Idüllilised laupäevad

Kõige ideaalsemad hommikud on minu jaoks nädalavahetustel, sest siis ei pea äratuse peale üles ärkama. Ja mulle voodis vedeleda meeldib! Mina sellistel juhtudel naljalt enne 11.00 ei ärka, kui just tõesti pole vaja kuhugi minna.

Härra on natuke teisest puust, talle just meeldib vahel isegi nädalavahetustel umbes kell 09.00 üles ärgata, kuigi ta võiks vabalt edasi põõnata. Aga nii armas, kui ta vahel niisama mu kaissu hommikuti edasi jääb, kuigi tal endal on juba ammu uni läinud. Ta lihtsalt teab, et mulle meeldib, kui me niimoodi hommikul voodis vedeleme ja kaisutame. Nädala keskel on enamasti lihtsalt see asi, et siis ajab äratuskell meid üles – kõigepealt ärkab tema kell 09.00, mina saan veel 25 minutit põõnata – ehk siis ärkan 09.25. Ju tal on nädalavahetusel ka see argipäevade rutiin sees, et uni läheb juba kell 09.00 ära. Minul seda rutiini vabadel päevadel ei ole, sest kui ma ikka ärkama ei pea, siis ma olen üks suur voodis vedeleja😀

Tegelikult tahtsin ma lihtsalt kirjutada, et ma olen õnnelik. Õnnelik nende imeliste laupäevade üle, kus saab lõpmatuseni Härra kaisus vedeleda… Ja kuigi väljas on sombune sügisilm, siis isegi see ei muuda mind õnnetuks. Sest südames on ikka päike!

Aga eelkõige olen ma õnnelik selle üle, et mul on Härra🙂 Ja kuigi ta vahel ajab mind närvi oma pedantsuse, rahulikkuse ja aeglusega (see on vist paljude eesti meeste probleem? :D), siis on need tegelikult vaid pisiasjad, pseudoprobleemid. Sest samas on see rahulikkus üks neist omadustest, mida ma temas nii väga hindan. Vahel ma ikka mõtlen, et vaesekesel peavad ikka kuldsed närvid olema, sest kui mina närvi lähen, siis ma olen üks draamaprintsess in da action😀 Tema jääb sellistes olukordades ikka rahulikuks.

Ilusat nädalavahetuse jätku!

Lisa kommentaar

