Rahulolev Printsess on igavaks muutunud/ Laupäev Põlvamaa metsade vahel/ Kolm saadet, mis mulle väga meeldivad (“Roaldi nädal”, Rait, Raivo ja naised teel Iraani” ning “Eesti lipp ümber Kuuba”)

Mul on täna täiega pühapäeva tunne, aga see on ju ka loogiline, sest eile oli samuti puhkepäev. Ütlesin enne ka naljatades Härrale, et raudselt ärkan homme kell  07.40, et  end tööle sättida, aga siis meenub, et jee, veel saab päevakese puhata 😀

Viimasel ajal läheb eluke päris kiiresti ja hästi. Tundub, et ma olen pigem selline naine, kellele meeldib siis kõvasti rohkem blogida, kui kõik nii hästi ei edene, aga kui nii eraelus kui tööl kõik sujub, siis ma väga kirjutada ei viitsi. Tegelikult isegi viitsin, aga siis mul nagu suurt midagi öelda pole (vähemalt enda elu kohta mitte, siis kipungi muudel teemadel rääkima). Ma olen ju alati oma blogis pigem asjade üle kurtnud, aga kui millegi üle kurta pole, siis on ka nagu natuke imelik… On ikka inimestel probleemid, eksole! Ma just kurtsin selle üle, et mul pole mitte millegi üle kurta 😀 Kuna ma pole kunagi eriti selline inimene olnud, kes hullult ninnu-nännu postitusi kirjutaks, siis oleks vist üsna ebatõenäoline, et siit saaks lugeda sellist asja, et ma armastan teid, kallid lugejad; et ma armastan kõike, mis mind ümbritseb jne. Kuigi hetkel ma suudaksin vist ühe sellise postituse küll kirjutada 😀 Kunagi oleks sellisele tasemele “langemine” minu jaoks tähendanud katastroofi, sest ma olin ikka pigem selline, kes ainult lajatas, siis nüüd olen ma täielikuks pehmoks muutunud. Just selles mõttes, et ma tõesti arvangi, et elu on igati ilus ja lilleline! Jaanika, kuhu sa küll omadega jõudnud oled? 😀

Minust ongi saanud enda jaoks see igav blogija, kelle blogi ma veel mõned aastad tagasi poleks suutnud lugeda. Võib-olla oligi asi pigem selles, et ma polnud mitte kunagi oma eluga täiesti rahul, alati oli mingi osa hästi, aga midagi oli ka halvasti. Ja selle tõttu ei tahtnud ma kunagi ka neid õnnelikke postitusi lugeda, sest ma ei suutnud uskuda, et elus saabki reaalselt olla tasakaal. Minul seda ei olnud, seega ma ei osanud kunagi arvata, et selline tunne võib reaalselt eksisteerida. Selline rahulolu ja hea tunne, mida on raske isegi sõnadesse panna. Ei, see ei tähenda seda, et midagi ei saaks veel paremini olla, absoluutselt saaks, alati saaks, aga lihtsalt see teadmine, et kõik on kuidagi nii paika loksunud, on nii vinge! 🙂

Täna sai Härraga Põlvamaal sõbrannal ja tema elukaaslasel külas käidud. Tegime ka kuskil 1,5-tunnise jalutuskäigu Põlvamaa metsade vahel, mis oli ülivärskendav! Just natuke enne jalutuskäigu lõppu hakkas vaikselt lund sadama, aga kui sõbranna juurde tagasi jõudsime, siis jõime kuuma teed, lobisesime veel natuke ja hiljem hakkasime Tartusse tagasi sõitma. Selline idülliline laupäevake oli 🙂 Ma ütlen ausalt, et nädala keskel ma väga palju ei jaluta, sest bussipeatus on mu kodu juurest umbes minuti kaugusel, pood veel lähemal…. Ja kuigi ma ehk ei ole eriti suur jalutaja, kui konkreetset põhjust just pole, siis sellised jalutuskäigud mõjuvad alati nii hästi.

