Kui juttu jätkub kauemaks (ehk lugu sellest, kuidas ma blogilugejaga kohvitamas käisin)

Käisin eile selle blogilugejaga kohvitamas, kellega ma juhuslikult 1,5 nädalat tagasi tutvusin. Ja nagu naistel ikka, siis juttu jätkub kauemaks! Kui nädalavahetusel olid mehed meiega kaasas, siis nüüd saime kahekesi kokku, sest päris kõike meeste kuuldes ka rääkida ei saa😀

Näiteks kas või seda, et kust me kõiki oma ühised Facebooki sõpru teame. Ja juba Facebookis chattides ma küsisin temalt, et kus ta ühte tüüpi teab, millepeale ta mainis,et sellega on üks naljakas lugu. Ma ütlesin, et mul ka – ja nüüd laivis kohtudes saigi selgeks, et me oleme aastal 2011 sama tüübiga sebinud. Ma olen temast isegi blogis kirjutanud – nimeks oli Armas (oktoober 2011 kirjutasin temast). Mina deitisin Armsaga umbes kolm nädalat, aga siis kadus ta nagu maa alla ning suht kiiresti pärast seda oli endast 10 aastat vanema eksiga uuesti koos (Facebookis sai pilte näha). Blogilugejal oli see deitimisperiood Armsaga vist kuu aega hiljem, seega mängis mees ikka mitmel rindel, kui tal just oma eksiga asi jälle lappama ei läinud. Oijah, see Tartu on ikka väike, ma ütlen😀 Ma kusjuures olin omal ajal sellest Armsast ikka päris sisse võetud, just lugesin ise ka üle, mida ma temast blogis kirjutanud olin. Ma nüüd septembris käisin sõbrannaga peol ning juhtusin Armsat nägema ka, ta tuli meie lauda korraks, küsis, et kuidas mul läheb jne, aga kuna ma ütlesingi, et tahan sõbrannaga kahekesi juttu ajada – seega tõmbas ta pärast seda leebet. See on tegelikult päris naljakas, kuidas mingid tüübid võisid minevikus kenad ning nunnud tunduda, aga nüüd mõtled, et Jaanika, issand, miks ometi😀 Samas ma ise sebisin ka samal ajal nii Armsa kui Tegusaga, mõlemad meeldisid mulle, sest nad olid nii erinevad. Tegus oli minust 10 aastat vanem mees, kes oli selline väga tõsine ning ma kartsin end alati tema juuresolekul lolliks teha, Armas oli aga minuvanune “kõigest laps” (ma 21-aastaselt omavanuseid eriti ei vaadanud, sest nad tundusid mulle lapsikud), kellega sai alati nalja.

Omapärane on ka see, et kui ma millestki rääkisin, siis blogilugeja mainis tihti, et ta mäletab, et kirjutasin sellest. Või siis hoopis teine variant, et kui ma millestki rääkisin, aga vot seda ma polnudki blogis maininud. Jaa, isegi mina ei kirjuta kõigest😀

Eks jutt läks ikka selleni, et kas ja kuidas üldse peaks noormehele ütlema, mitmega sa olnud olen. No et kui küsib võinii. Mina näiteks pole Härrale siiani öelnud, kuigi ta kunagi ammu seda minult küsis. Eks Härra ikka teab, et neid on rohkem kui 10, aga vähem kui 30, aga täpset arvu ei tea. Teab, et sinna vahele jääb😀 Ja Härra ise saab kahe käe sõrmedel kokku lugeda, mitmega ta olnud on – seda ta on mulle öelnud.

Blogilugeja mainis mulle, et tol peol, kus ta Härra sõbraga tutvus, oli Härra see, kes ta käekotti hoidis, kui nemad  sõbraga kahekesi tantsisid. Kuna nii palju rahvast oli, et istuma ei mahtunud, siis ta seiski käekott käes😀 Ja hiljem, kui Härra nad koju viis (kõigepealt siis neiu ja hiljem oma sõbra), siis ta oli ju päris pikalt naise maja ees oodanud, mil blogilugeja ja Härra sõber omavahel vestlevad. Eks nad juba küsisid ka Härralt, et ta on vist unine, aga tema kinnitas, et pole viga midagi. Mainisin seda eile Härrale ka, et tegelikult nad tundsid end veidike süüdi, et ta nii kaua nende järel ootama pidi, millepeale Härra mainiski: “Aga eesmärk oli ju õilis, sest mulle tundus, et neil hakkab asi edenema ju.”😀 Ja ta ei pannudki mööda, sest neil tõesti asi susisebki🙂

