Põhikooli nukratest sõbrapäevadest/ Valentinipäev 2017

Nägin just, et Aili kirjutas lapsepõlve sõbrapäevadest. Endalgi tekkis see nostalgia, et millised need valentinipäevad siis lapsepõlves olid. Algklasside kohta ma suurt midagi ei mäleta, ehk sai Puhjas ka mingeid kaarte saadetud, aga nii kindel pole.

Põhikoolis olid sõbrapäevad mu jaoks üpris nukrad, sest ma polnud pärast Tartusse kolimist oma klassis absoluutselt populaarne, vaid mind hoopis narriti (olin nende arvates linnakooli jaoks väga vaene ja maakas). Sain küll mingeid kaarte klassõdedelt, kellega ma enam-vähem läbi sain, aga mitte kunagi üheltki poisilt – neid viimaseid said alati populaarsed tüdrukud (mida mina muidugi tol ajal ei olnud). Mina pidasin end kuskil 15-aastaseks saamiseni üsna inetuks neiuks. Ma ei teagi, kas pärast 15-ndat eluaastat muutusin ma ilusamaks või ma lihtsalt sain aru, et pole mõtet end inetuks pidada 😀 Ja pärast seda olen ma end alati ilusaks naiseks pidanud. Ka siis, kui mulle on keegi tulnud ütlema, et tead, Jaanika, sul on põhjendamatult kõrge enesehinnang. Sest mina leian, et elu on liiga lühike, et endast halvasti arvata. Eks kõigil ole mingid perioodid, kus kõik ei ole ehk kõige roosilisem, aga see on normaalne.

Minu tänane sõbrapäev möödus üsna vaikselt. Jõudsin töölt umbes tunnike Härrast varem – tema tuli hiljem koos roosi ja Raffaelloga 🙂 Mulle meeldib, et kuigi Härra ei ole loomult eriti romantiline, siis ta on hakanud mõistma, et minu jaoks on sellised detailid väga olulised 🙂 Eelmisel aastal ta valentinipäeval mulle lilli ei toonud, aga joonistas mind küll.

16681850_10212050006429179_5252885348645715357_n

14.veebruar 2017 🙂 Ja pimedatele lugejatele ka kirjeldus (Kai blogist olen aru saanud, et blogijad võiksid oma pilte rohkem kirjeldada): Istun sinises pluusis elutoa diivanil, eespool on Raffaello kommikarp ja punane roos koos südamekujulise kaunistusega 🙂

Kuidas teie sõbrapäev möödus?

 

2 thoughts on “Põhikooli nukratest sõbrapäevadest/ Valentinipäev 2017

Lisa kommentaar

