Millest mina oma kallimaga kunagi ei räägi?

Uskuge või mitte, aga isegi minul on teatuid asju, millest ma detailselt teatud inimestega ei räägi. Kusjuures see viimane läheb vastuollu kõige sellega, millest ma minevikus oma blogis kirjutanud olen, aga siiski on asju, mille puhul ma detailidesse ei lasku.

Näiteks suhtes olles ei aruta ma oma kallimaga mitte kunagi seda, mida ma oma eelnevate partneritega teinud olen. Tähendab, ma võin rääkida sellest, et ma olen mingit asja proovinud või see asi on veel proovimata, aga detailidesse ma ei lasku. Et selline asi, et tead, seda tegin ma selle tüübi ja seda teist sellega – no jääb ära. Samamoodi ei küsi ma kunagi seda ka oma kallimalt detailselt – ma võin küsida, et kas ta on midagi proovinud, aga et ma hakkaksin detailselt neid asju pärima – ei. Et umbes midagi sellist, et kas sa proovisid seda asja mõnedega neist eksidest või silmarõõmudest, kelle nime mina ka juhuslikult tean – ei küsi😀 Ma räägin siin konkreetses näites just sellest, et kui ma suhtes olen, boonustega sõprade puhul ehk isegi võib sel teemal rääkida, aga suhtes olles kindel ei. Ja niisama sõprade puhul võin ma ka neist asjust rääkida.

Selle aasta jooksul, mis ma Härraga koos olen olnud, on tema minult kaks korda üritanud küsida, kuidas mul siis teiste meestega mingi teatud asi on olnud. Üks oli umbes taoline küsimus: “Et kas sa siis teiste meestega ei olnud kunagi kogenud seda?” millepeale ma vastasin, et ei olnud kogenud (tõesti üks asi, mida ma ainult Härraga kogenud olen) ja see kõik räägib ainult Härra kasuks, aga sinna juurde ma kohe lisasingi, et ma ei hakka oma kogemusi võrdlema. Punkt. Teine kord oli vist umbes midagi sellist, et kuidas siis varem teiste meestega olnud on. Jällegi lõikasin ma julmalt sisse ja ütlesin, et ma ei aruta sellistel teemadel detailselt. Ja see viimane on jumala veider tegelikult, sest kui umbes paar aastakest mu blogis tagasi keerata, siis võib hea huvi korral sealt leida postitusi, kus ma tõesti võrdlesin ja arutasin sellistel teemadel. Aga blogi on minu jaoks alati kuidagi teistmoodi olnud, ma ei oskagi seda sõnadesse panna.

Pärast seda pole Härra enam kunagi küsinud, et kuidas mul siis minevikus need asjad ikka olid. Ju sai aru, et ma ei räägi sellistel teemadel nagunii kaasa😀 Ja ma ise ei küsi iialgi selliseid küsimusi. Nagu ma enne ütlesingi, siis ma võin küsida, et kas ta on midagi proovinud või mida ta tahaks veel proovida; või mis talle meeldiks jne, aga et ma uuriksin seda, et kuidas tal siis ikka mingi konkreetne asi teiste naistega minevikus on olnud – seda ma ei tee. Ehk siis detailid mind sellistel teemadel ei huvita, sest need ei anna mulle midagi olulist juurde.

Minevikus on mul olnud mehi, kes on mulle väga detailselt rääkinud, mida nad oma eksidega tegid. Ja seda isegi sellisel juhul, kui mina jäin kaotajaks. Võinoh, Omakasupüüdmatu mainis mulle, et tal oli oma eksiga ikka täiega hea seksielu ja et too kogu aeg kiitis – ehk siis ta ei mõista, miks meil see asi nii hästi ei edene või et miks mina rahul pole, sest tema küll oli ju, et sai mitu orgasmi järjest jne. Nagu kõik naised oleksid sarnased ja tahaksid samu asju!😀 Võib-olla ei olekski see võrdlus mind siis nii närvi ajanud, kui meie seksielu oleks klappinud, aga meil ju ei klappinud (mis oli peamiselt ka põhjuseks, miks ma Omakasupüüdmatu üldse maha jätsin. Eks seal oli muid põhjuseid ka, aga see oli üks neist). Mina ei võrdle sõnaliselt isegi siis oma kallimale midagi, kui ta jääb olukorras ilmselgelt võitjaks (kui nii saab üldse öelda).

Õnneks seda mul suhtes polegi vist ette tulnud, et tüüp küsiks, et kas tal on ikka kõige suurem meheau, mida ma näinud olen. Kui peaks tõesti nii hästi minema, et ongi kõige suurem, siis on ju ülitore, aga valetada mulle ei meeldiks. Seega mehed, ärge iial selliseid küsimusi küsige, kui ta just sada protsenti kindel pole, et vastus on jaatav!😀 Või isegi, kui te olete selles kindlad, siis mis vahet sel nagunii on? Ülisuur riist ei taga seda, et see seks ka hea oleks. Lihtsalt niisama suure riista võite endale pähe määrida, see ei tee tegusid! Tegusid teeb mees ise🙂

Ehk siis mina ja minu vastuolulisus. Blogis olen kirjutanud kunagi palju detailsemalt sellistel teemadel, aga kui mu kallim minult midagi sellist konkreetselt küsib, siis on minu suu lukus😀 Ehk siis ma ei võrdle kallimale oma eelmisi kogemusi/mehi/ekse. Või pigem ei räägi neist üldse detailselt.

6 thoughts on “Millest mina oma kallimaga kunagi ei räägi?

  1. Tead, miks su postitused ilgelt venivad on? Sest sa kirjutad ühest ja samast asjast mingi triljon korda. Ja see siin oli ju isegi lühike postitus sinu kohta.

    1. Näiteks suhtes olles ei aruta ma oma kallimaga mitte kunagi seda, mida ma oma eelnevate partneritega teinud olen.
    2. …kas sa proovisid seda asja mõnedega neist eksidest või silmarõõmudest, kelle nime mina ka juhuslikult tean – ei küsi
    3. Ja ma ise ei küsi iialgi selliseid küsimusi.
    4. … aga et ma uuriksin seda, et kuidas tal siis ikka mingi konkreetne asi teiste naistega minevikus on olnud – seda ma ei tee.
    5. …aga kui mu kallim minult midagi sellist konkreetselt küsib, siis on minu suu lukus
    6. Ehk siis ma ei võrdle kallimale oma eelmisi kogemusi/mehi/ekse. Või pigem ei räägi neist üldse detailselt.

    • Jaa, ma tean seda ise ka, aga keeruline on muuta midagi sellist, mis on terve elu minuga kaasas käinud. Ka koolis oli see mul probleemiks, et korrutasin kirjandites ühte asja liiga palju😀 Aga kunagi olin ma neis kordamistes vist veel hullem.

      Mul on ehk mingi arusaam, et kordamine on tarkuse ema, kuigi alati see niimoodi pole. Eks ma olen üritanud seda mitte teha, aga mingil hetkel andsin ise alla – mis ma ikka tuuleveskitega võitlen!

    • “Armas” Kärt, sina tee parem mulle teene ja pane mu blogi ristist kinni. Ega mu blogi pole kohustuslik kirjandus, mida lugema peab, seega vut-vut minema siit. Võid oma paha tuju kellegi teise peal välja elada😉

Lisa kommentaar