Aga see eilne kolm tundi juttu läks ülikiiresti, kui me vestlesime! Nagu pool tundi oleks olnud, aga kell oli järsku juba 22.00 (saime kokku kell 19.00). Ülitore õhtu oli, eks millalgi kordame🙂 Ja nagunii on plaan millalgi neljakesi  ka kinno minna. Blogilugeja mainis ka, et kui me neljekesi nädalavahetusel istumas käisime, siis naised rääkisid enamuse ajast. Nii tõesti oli jah😀 Härra ja ta sõber on suhteliselt vaiksed noormehed, eriti Härra. Näiteks on Härral üks teine sõber, kelle juures me Põltsamaal kunagi istusime. Ja tolle sõbra kallim on pigem vaiksemapoolsem – siis jutustasime mina ja Härra sõber kõige rohkem, sest meie olime sealses seltskonnas need kõige jutukamad. Mina olen vist peaaegu igas seltskonnas suhteliselt jutukas, aga kui minu perekonnaga on istumine, siis mu vanem õde räägib kõige rohkem. Härra ütleski, et kui ta enne mu õega kohtumist arvas, et mina olen väga jutukas, siis nüüd ta leiab, et oma perekonnas olen ma veel kõige vaiksem😀

18 thoughts on “Kui juttu jätkub kauemaks (ehk lugu sellest, kuidas ma blogilugejaga kohvitamas käisin)

  1. Lugesin su postitust, väga tore. Aga küsiksin sult sellise küsimuse: mis sa arvad nendest naistest, kes töötavad prostituudina/magavad paljude meestega? Näiteks Berit Veiber, kes töötas USAs prostituudina (http://ekspress.delfi.ee/kuum/tana-10-aastat-tagasi-eesti-usa-seksiari?id=68999431), aga nüüd on abielus Hendrik Sal-Salleriga. Kas sinu arvates Hendrik üldse teab, millise naisega ta koos on või siis meestele meeldivadki sellised naised? Väga paljud kuulsad mehed on võtnud endale halva kuulsusega naisi, mis toimub? Või see on tänapäeval hoopis hea kuulsus..
    Kõik naised uhkustavad, kui paljude meestega nad on maganud, ka sina peaaegu kõik teised Eesti naisblogijad ka, lõpetades mallukaga. Miks, ma ei mõista.

    • Sal-Salleri naise kohta ma polnudki seda kuulnud, uus informatsioon minu jaoks. Ma arvan, et Sal-Saller ikka teab seda, aga võtab seda niimoodi, et mis minevikus juhtunud, see ka minevikku jääb. Ka sellisel juhul, kui naine on isegi prostituut olnud.

      See on küll ülim liialdus, et kõik Eesti naisblogijad uhkustavad sellega, mitme mehega nad maganud on. Mina ka ei uhkusta sellega, nii on lihtsalt elu kulgenud, et neid natuke rohkem kui ehk keskmisel minuvanusel naisel (samas jällegi oleneb muidugi, kellega võrrelda). Ma ei kahetse seda, oleks ju võinud ka nii minna, et see number ei oleks nii suur ( a la kui mul olekski ülipikk suhe olnud või ma tahaksin vallalisena ilma seksita kauem elada jne). See number ei näita mitte midagi – ei voodioskusi ega mingeid niisama uhkustamisi. See lihtsalt sõltubki sellest, et mõni inimene tahabki seksida ainult siis, kui tal on selle inimese vastu ka erilisemad tunded, teiste inimeste jaoks võib seks olla ka lihtsalt niisama seks. Tihtipeale arvatakse, et mehed suudavad rohkem niisama seksida, aga naistel kipub alati mingi emotsionaalne siduvus külge jääma. Mina leian, et see kõik oleneb inimesest, kindlasti ei saa arvata, et kõik naised tahavadki ainult tunnetega seksida või et kõigi meeste jaoks on seks lihtsalt seks.

      Keegi ei uhkusta millegagi. Kõik elavad oma elu just niimoodi, nagu nad ise heaks arvavad.

