Miks mõned inimesed kogu aeg triigivad?

Täna (ajaliselt küll juba eile, sest kell on 01.01) sai Suudlevates Tudengites istumas käidud. Mina, Härra, Härra sõber ja blogilugeja, kellest ma eelmisel nädalal kirjutasin. Väga tore õhtu oli, meie Härraga tulime nüüd ära, aga nemad jäid veel sinna edasi. Maailm on ikka häid juhuseid täis, et nüüd üks väga tore blogilugeja ja Härra sõber eelmisel nädalavahetusel tutvusid. Kui meie omavahel blogidest rääkima hakkasime, siis oli meestel vist igav, sest nemad ei tea sellest maailmast mitte midagi😀 Härra natuke nüüd juba teab, sest ta on sunnitud vahel kuulama, et mida mingi blogija kuskil kirjutas vms, aga üldiselt siiski teda need asjad eriti ei huvita. Aga ta teab, kes on Mallukas, Britt jne😀

Kui jutt läks lambist triikimise peale täna, siis ma pidin küll üles tunnistama, et ma olen elus umbes kolm korda triikinud (kui sedagi). Ma vahel mõtlen, et mida osadel naistel ikka nii palju kogu aeg triikida on, mõnikord loen mõnda blogi, kus keegi ütleb, et triikis terve päev, siis sellest ma aru ei saa. Härra siis ütles, et tema alles eelmisel nädalavahetusel triikis oma särki, ma siis küsisingi, et miks ma seda ei näinud, aga ma olin siis väljas. Pean tunnistama, et ma isegi ei teadnud, et meil triikraud üldse olemas on😀 Nojah, meeste puhul on ehk tõesti vaja triiksärke triikida, aga mina oma riideid ei triigi. Blogilugeja mainis ka, et tema ka ei triigi oma riideid – selles mõttes oleme sarnased naised😀 Ja söögitegemine ei ole ka see, mida ma tahaks teha, aga kuna elu sunnib, siis vahel peab. Triikima õnneks ei pea! Või olen mina lihtsalt nii mats, et ei saa aru, miks seda kogu aeg tegema peab. Kõik rõivad ei lähe ju kortsu! Kui ma aastal 2009 Hispaanias olin, siis seal kõik inimesed alati triikisid. KÕIK! Ükskõik, kellele sa külla juhtusid, vahet ei olnud, kas mees või naine – siis ta oli ka just triikinud, triikimas või kohe triikima hakkamas. Sellist fenomeni ma eestlaste hulgas õnneks siiski märganud pole. Mehhiklaste hulgas ka seda ei olnud, aga neil oli see teema, et paljud naised meikisid end bussides. Vahepeal olid need sellised pisikesed marsataolised bussid (combid), aga alati võis näha mõnda neidu, kes endale tööle/kooli minnes meiki tegi (ja arvestades mehhiklaste sõidustiili, siis ma küll ei kujuta ette, kuidas see meik normaalne tulla sai). Nii naljakas minu meelest. Ja mehhiko meestel oli jälle see geelipeade värk, et isegi seitsmeaastased lapsed pidid enne kooliminekut pool potsikut geeli pähe panema. Sest ilma lihtsalt ei lubatud kooli minna, täiskasvanud kontrollisid enne üle, et kas lapsed on ikka geeli pähe pannud. Õudukas.

Aga head ööd hetkel!🙂

8 thoughts on “Miks mõned inimesed kogu aeg triigivad?

  1. Peale gümnaasiumi hoidsin aasta kunagi inglismaal lapsi ja vot seal olid nad ka triikimis-hullud. Ehk siis minu ülesandeks oli triikida laste riideid. Ja no iga päev suht ikka tund-poolteist kulus sellele. Okei, koolivormid on arusaadav, seal nad kandsid neid. Aga ka kõik-kõik muud riided tuli ära triikida enne kappi-sahtlitesse panekut.
    Tegelikult mulle isegi meeldis see, selline rahustav tegevus, sai omi mõtteid mõelda ja rahus triikida.

    Kodus ma triigin üli harva, sest esiteks triikraud on mingi vana pann ja pole sinnamaani jõudnud, et uut osta, otsest vajadust ka pole. Ja triikimislaual tuli üldse kate maha millalgi, käis vist pesus isegi ja peale seda pole suutnud seda normaalselt sinna peale tagasi venitada. Seega kui on mingi pluus mis elu kortsus ja vajab triikimist, siis teen seda kiirelt voodi madratsi peal. Aga kuna see selline küürutades tegevus siis jah, suuri hunnikuid triikida ei viitsi😀

    • Mul on hea meel, et eestlased nii triikimishullud pole😀 Igal inimesel on vist mingi selline tegevus, mis teda närvis olles rahustab. Mul on selleks nõude pesemine. Muidu üldse ei viitsi, aga vihasena võiks tunde nõusid pesta.

  2. Mis materjalist su riided on, et pärast pesumasinast võtmist sirged on? Sünteetiline polüester? Ma ise ei triigi voodipesusid jne, triigin vaid ühe asja kaupa, kui hommikul miski triikimist vajab. Aga pooled asjad (pluusid, õhemad pusad, triiksärgid…) ikka vajavad kuuma.

    • Ma usun, et mõned minu riided vajaksid ka ehk triikrauda, aga ma lihtsalt ignoreerin seda fakti, sest ilma triikimata ei näe välja, et seda kohe kindlasti vaja oleks. Triiksärgid vajaksid jah kindlasti triikrauda, aga neid ma ei kanna üldse. Ja Härra triigib ise oma riideid, kui tal selleks vajadus on. Ma tean juhuseid, kus triigitakse isegi oma sokke, see viimane on minu meelest juba natuke üle võlli mõtlemine😀

  3. 😀 no loen neid postitusi ja mõtlen ikka, et miks tehakse palju kära ei millestki? aluspüksid triigib perse ära, öösärgid vastavalt maitsele. triiksärkide puhul, kui ülikonna all, piisab esipaneelist:D mina elu jooksul nii kuradi palju triikinud, et vot enam ei viitsi:) minu meelest see triikimine üks tüütu tegevus.

    • Need kolm korda, mil ma elus triikinud olen, olid tõesti jubedad😀 Sellepärast ma seda rohkem teinud polegi. Kunagi ehk jälle, aga tõesti ainult siis, kui muud üle ei jää.

  4. mina ei triigi😀 mul pole isegi normaalset triikrauda ja triikimislauda🙂 tegelt, üks väike reisitriikraud on, mille ma sain kingiks isa käest, kui peale keskat ühikasse kolisin.
    Ma lihtsaltpesu riputades raputan selle sirgeks nii, et rohkem sellega tegemist mitte teha. Suvel pidin paar kleidikest triikima täpselt seni, kuni ostsin endale rõivaste auruti. Vot see on imeasi, ma ütlen! Tsiuh-viuh ja riideese saab sirgeks.

  5. Üks hea nipp, kuidas riideid ilma triikimata sirgemaks saab: paned pluusi vm selga ja piserdad vett peale. Kui vesi ära kuivab, ei ole pluus enam nii kortsus nagu enne. Sama asja saab kasutada ka nt riidest laudlinade puhul: paned kortsus lina lauale, pritsid vett peale ja nii läheb sirgeks.

Lisa kommentaar

