Reketi kontsert Illusioonis/ Kui blogilugeja sinuga suhtlema hakkab

Reedel sai Illusioonis käidud. Ma polnud seal kuskil neli aastat käinud, sest mulle isiklikult selle ööklubi atmosfäär ei meeldi. Atlantises on kindlasti parem õhkkond, aga sel korral viisid jalad mind siiski sinna, sest Reket esines seal. Ja ma polnud teda kunagi varem laivis näinud, seega pidi võimaluse ära kasutama. Kuna mu sõbrannale meeldib ka tema muusika, siis panime selle plaani juba neljapäeval paika, et reedel kindlasti läheme.

Kõigepealt käisime Kivis istumas (jah, mittetartlastele informatsiooniks, siis Tartus on tõesti selline väike baar – ehk siis kui keegi ütleb, et ta on Kivis, siis ei pea see sugugi seda tähendama, et ta on end kanepiuimaseks tõmmanud :D). Ma polnud oma parima sõbrannaga nii ammu peol käinud, viimati vist suvel pärast blogiauhindade jagamist, kui Härra ja Pihiisa ka olid.

Juhuse tahtel liitus meiega kesklinnas ka Härra eks – ja nii me siis sammud Illuka poole seadsimegi. Illukas isegi küsiti uksel kõigilt dokumente, sest eeldada võis, et paljud alaealised tahavad peole minna, kuna Reketi muusikat austavad eriti just noored. Sel korral tekkis veel rohkem tunne, et oleks nagu koolidiskol, sest need 18-aastased tunduvad tänapäeval ikka nii noored. Ma räägin nagu pensionär juba, aga nii on😀

Meie sõbrannaga läksime muidugi kohe tantsma, Härra eks jäi istuma. Kui siis 00.30 paiku WC-sse läksin, siis mingi naine juba oksendas kraanikaussi – ei olnud ilus vaatepilt. Võinoh, kahju hakkas, tulid endalgi meelde need peod ööklubis, kui kunagi oksendatud sai, küll WC-potti ja umbes 04.00 ajal hommikul, aga point jääb samaks.

Ühel hetkel hakkasid mingid tüübid Härra eksi sebima ja siis tulid meiega ka tantsima. Olidki mingid 20-aastased mehed. Varsti siis küsiti, et kas ma olen see Night Chati Jaanika😀 Ja hiljem mainis sõbranna mulle, et nad olid küsinud ka, et miks ma nii ülbe näoga alati olen, seda siis küsisid mitte minu kuuldes. Mina ja minu tavaline nägu, mis sa ära teed, kui inimestele ülbe tundub.

Puhkasin vahepeal jalga, kui üks neiu minuga rääkima tuli. Kui ta küsis, et kas ma olen Jaanika, siis ma eeldasingi kohe, et ta ilmselt siis teab mind saatest. Tema aga mainis, et ta on mu blogi fänn  – ehk siis on kõik postitused algusest peale läbi lugenud. See oli vist esimest korda elus, kui minuga tuldi laivis suhtlema minu blogi pärast, eks vahel on ikka kommentaarides mainitud, et tead, nägin sind, aga niimoodi pole rääkima tuldud. Väga tore hetk oli🙂 Neiu mainis mulle, et nägi meid tegelikult eelmisel nädalal Atlantises Terminaatori kontserdil ka, et olin talle isegi otsa vaadanud. Mulle kahjuks kohe ei meenunud, aga hiljem järele mõeldes sain aru küll, kes see neiu oli. Ja siis rääkisime natuke niisama blogidest (ta mainis, et loeb peale minu veel Malluka ja Briti blogi) ja elust. Ta mainis ka, et talle oli silma jäänud Atlantisest Härra sõber, et olla väga kena noormees. Siis me kumbki veel ei teadnud, et Härra sõber ja see neiu juba järgmisel õhtul omavahel tuttavaks saavad – Eesti on ikka väike🙂 Aga sellest juba varsti.

Kui Reket peale tuli, siis läksime lavale lähemale, aga kuna see muusika oli seal nii vali, et pidin peaaegu kurdiks jääma, siis liitusin oma sõbrannadega, kes natuke kaugemal olid. Neiu ütles, et lisab mu oma sõbraks Facebookis🙂 Hästi tore ja sõbralik naine tundus, umbes minuvanune. Kui nüüd Reketist rääkida, siis see oli väga võimas kontsert! Ja ta tõesti ongi megapikk mees😀

Kui Reket läbi sai, siis me veel natuke olime, aga üsna varsti tõmbasime ka leebet. Läksime Poolde Kuude sööma, sest kõhud olid tühjad. Kõrvallauast tuli mingi mees meiega rääkima, alguses me ütlesime, et istugu tagasi oma kohale, mida too siis tegigi. Enne äraminekut juhtusime aga suhtlema ja siis Härra eks, ainuke vallaline naine meie kolmesest seltskonnast, hakkas ühe tüübiga rohkem rääkima. Meie siis sõbrannaga ütlesime, et me hakkame ära minema, aga tema võib ju nendega veel edasi hängima jääma. Ta siiski otsustas seda mitte teha, seega Poole Kuue ees vahetas üks noormees neist kahest temaga numbreid. Ma ütlen ausalt, et ma olen alati arvanud, et mina olen suur küsimustega pommitaja, aga ma eksisin! Umbes viie minutiga oli Härra eks küsinud sellelt noormehelt kõik küsimused ära, alates sellest, kas tal lapsi on ja lõpetades sellega, et kas ta ikka homme võtab temaga kindlasti ühendust – ehk siis kas tema number sai ikka õigesti kirja pandud😀