      Ja on ülim lollus samastada prostituuti ja naist, kelle jaoks seks on ülioluline, aga kes teeb seda siiski just nende meestega, kellega ta ise tahab (samuti ta ei saa sellest eest raha). Prostituut on amet, mida enamus inimesi ette ei kujutaks, mina ka mitte. Ei kujutaks ette, et tahaksin päevas nii mitme mehega magada (või mina ka ei tea, palju neil neid kliente on)ja eriti veel juhul, kui tegemist on mingite vanade pässidega. Juba mõte sellest ajab mul südame pahaks. Mina leian, et seks on väga hea, aga seda sellisel juhul, kui seda tehakse inimesega, kellega sa ise ka tahad seksida. Nii et need, kes prostituuti ja lihtsalt natuke vabameelsema mõttemaailmaga naist samastavad, on idioodid. Need asjad pole omavahel üldse seotud.

      Minu suhtumine protituutidesse on üsna neutraalne. Minu pärast elagu oma elu ja tehku, mis tahavad. Ise ei hakkaks iial maailma vanima ameti pidajaks, sest nagu ma enne juba ütlesin, siis isegi mõte sellest, et peaksin mingite nõmedate töllmokkadega magama, on rõve.

  2. Ok. See on hea et sul on eneseväärikus, võiks isegi rohkem olla.
    Aga mis sa arvad sellest kui need “hoorapurikad” saavad lapsi? Nagu nt Hendrik prostituudiga ja Jaan Toots järjekordselt uue armukese Eve Kirsiga?Miks üldse naised sünnitavad titasid sellistele hoorapurikatele nagu nt jaan toots? Wheres the logic.
    Või mis sa arvad sellest et meie endine president ilves tegi tite uue naisega?
    Tundub nagu kõik suured ringitõmbajad teevad titasid, paljud eesti bloggerid ka. Tõmbavad ringi nii et maa on must, aga siis kukuvad korraga titasid tegema.
    Mis nende lapsed kunagi arvavad, kui nad saavad teada et nende vanemad on täielikud “hoorapurikad”?
    Sa oskad hästi vastata, äkki tabad mingi logicu või truth behind it all.

    • Hoorapurikas on vägagi suhteline mõiste. Ja mis nende lastel ikka arvata oleks? Selleks ajaks, kui nemad juba maailmast midagi mõistavad, võib see eluetapp neil ammu läbi olla. Oma vanemaid ei saa valida, nendega peab leppima (kui tegemist just tõesti mõrvari vms pole).

      Jätame nüüd need reaalsed prostituudid mängust välja, sest nende motiive ma tõesti ei mõista, aga kui võtta need keskmiselt rohkem “ringiaelejad”, siis kunagi saame me kõik vanaks. Jookseme oma sarved maha ja leiame inimese, kellega tahame perekonda luua. Vahel läheb õnneks ja luuakse perekond selle inimesega, kelle jäädakse ka kokku. Paljudel juhtudel pole elu aga nii roosiline, sest inimesed kas kasvavad lahku, armastus saab otsa või keegi petab kedagi. Ning siis on see roosa mull ilusast perekonnaelust rikutud. See viimane aga ei tähenda, et peaks igavesti üksikuks jääma, sest inimesed on juba loodud selleks, et keegi nende kõrval oleks. Jah, me kõik peame ka üksinda hakkama saama, ka üksinda isiksused olema, aga täiesti üksildast elu vaevalt keegi endale tahaks. Ka need, kes väidavad, et nad just seda tahavadki, valetavad.

      Mõned inimesed lihtsalt kasvavad sellest tormilisest noorusest välja. Teised leiavad inimese, kellega süda lööb ühist keelt – ehk siis leitakse ome hingesugulane. Seda, kui kauaks see hingesugulane meiega jääb, ei tea keegi ette, aga see polegi oluline. Vaatenurgad pärast mingit teatud suhet võivad hoopis teistsugused olla kui enne seda. Kuid mina siiski leian, et mida vanemaks inimene saab, seda vähem ta viitsib tormilist elu elada. Jah, võib olla ka vastupidi, et just need inimesed, kes pole oma sarvi maha jooksnud, võivad vanuses 40 avastada, et nüüd tahaks teisele ringile minna. Kõike võib siin elus ette tulla.

