Üritus Tamme kohvikus ja pidu Vabankis

Mina pole kunagi mõistnud, miks mõned inimesed selle va kellakeeramise pärast nii kettasse lähevad, sest mul endal on küll sügavalt poogen. Samas mul pole lapsi ka😀 Ma kujutan ette, et siis võib see küll mõjutada, sest lastel on teatud rutiin sees, aga kui nad siis talveajale üle minnes järsku tund aega varem ärkavad, siis see võib küll suht piin olla. Aga hetkel on mul küll sellest kama kaks.

See nädalavahetus oli jälle üritusterohke. No reede tegelikult ei olnud, aga eilne õhtu hõlmas lausa kahte üritust: kõigepealt olime Härraga kutsutud peretuttavate pulma-aastapäeva tähistamisele (juba 40 aastat abielus olnud! Nemad on see paar, kes kaks nädalat pärast tutvumist otsustasid, et panevad leivad ühte kappi ja kõigest kaks kuud pärast seda juba abiellusid. Ja nüüd on juba 40 aastat abielus olnud. Saab ka niimoodi, aga eks nõukaajal abiellusidki inimesed kiiremini). Sinna üritusele tuli ka mu isa ning üks õde (see, kes tegelikult Eestis ei ela, aga hetkel on kodumaad külastamas). Mu vanem õde sinna ei tulnud (kuigi ta oli ka kutsutud), sest ta ise tähistas oma sünnipäeva, mis oli ainult naistekas ja kuhu meie ka keskmise õega olime kutsutud, aga selle üritusega me liitusime hiljem.

Seda pulma-aastapäeva peeti Tamme kohvikus, kus me umbes neli tunnikest veetsime, et siis edasi mu õe sünnale suunduda. Sai mänge mängitud, lõhkemiseni kõhud täis söödud, veini joodud (Härra ei joonud, ta oli kaine autojuht), pilte tehtud ja niisama juttu puhutud. Kuigi mu ema pole enam elavate kirjas, siis on mul selle üle hea meel, et me ikka selle perekonnaga suhtleme, just ema kaudu me neid teamegi- nimelt nad olid selle naisega lapsepõlvest peale parimad sõbrannad. Veel olid seal kohal ka mu ema teised sõbrannad, keda ma aastaid enam näinud polnud – neid oli üle pika aja hea näha.

Kuskil enne 22.00 viis Härra meid õega teisele peole ära ja läks ise koju. Seal oli mitu head tundi juba sünnat peetud ja kokku oli üheksa naist – ehk siis totaalne naistekas, nagu mu õde seda ka planeerinud oli. Ma polnudki kunagi varem oma vanema õe sõbrannadega koos pidu pidanud, sest mu õde on alati õed ja sõbrannad lahus hoidnud😀 Mina kusjuures teen samamoodi ja pole iial pidanud sünnat, kus mu õed oleksid mu sõpradega koos (kuigi ma eriti nagunii sünnasid ei pea). Nemad on ikka tavaliselt perekonnaga istumiste juures. Varem oli ehk selleks põhjuseks vanusevahe, aga nüüd oleme kõik täiskasvanud inimesed, siis pole erilist vahet. Ja kunagi ammu olin ma õe ürituste jaoks veel liiga titt😀

Pärast suundusime edasi Vabanki, kus meile oli laud broneeritud. Ma polnudki kunagi Tartu Vabankis käinud, Tallinna omas ainult, sest seal oli blogiauhindade afterparty. Kui alguses oli seal väga vähe rahvast, siis pärast oli mure, et ei mahtunud enam tantsuplatsile ära. Mina ja üks mu õe sõbranna läksime kohe esimesena tantsima, sest keegi peab ju alguse ära tegema (siis veel rahvast ei olnud). Kusjuures selle puhul pole mulle kunagi lugenud see, kas ma olen kaine või purjus, sest kui ma tahan tantsida, siis mul on täiega suva, et mitte keegi VEEL ei tantsi. Ma olen märganud, et mõnedel inimestel on see probleem, et enne ei tihka nagu tantsuplatsile minna, kui seal juba rahvast on, sest muidu on kõigi silmad ju sinule suunatud. Mulle kusjuures just see meeldibki, sest ma olen alati olnud inimene, kes naudib tähelepanu. Seda nii kaine kui purjus peaga, aga viimase puhul veel eriti😀