Kui ta kolmandat korda küsis sellelt vindiselt noormehelt, et kas too temaga ikka homme ühendust võtab, siis ma hakkasin lihtsalt naerma. Ma ausõna mõtlesin, et kui mees ütles, et tal pole lapsi, siis tuleb ka see küsimus, et kui veel pole, siis millal tahaks, et kas nimed on juba valmis mõeldud – neid siiski õnneks ei tulnud. Nendel küsimustel pole iseenesest midagi viga, aga mitte esimesel kohtumisel. Kui keegi mind esimesel kohtumisel niimoodi küsimustega sõna otseses mõttes pommitaks, siis ma jookseks suure tõenäosusega kohe minema. Ma tean, et ka paljudel meestel on samasugune mentaliteet, veel hullem isegi.

Ma olen ikka nii taktitundetu, ma tean, aga see olukord oli liiga koomiline juba. Kui noormees oli pühalikult sada korda lubanud, et ta võtab temaga homme ühendust, siis hakkasime me kõik minema. Kahju hakkas ka selle tüübi sõbrast, kelle kuuldes Härra eks mainis, et ta jääks küll edasi, kui oleks ainult see noormees, kellega nad numbreid vahetasid. Niigi see tüüp tundis end halvasti, et tema sõber ilmselgelt alati naistele rohkem silma jääb – aga siis veel selline kommentaar ka. Raske elu, ma ütlen.

Mina läksin taksoga koju, sõbranna ja Härra eks läksid jala, neil oli natuke ühist maad kõndida, seega jätsin nendega Raekoja platsis hüvasti.

Kui koju jõudsin, siis juhtusin Härrale rääkima, et üks blogilugeja olid meid eelmisel nädalavahetusel Atis näinud, et nüüd tuli minuga Illukas rääkima. Mainisin ka seda, et ta oli mulle öelnud, et Härra sõber oli talle sealt silma jäänud. Muidugi küsis Härra, et mis selle naise Facebook on, et siis oma sõbrale seda mainida. Ma pidin kahjuks ütlema, et mul aimugi, sest ta ei öelnud mulle oma nime, ütles vaid, et lisab mu ise sõbralisti – et kui ta seda teeb, siis saan öelda.

Kui laupäeval üles ärkasin ja Facebooki läksin, oligi see neiu mind enda sõbralisti lisanud. Ja juhtuski siis niimoodi, et see blogilugeja ja Härra sõber hakkasid omavahel kirju vahetama. Härra ja ta sõber läksid eile õhtul Atlantise sünnipäevapeole, kus siis 2 Quick Start esines, aga kuna ma olin reedel juba väljas käinud, siis mina enam ei viitsinud (Härra oli reedel kodus, talle Reketi muusika eriti ei meeldi).

Kui hommikul Härra siis tagasi tuli, mainis ta, et ta sõber oli seda blogilugejat juhuslikult klubis näinud – seega nad olid suhtlema hakanud. Ja oligi mõlemapoolne keemia ka laivis kohtudes tekkinud. Tartu on ikka väike🙂 Härra rääkis, et see neiu oli talle öelnud, et ta loeb mu blogi, et ma kirjutan tema arvates väga huvitavalt. Ja et meie Härraga oleme ilus paar, et sobime väga hästi🙂 Kuna Härra oli jälle kaine autojuht, siis ta viskas kõigepealt neiu koju, siis oma sõbra. Enne seda olid sõber ja see neiu muidugi pikalt naise maja ees auto tagaistmel omavahel rääkinud – keemia oli õhus olnud🙂

Kui ma täna hommikul Facebooki läksin, siis see naine kirjutas mulle, et Jaanika, su mehe sõber on ikka nii hot. Siis ma avastasin, et ma olen selle neiuga varem ka kirju vahetanud, nimelt juunis 2014 ta kirjutas mulle ning mainis juba siis, et ta täiega loeb mu blogi, et olen ta lemmikblogija. Me ka siis kribasime natuke, ma muidugi tänasin teda komplimendi eest, aga ma olin selle nüüdseks juba unustanud. Ja selle üle on mul ka hea meel, et puhtalt juhuse tahtel Härra sõber ja see naine tutvusid, sest Härra mainis ka, et mõlemad olid klubis ning hiljem autos ikka teineteisele nii pikalt otsa vaadanud, et õhus oli elektrit😀 Sest nagu see naine mulle juba Reketit kuulates mainis, et talle jäi Härra sõber juba Termika kontserdil silma, aga siis nad veel omavahel suhtlema ei hakanud.

Vot selline huvitav nädalavahetus siis🙂

Lisa kommentaar

