Paar sõna klatšimisest

Ei ole olemas vist mitte ühtegi inimest, kes ei oleks mitte kunagi kedagi klatšinud. Ma tean, et on olemas inimesi, kes VÄIDAVAD, et nad pole mitte kunagi seda teinud, aga mina seda jama ei usu. Isegi kõige pailapsema iseloomuga inimene on kindlasti seljataga kellestki midagi rääkinud – tavaliselt just need, kes väidavad, et nad iialgi millegi nii labasega ei tegele, on just need kõige suuremad keelepeksjad.

Mina ei hakkagi väitma, et ma poleks kellestki midagi taga rääkinud, sest see oleks alatu vale. Kuid klatšimisel on ühed teatud reeglid, millest peaks iga inimene kinni pidama. Nii-öelda kirjutamata reeglid, millest valdav enamus saab väga hästi aru. Kuid siiski on olemas inimesi, kes neid millegipärast ei mõista.

Nimelt on olemas teatud inimesed, kes väga hästi ei mõika, et kui sa ühele inimesele klatšid teist taga ning teisele seda esimest, siis oleks päris kasulik enne veenduda, et need kaks inimest omavahel ei suhtleks. Või vähemalt mitte sellel tasemel, et need kaks inimest hakkaksid omavahel rääkima, et mida see inimene siis kummastki ka rääkinud on.

Jah, ma saan aru, et kui tegemist on ehk sellise naistevahelise klatšimisega, siis jumal sellega – elu läheb pärast seda edasi. Kuid on olemas teatud positsioone, kus selline keelt peksmine ei ole lihtsalt eetiline, vähemalt mitte sellisel kujul. Naljakas selle juures ongi see, et vaatamata sellele, et see inimene on mitu korda samasse ämbrisse astunud, siis ta ikkagi ei õpi. Kuid üks kord saab ring täis ja kui kõik on ära klatšitud, siis kunagi tuleb aeg, millal peab siiski endale otsa vaatama ja küsima, et ehk on viga ikka inimeses endas, mitte teistes. Sest kui klatšid kõikidele kõiki taga ja seda juba aastaid, siis millalgi tuleb nagunii see olukord, kus need, kelle puhul sa seda teed, suhtlevad omavahel. Kuigi alguses võib see tunduda ideaalse plaanina, siis millalgi kukub see kaardimajake nagunii kokku. Küsimus ei ole selles, kas see juhtub, vaid millal see juhtub. Ning siis ei jäägi muud üle, kui vaadata endale otsa ja mõelda, et ehk ei oleks pidanud nii lollilt enesekindel olema.

Sest igal oinal on oma mihklipäev. Seda viimast ei maksa kunagi unustada!

5 thoughts on “Paar sõna klatšimisest

  1. Issand,
    kuidas sa võid nii väita?
    Mina ei klatsi kunagi kedagi.
    Enda meelest olen alati lõuga andnud
    kõigile, kes Printsessi solvanud on.
    Kes need oinad on?

  2. Sa mainisid, et neid eitajad. Oi jaa, need moraalikuningannad (kuningad äkki ka?) tavaliselt tõesti ise kõige hullemad. Mul oli selline sõbranna, kes alati ikka kommenteeris, kui keegi kuskil midagi ebaeetilist või lapsikut või mida iganes tegi, sest no t e m a ju iial nii madalale ei laskuks, ta pole enam mingi teismeline, vaid tasakaalukas täisnaine. Sõprus lõppes sellega, kui tuli järsku välja, et ta oli kõik, mida ma talle kui oma heale sõbrannale usaldanud olin, mingite veidrate omapoolsete kommentaaridega edastanud teisele omasugusele, kellega ma samas väga läbi ei käinud, aga kes siis võttis selle (suhteliselt suures osas vale)info, lisas sinna omapoolse panuse veeel juurde ja kukkus õõnestama mu läbisaamist mu tuttavatega. Õnneks enamus, kelle juurde “klatšima” tormati said kohe aru, et midagi ikka kõvasti longab seal, aga no kehvasti tundsin end ikka. Mul polnud mingit alust arvata, et t e m a (sõbranna) mulle noa selga virutab. Praegugi veel teised, kes siis ka ette võeti, et minu kohta mingit “soppa” pritsida, vahel meenutavad ja mõtisklevad, et milleks selline asi üldse vajalik oli, et miks valetada neile asju olukordadest, kus nad ise juures lausa olid😀 (see koht, et ei tasu minna kellegi kohta keelt peksma sellisele inimesele, kes kõnealusega väga hästi läbi saab. Lisaks tasuks endale asjad hästi selgeks teha, et kui X räägib kallutatud juttu Y-le, et U kuskil tegi midagi ja siis see Y läheb omakorda räägib Ü-le seda lugu, aga ei arvesta sellega, et Ü oli selle sama olukorra juures, millest X rääkis) Preili moraalikuninganna on oma krooni endale veel kõvemini pähe sikutanud ja on ikka sama “tark” kui varem😀 Oma jutu järgi väga täiskasvanulik ja puha, aga vot teised ikka käituvad imelikult ja tema nii madalale ei laskuks iial. Sulaselges klatši vormis ikka, mitte niisama asjalike asjade peale tasakaalukalt arutledes😀
    Ma ei oska kommentaare kirjutada, kukun alati pikalt ja laialt seletama, sorry, niigi proovisin pool välja praakida, sellepärast äkki nii segane saigi nüüd..😀

    • Väga kahju kuulda, et sul selline sõbranna oli😦 Minu meelest on kohutav, kui inimesed niimoodi teistele noa selga loovad. Mis sõprus saab küll selline olla? Ma usun, et lõpuks taipab see naine isegi, et on maailma üksi jäänud, sest kes ikka sellise inimesega enam suhelda tahaks… Ja ma millegipärast kipun arvama, et sellistel inimestel kipub muster korduma – ehk siis nad võivad kunagi kellelegi teisele veel samamoodi teha.

      Ja mulle pikad kommentaarid meeldivad, seega võib neid alati kirjutada!🙂

      • Kusjuures jah, ei taha nüüd ise selline klatšimoor olla, aga tõesti, alles hiljem jõudis kohale, et ega ei teadnud enne ennast ühtegi suurt sõbrannat (ei rääkinud ta nagu kellestki ja ka ühised tuttavad ütlesid, et ei ole ta kunagi kellegagi kaua sõbrannatanud, aga no muidu ju osad inimesed ongi sellised, kes ei ümbritse end suure seltskonnaga, kõik nad pole ju pahad ometi, sellepärast ilmselt ei löönud kohe häirekellad ka) ja ei ole nüüd ka mingit konkreetset bestikat. Seega tõesti see väga tõenäoline, et korduv muster ka tema puhul. Aga ei saa öelda, et ise tulevikus targem olen ka, sest tänu sellele kogemusele sain teada, et kahepalgelisusel pole lihtsalt piire ja selline löök võib tõesti väga ootamatust kohast tulla. Tähelepanelikum ja umbusklikum ikka kõvast rohkem muidugi nüüd. Enam ei kipu väga usaldama kedagi. Nagu usaldaks, aga ikka meenub see jube lugu..

Lisa kommentaar