Ma olen vist ka kirjutanud, et on üks saade, mida ma alati täiega naudin. Ja selleks on “Roaldi nädal” – see on lihtsalt kuidagi nii ehe! Mul just üks tuttav millalgi mainis, et ta ei suuda seda üldse vaadata, sest Roald on tema jaoks nii ebasümpaatne saatejuht, aga minu meelest on ta viimase aja parim leid Eesti telemaastikul! Just see, kuidas ta kõigi eestlastega suudab alati ühise keele leida, vahet pole, mis teemat ta kajastab – minu meelest on see hämmastav oskus. Kanal 2, andke talle palun rohkem koorumust, ma tahaks igapäevaselt tema saateid vaadata 😀 Kui vahepeal tema saateid eetris ei olnud, siis mul oli lausa kahju sellest. Ja tavaliselt jätavad mind sellised asjad suht külmaks, et kui mingit saadet teatud aeg näha ei saa, siis mul on kama kaks sellest. Kuidas teie sellesse saatesse suhtute?

Kui nüüd konkreetselt meie endi reisisaadetest rääkida, siis ma naudin neist kahte: “Rait, Raivo ja naised teel Iraani” – ülivinge! Rait ja Raivo hakkasid mulle juba siis meeldima, kui nad Tšukotkas reisil käisid, aga kui ma kuulsin, et neil tuleb veel üks saade, siis olin kohe müüdud! Härra naudib seda ka täiega. Ja teine, mida ma vaatan, on “Eesti lipp ümber Kuuba” – selle viimase ma avastasin hiljuti täiesti juhuslikult. Mul siiani pole aimu, mis päeval ja mis kell seda ETV-lt näha võiks, aga kuna see on mul Telia salvestuses, siis ma korra nädalas vaatan seda just siis, kui ise tuju tuleb. Mulle meeldib vaadata saateid, kus käiakse hispaaniakeelsetes riikides, eriti kui seda teevad eestlased. Ja Kuuba on minu jaoks alati midagi nii maagilist oma 50-ndate eluoluga tundunud, üks töökaaslane tuli ka just sealt puhkuselt ja rääkis, et see oli alles võimas reisikogemus! Turistidel on seal muidugi palju rohkem mugavusi kui kohalikel endal, samas on seal ju kasutusel lausa kaks eraldi raha – üks on Kuuba peeso (kohalikele inimestele )ja teine on konverteeritav peeso(turistidele mõeldud). Turistidele mõeldud hinnad on ka mitu korda kallimad. Nojah, Kuuba kohalike inimeste keskmine kuupalk on eurodes kuskil 25 €… Jah, paljud asjad on kohalikele küll talongidega tasuta, aga üldine kohalike elujärg on ikka väga nigel. Kuubal on suht igas linnas Che Guevara või Fidel Castro pilte näha ja riik tahab jätta muljet, et neid jumaldatakse ka tänapäeval (paljud kindlasti ka jumaldavad), aga see, mis kulisside taga tegelikult toimub, on hoopis teine teema. Pärast Fidel Castro surma loodetakse, et ehk läheb riigi üldine olukord paremaks ja sotsialistlik Kuuba variseb lõpuks kokku, aga niimoodi see suure tõenäosusega siiski üsna pea olema ei saa.

Millised eestlaste reisisaated teile meeldivad? Mind jätavad igasugused saated külmaks, mis räägivad USA-st, Inglismaast või Austraaliast. Ma võin neid küll  igavusest niisama vaadata, aga need pole minu jaoks absoluutselt põnevad. Seega ma pigem ei vaata neid üldse.

5 thoughts on “Rahulolev Printsess on igavaks muutunud/ Laupäev Põlvamaa metsade vahel/ Kolm saadet, mis mulle väga meeldivad (“Roaldi nädal”, Rait, Raivo ja naised teel Iraani” ning “Eesti lipp ümber Kuuba”)

  1. Tead Jaanika, sa võiksidki rohkem sellistel teemadel kirjutama hakata.
    Ma olen alati mõelnud, et sa oled palju intelligentsem kui alguses tundub.

    • Hmm, aitäh 🙂 See on vist vähemalt kolmas kord, kui keegi taolise kommentaari jätab ja ma siiani ei oska seisukohta võtta, et kas see on siis pigem kompliment või mitte. Ühtpidi kindlasti on kompliment, aga päris nukker ju ka, kui ma suudan endast alati alguses palju rumalama mulje jätta 😀

  2. Mulle endale meeldivad ka reisisaated, aga mina vaatan pigem saadet “Reisile minuga, kus erinevad saatejuhid peatuvad mõnes veel avastamata paikades üks kord olid teekond viinud mitte just väga kaugel meist. ainult natukene lõunasse sõita ja oledki kohal. sihtpunktiks oli siis läbi 🙂 siis kunagi sai vaadatud EhUhhuduur, oli vist see selle saate saatesajra nimi. Ega jah nad on harivad saated.

Lisa kommentaar

