Laupäevane loba

Ma vist kunagi kirjutasin sellest, milliseid inimesi ma Facebookis ei mõista. Nüüd lisandus sinna üks näide juurde. Nimelt ma jagasin eile ühte suvalist fotot Facebookis, kuhu kolm inimest hakkasid oma kommentaare jätma. Üks neist esitas piisavalt küsimusi ja ma siis vastasin neile, aga umbes 10 minutit hiljem oma staatust vaadates oli see piff oma küsimused lihtsalt ära kustutanud, alles olid ainult minu vastused. Kuna see polnud tema puhul mitte esimene kord, siis ma küsisingi talt chatis, et miks ta niimoodi teeb. Ta mainiski, et ta teeb alati niimoodi, ka teiste inimeste puhul. Ehk siis, kallid inimesed, kui teil endal on ka selline inimene sõbralistis, kes jätab teile staatuse alla mitu küsimust ja hiljem kustutab need lambist ära, et jääks mulje, et te iseendaga räägite, siis teadke, et sellised inimesed pole lahedad. Kui te ei taha või ei julge staatuse alla küsimust avalikult panna, siis küsige chatis. Mida see neiu hiljem privas ka nentis, et oleks võinud kohe chatis küsida siis. No shit, Sherlock!

Ma eelmisel nädalal kirjutasin, et sain ühel töökohal, kuhu ma kandideerisin, viimase seitsme hulka – ehk siis nende hulgast valiti välja nüüd viimased kolm inimest, kellest üks saab siis selle töökoha endale. No ma sain sinna kolme hulka ka ehk viimasesse vooru, uuel nädalal selgub, kas ma siis saan selle töökoha endale või mitte. Minu kasuks mängib paberi olemasolu, millel ma olen lasknud neli aastat tolmneda, minu kahjuks aga reaalne töökogemuse puudumine selles valdkonnas, ülejäänud kahel on see olemas, kes ka sinna lõppu jõudsid. Ma saatsin Härrale sõnumi, kui sain teada, et olen viimase kolme hulgas (ta oli siis tööl) ja ta vastas: “Ma teadsin seda, et sa viimasesse vooru jõuad.” Iseenesest armas, et keegi nii palju minusse usub, aga nagu ma Härrale ka ütlesin, et kõige parem on kas kohe alguses konkursist välja langeda või siis see töökoht endale saada. Sest jõuda läbi nii mitme vooru peaaegu lõppu välja ja siis kaotada, mulle kohe mitte teps ei meeldi see. Kuid eks uuel nädalal selgub, mis saama hakkab. Ma pole veel midagi kaotanud.

7 thoughts on “Laupäevane loba

  1. Tahaks väga teada, mis töökoht see on? Võid mulle meili saata, konfidentsiaalsus on tagatud:)

Lisa kommentaar

