusele selle maakonna kohta, näiteks tänases saates oli teemaks Raplamaa ja Jüri Pootsmann pani teistele pika puuga ära! Tal oli küll palju õnne, sest valikvastustega mängus suutis ta sisetunde järgi kohe õige variandi valida, sest ta neid vastuseid küsimustele ei teadnud. Siiani on olnud saated ära Lääne-Virumaa, Ida-Virumaa, Jõgevamaa ja Raplamaa kohta, ülejäänud 11 maakonda on veel ees. Lisaks sellele mängule seal stuudios külastab ka püstolreporter Pille Riin neid maakondasid ja teeb väga omapäraseid ja humoorikaid intervjuusid sealsete inimeste/ettevõtjatega jne. Ma alguses mõtlesin, et miks ta natuke veider on, aga asi on selles, et see on roll, mida ta etendab, sest ta päris nimi on hoopis Liisa Pulk ning ta on näitleja. Ja saate muudab heaks ka selle saatejuht – vanameister Ivo Linna isiklikult! Seega soovitan seda telemängu – saab Eesti kohta palju rohkem teada ja huvitavad vaheklipid lisaks on ainult boonuseks. Ning muidugi ootan ma eriliselt Tartumaa ja Põlvamaa saadet, sest teiste maakondade puhul olen ma küll seal viktoriinis alati loll nagu lammas olnud 😀

Täna käisime Hendrikuga niisama Põlva kesklinnas jalutamas, lõpetuseks panengi pildid, mis sealsel keskväljakul minust tehtud on. Ilusat nädalavahetuse jätku kõigile 🙂

Tundus, et väljas on suht jahe, aga tegelikult oli selle jopega isegi palav. Ma tavaliselt kannan hommikuti juba mütsi ja kindaid, aga täna polnud neid siiski vaja.

9 kommentaari “Niisama nädalavahetusest/ Õudukas “The Autopsy of Jane Doe” on väga hea/ Meelelahutuslik ja hariv saade “Reis ümber Eesti”, mida ma kõigile soovitan :)

  1. Võrus on väga maitsvad toidud ka Kubija Hotellis. Ränduris kas kella ka lasite lauas, seal need masinad, kui teenindaja juhuslikult ei märka.

  2. Kubijas tõesti maitsev toit ja mõnus atmosfäär:) Võru lähedal veel Hämsaare kõrts / Hämsa talu:)

Lisa kommentaar