      Tihti arvatakse, et need inimesed ei suuda truud olla, kes vallalisena nii-öelda mitu rauda tules hoiavad. See viimane on aga kõige lollim pullikaka, mida ma elus kuulnud olen. Truu inimene võib olla ka see, kes vallalisena mitmel rindel sebib, sest kui tuleb kord see inimene, kes paneb su kõik teised unustama, siis juba mõte sellest, et sa teda petaksid, ajab su öökima. Sest sa lihtsalt armastad seda inimest selleks liiga palju. Ja täpselt samamoodi võib petta ka see inimene, kes vallalisena pigem madalat profiili hoiab. Ka see on palju isiksuses kinni. Jah, eks seal ole ka muid nüansse, millega peab arvestama.

      Ja perekonna loomine tulebki pigem siis, kui sa tead, et sa saad sellele inimesele loota. Vahel võib see ka upsikas olla, aga mina isiklikult niimoodi oma elu elada ei tahaks. Kui sarved maha joostud, siis mis siin elus ikka muud teha on kui sigida😀 Kui raha ja tahtmist on, et kõik need jõnglased ka üles kasvatada, siis miks seda teha ei võiks. Ja kui teise poolega saab ka arvestada. Seda mina heaks tooniks ei pea, et laps saadakse selleks, et niigi purunenud suhet parandada. Enne lapsi peaks suhe olema piisavalt tugev, sest kui see seda pole, siis hiljem on lahkuminek kerge tulema.

  3. Aga kas sellised inimesed (kes on kindlasti halba teinud paljudele vastassoo esindajatele ja ringi aelenud) üldse väärivad hingesugulast? Kõik on õige mis sa kirjutasid, aga kas need sarvede mahajooksjad üldse väärivad lapsi ja hingesugulasi? Tahaks nagu arvata, et õiglus on maailmas olemas. Kui inimene on halba teinud, siis saab selle endale ringiga tagasi.
    Kunagi arvasin et naised kes hakkavad abielumeeste armukesteks on halvad, aga nüüd tundub et need armukesed on hoopis õigluse jaluleseadjad ja vajalikud, sest hoopis meeste abikaasad on olnud väärikuseta klammerdujad ja teinud oma meestele klammerdumise nimel lapsi (ja midaiganes jama veel) ning peavad oma karma kätte saama. Muidugi, iga suhe on isemoodi, aga tavaliselt abielunaised on ära teeninud selle et mees petab. Ja küll see armuke saab ka oma palga.
    Ja tahtsin sulle veel kirjutada, et enamik noortel eesti naistel on palju rohkem voodipartnereid olnud kui sinul, niiet dont worry. Sa ei kujuta isegi ette mis toimub, kõik naised, eriti tudengineiud, arvavad et nemad on ainukesed kes ringi aelevad ja 90% teised naised on korralikud, aga tegelikkus on hoopis midagi muud. Sinuga sama😀 oh neid rumalaid naisi😀

    • Kle, sa ajad ikka asjad omavahel täiega sassi. Kui inimene on vallaline, siis pole kellegi asi, mitmega ta voodirõõme naudib. Suhte puhul sõltub sellest, mis suhte vorm inimestel on. Kui on vaba suhe ja mõlemale see sobib, siis palun väga. Mina isiklikult nii ei tahaks, sest kui ma meest armastan, siis mul ei tule mõttessegi see, et ma tahaksin kellegi teisega olla. Mõnede arvates on see ehk aegunud mõttemaailm juba, aga mina tahan suhet, kus mõlemad inimesed on teineteisele pühendunud.

      • Ja seda ka, et petmisel võib olla kaks poolt, aga on inimesi, kes teevad seda lihtsalt igavusest. Ei saa süüdistada seda, keda petetakse, kui ta just ise samasugune pole. Oleme ju kõik kuulnud meestest, kes on petma lihtsalt sellepärast hakanud, et ei suuda ära kannatada, et pärast sünnitust naised enam pikalt seksida ei saa. Sellised mehed on tropid selle kõige otsesemas tähenduses. Petmine ei ole kunagi lahendus, kui ei taheta enam koos olla, siis võiks ju lahku ära minna. Mõnikord inimesed usuvad, et petmise asjaolud on pehmendatavad, aga üldiselt see siiski nii ei ole.

