Räägin hispaania keeles vol 2 (kaks videot, ühel on eestikeelsed subtiitrid all).

Tegin üle pika aja kaks videot. Sel korral siis hispaania keeles. Esimene neist on seebikatest, millele ma subtriitreid alla ei pannud. Kuna ma polnud varem millelegi subtiitreid pannud, siis võttis see nii pikalt aega, et lausa jube. Aga vähemalt nüüd ma oskan seda teha, mitte just küll hiilgavalt, sünkroonis jooksevad, aga oleks võinud read lühemaks jätta😀 Ma oskan seda küll ainult niimoodi, et teen subtiitrid valmis ja siis laen video Youtube üles ning hiljem lisan subtiitrid otse Youtube. Seega, kui teil teisel videol automaatselt subtiitreid pole, siis valige sealt CC alt Estonian language🙂

Sellel esimesel seebikate videol subtiitreid ei ole, aga põhimõtteliselt räägin ma oma armastusest seebikate vastu; seal seinal on Härra joonistatud pilt noorest Sonya Smithist (kes on mu lemmikseebikastaar!). Räägin sellest, et paljud seebikad, mis Eestisse jõuavad, on päris igavad – et tegelikult on palju paremaid olemas jne. Mainin seebikastaaride nimesid, räägin sellest, kuidas mu hostperekond Mehhikos oli nii üllatunud, kui ma nii palju nende kuulsusi teadsin.

Siin teises videos ma siis räägin Mehhikost, hispaania keelest, eestlastest, mehhiklaste temperamendist jne. Kuna saate subtiitrid CC alt ise valida, siis ei hakka lahti seletama, mida ma seal räägin. Et kui teil neid automaatselt ei tule, siis klikake CC alt subtiitrid juurde, siis peaks küll toimima🙂

Eks ma pärast videosid vaadates sain muidugi aru, et tegin vigu ning ajasin vahel nais-ja meessoost sõnad sassi, aga eks seda olen ma alati teinud😀 Muidugi leiavad hispaania keele spetsalistid piisavalt vigu, aga jah – paljud vead saan kirjutada ka selle arvele, et tõesti enam aktiivselt hispaania keelt ei kasuta🙂

7 thoughts on “Räägin hispaania keeles vol 2 (kaks videot, ühel on eestikeelsed subtiitrid all).

  1. Kaamera tõesti armastab sind. Kirjutades tundus sa üsna ülbe, aga videodes tuleb sinu hell pool ka välja.

  2. Omg, Sonya Smith, ma isegi mäletan sellist nime. Ta oli mul ka kunagi lemmik Ladina-Ameerika seepide staar. Ta on praeguseks vist mingi 50 aastane juba? Ma kunagi vaatasin neid seepe kogu aeg pärast kooli, aga nüüd hoian kaugele eemale😀

    • Ta on hetkel 44, näeb oma vanuse kohta megapüss välja!🙂 Nüüd ta mängib seebikates peategelaste emasid, sest ta ise juba vanem, siis päris peaosalist enam mängida ei saa😀

      • Oo, siis ta oli ikka väga noor, kui ta Rosangelikaid ja asju tegi. Just googeldasin teda ja tal on isegi IMDB ja IMDB-s on isegi Ladina-Ameerika seebikad kirjas :O kuigi poolikult. On jah suht püss endiselt😀

Lisa kommentaar

