Naiste sõbrannatamisest ja meeste sõprusest

Ma olen alati arvanud, et naiste omavaheline sõbrannatamine versus meeste omavaheline sõprus on ikka nii erinevad asjad. Sai just sõbrannaga ka arutatud, et meeste omavaheline sõprus kipub tihti pigem selline olema, et kui sõber pole endast natuke aega midagi märku andunud, siis ju on temaga kõik ikka korras! Et kui kõik ei oleks korras, siis küll ta annaks teada ju. Mina küll ei kujutaks ette seda olukorda, et sõbranna pole endast pikalt märku andnud ja ma siis mõtleksin: “No ma usun, et tal läheb hästi, sest muidu ta oleks ju endast märku andnud.”😀

Minu jaoks on kuidagi loogiline, et sõbrannadega saab vahel ikka pikki telefonikõnesid peetud – ja seda isegi niimoodi, et kui Härra on mind millegagi närvi ajanud, siis ma võin tema enda kuuldes sellest oma sõbrannale telefonis rääkida😀 No umbes midagi sellist: “Sa ei kujuta ette, kui närvi Härra mind hommikul ajas. No lugu oli selline, et ta…” Ja siis tuleb terve  olukorra ülidetailne kirjeldus ja mul on isegi suva, kas Härra on sel hetkel mu kõrval või ei. Ma pole iial kuulnud, et Härra oma sõpradega niimoodi telefonis minu kuuldes räägiks – ehk siis, kui ta mind isegi tahab klatšida, siis ta teeb seda niimoodi, et mina ei kuule (või siis kribab Facebookis näiteks, sest seda mina ju ei näeks)😀 Aga Härra ei ole nagunii eriline telefonis lobiseja, ta pigem lepib sõpradega Facebookis kokku, et nüüd on värk selline, et saame kokku ja siis enne seda ehk hellab üle, et vaid konkreetne kellaaeg paika panna vms.

No muidugi on mehed väga erinevad ja mõned vbl räägivad oma sõpradega telefonis veel kauem kui mina oma sõbrannadega (olen ka selliseid kohanud), aga minu tutvusringkonnas on neid pigem vähe. Ikka ollakse pigem sellised konkreetsemad. No kuna ma olen selline uudishimulik naine, siis ma olen vist kõigilt oma kunagistelt kallimatelt küsinud, et kas nad sõpradega omavahel seksist ka väga avameelselt räägivad. Mehed, raisad, on mulle alati väitnud, et kui nad ka räägivad, siis detailidesse nad küll ei lasku. Valetasid nagunii!😀 Härra ka väidab, et tema oma sõpradega seksist küll ülidetailselt ei aruta. Valetab raudselt!😀 Võib-olla on minu jaoks seda raske uskuda, sest mina oma sõbrannadega räägin küll vägagi avameelselt. No et ikka mis ja kuidas jne. See on lihtsalt minu jaoks nii loogiline asi, et ma ei kujutaks seda kuidagi teisiti ette. Ja ma võin sellistel teemadel rääkida ka inimesega, kellega ma olen äsja sõbrannaks saanud, sest noh – mis see siis ära ei ole!😀

4 thoughts on “Naiste sõbrannatamisest ja meeste sõprusest

  1. Seksist rääkimine pole mingi tabu mu jaoks aga see oli ilmatuma põnev teema ja sõbrannadega arutluses pigem siis kui kõik alles avastasid seda valdkonda. Ehk siis mingi 16-20 vanuses. Nüüd kui olen 30 saamas, siis ei ole see detailne arutelu enam teemaks, sõbrad ja sõbrannad ka enamuses pikematse püsisuhtes, no mis seal ikka nii väga arutada. Mõni vallaline sõbranna ikka jagab naljakamaid asju aga kuulata kuidas sõbranna, kes on 7 aastat kellegagi koos olnud ja kuidas nad nüüd täpselt 3 korda nädalas seksivad, no ma ei tea. Ausalt, elus on palju põnevamaid teemasid.

  2. Sa siin vahepeal kirjutasid uue presidendiproua välimusest midagi.. Tead, minu meelest on sinul ja presidendiproual palju ühiseid näojooni ja miimikat. Veendun selles üha enam, mida rohkem ma teda teles ja piltidel näen, eriti pärast tema noorepõlvepiltide nägemist. 20 aasta pärast oled tõeline presidendiproua look-alike🙂

    • Kui ma 47-aastaselt nii nooruslik välja näeksin nagu tema, siis ma oleksin küll õnnelik🙂 Sest mina talle naljalt üle 40-ne vanuseks ei pakuks, ehk isegi 37-39.

Lisa kommentaar