Hiljem oli rahvast juba nii palju, et vahel tantsisime oma laua ees, millele oli tantsuplats õnneks väga lähedal. Caater koos Astraga esines ka. Mingid noormehed tantsisid meie seltskonnas, ma ühega veits rääkisin ka, aga siis ütlesin, et lähen koju ära (ta veel küsis, et niimoodi tõmbadki lesta või ja ma ütlesin, et jaa :D). Pool seltskonda oli selleks ajaks juba nagunii ära läinud, võtsin siis Vabanki eest takso. Kui taksosse istuma hakkasin, siis küsisin taktsojuhilt, et kas ta on vaba, millepeale polnud mees aga sugugi suu peale kukkunud, vaid ütles, et tegelikult on ta küll abielus😀 Ma siis mainisin, et las olla abielus, aga viigu mind palun koju😀 Nii jutukas taksojuht oli üldiselt ka, viskas kogu aeg nalja.

Koju jõudsin kuskil 03.30, Härra magas juba õndsat und. Ta oli ka sõbraga Maasikas käinud, aga oli kell 02.00 öösel juba kodus olnud. Selles mõttes on hea, et ta selle sõbraga uuesti suhtlema hakkas, kellega nad eelmisel nädalavahetusel ka Atis käisid, sest enamus ta sõpru ei ela kahjuks Tartus. Tema lapsepõlvesõber Põltsamaalt kutsus meid tegelikult nädalavahetuseks sinna, oleksime tema ja ta elukaaslasega saanud aega veeta, aga me ei saanud minna kahjuks, sest meil oli see peretuttava üritus. Ja Härraga ongi niimoodi, et kui ma talle ütlen mõned nädalad ette, et näed, see kuupäev on mingi selline asi toimumas, siis ta alati jätab selle meelde ja kui keegi kuhugi mujale kutsub, siis sel päeval ei saa😀 Eks mul endal on samamoodi, et kui tema perekonnaga on mingi üritus seotud, siis ma selleks nädalavahetuseks muid plaane ei tee. See sõber, kellega Härra nüüd Maasikas käis, on see, keda ta üritas aasta tagasi oma sõbrannaga paari panna, aga see kahjuks ei tulnud välja, sest mees polnud naisest sisse võetud. Sest kui me Härraga alles sebisime, siis me käisime niimoodi kõik koos näiteks Meenikunno rabas, aga hiljem enam neljakesi ei saanud väljas käia. Et lihtsalt neil ebamugav poleks. Ma usun, et ehk nüüd oleks asi juba parem ja nad võiksid juba ühes seltskonnas trehvata, aga ei tea ka. Hingehaavadest ülesaamine pole mitte teps alati kerge.

Vot sellised lood siis hetkel. Lõpetuseks suht udune pilt meist Härraga, tehtud eile Tamme kohvikus.

14915431_10210956876181606_4534011222183290506_n

Tamme kohvikus – 29.10.2016🙂

3 thoughts on “Üritus Tamme kohvikus ja pidu Vabankis

  1. Lapsed saavad talveajale üle minnes hoopis ühe tunni rohkem magada😉
    Eks see rutiini ikka natuke segab, aga põhiprobleem on kevadel, kui üks tund “ära võetakse”.

    • Ajaliselt ehk saaksid, aga kuna neil on mingi kindel režiim sees, siis nad alguses ärkavad ju hommikul nii-öelda tund aega varem üles? Ma mõtlen just selles mõttes, et kui muidu teeks laps silmad kell 07.00 hommikul lahti, siis nüüd tegi kell 06.00, sest tema sisemine kell näitas beebile ju ikka veel vana aega😀 Mina olen vähemalt sellest niimoodi aru saanud, lastega blogijad just selle nähtuse üle kurtsidki.

Lisa kommentaar