  4. Kuule, Inimestes natuke pettunud, palun pane ennast põlema ja ära topi oma nina teiste asjadesse. Mis see sinu perset üldse nokib, mida teised teevad. Kade oled või? See, et sina oled otsustanud kuivik olla ja ainuke mahlakas asi su elus on teiste inimeste eludesse nina toppimine on sinu enda mitte kellegi teise probleem.

  5. Ja muide… Hämmastav, et mõni 12 aastat hiljem ka kuskil mingit saasta levitab.Berit Veiberi ees on ammu vabandatud ja öeldud, et ta pole asjaga seotud.

    “Vabandus
    Ajalehes Eesti Ekspress (25.08.04) avaldatud artiklis “Sutenööri abilised pääsevad puhtalt” märgiti Berit Veiber isikuks, kes on seotud Roman Valdmaga, kes tegeles USAs ebaseadusliku seksiäriga.

    Berit Veiberile väljaantud ja EE valduses olevas Põhja Politseiprefektuuri teatises (02.09.2004) märgitakse: “Kriminaal­asjas kogutud materjalide alusel ei ole Berit Veiber seotud Roman Valdma ebaseadusliku tegevusega USAs või viisapettusega. Berit Veiber ei ole antud kriminaalasjas ei tunnistaja ega menetlusosaline.”

    Nagu Berit Veiber EE vahendusel teatas, külastas ta kõnealust aadressi Bostonis külaskäigu eesmärgil ega ole Roman Valdma tegevusega kuidagi seotud.

    Eesti Ekspress vabandab Berit Veiberi ees.”

    • Ma mõtlesin ka, et tundub väga imelik see Sal-Salleri naise teema, aga ei hakanud ise süvenema. Kuid hea, et see siiski niimoodi ei olnud ja veel parem, et Eesti Ekspress ta ees vabandas🙂

  6. Keegi tundis end puudutatuna. Nojah, laske käia, what goes around comes around. Nii palju siis eesti naiste väärikusest.

    • Või oled sa ise hoopis naistes pettunud? Ei maksa oma viha kõigi peal välja elada, tavaliselt on tegemist ikka konkreetse naisega, kes sulle ehk haiget on teinud. Teised pole sellega seotud.

  7. No vanainimeselt ka üks väike mõttekild. Vallaline oled sa siiani, või on abielusõrmus ette näidata? Vastassugupoolega kooselu ei muuda veel vallalisuse staatust. See on vabaabielu, aga nn “vallaline” oled ikkagi! Ma loodan, et said mu mõttekäigust aru?

    • Vallaline ametliku seisundi järgi kindlasti, aga kui keegi küsib, et Jaanika, kas sa oled vallaline ( a la mingis seltskonnas), siis ma kindlasti ei vasta, et jah, olen küll, sest minu jaoks tähendab vallaline pigem seda, et sul üldse pole kedagi. Mari, me ei ela enam nõukaajal, kus ainult abielu tähendas vallalisuse staatuse lõppemist, nüüd on uued ajad käes!

      • Nõus, aga seda nimetatakse kooseluks, mitte abielus olevaks eluks. No mõisted on siiski erinevad. Elan ühega 3 a, teisega 20 a, aga lahutatud ei ole. Siin ei ole tegu mitte nõukaajaga vaid mõistetega. Ametlik abielu on siiski registreeritud abielu, mitte vabaabielu. Geid ja lesbid elavad ka koos, ega nad sellepärast veel abielus ei ole! Sul on mõned mõisted natuke sassis.

      • Ma ei olegi ju kuskil väitnud, et ma abielus oleksin. Mainisin vaid seda, et olen hõivatud. Kaks väga erinevat asja. Hõivatud või suhtes olemine käib ka selle kohta, kui abielus ei olda. Abielu ei ole ma mitte kuskil maininud.

  8. Aga sa oled siiski vallaline! Mõistad, mida ma öelda tahan? Vallaline oled niikaua, kuni abielu on ametlikult vormistatud. No võtame Tanja Mihhailova, mis salata minu lemmik, vallalisuse staatus lõppes alles hiljuti, kui Mikuga abiellus. Eks nõukaajal elati ka niisama koos, aga samal ajal olid kõik vallalised. No ma ei tea, kuidas sulle oma mõttekäiku nüüd täpselt seletada:)

    • Bhhhh, ülikeeruline mõttekäik tõesti😀 Saa aru, kõik mõistavad, mida sa ütled, aga see ei lähe kellelegi peale sinu korda, ok?

Lisa kommentaar

