Niisama mula /Millised postitused mind blogijate puhul tõesti üllataksid?

Üks asi, mis mulle kohe mitte teps ei meeldi, on shoppamine. Riiete puhul ei meeldi mulle see proovimine ja sellepärast ma alati mõtlen, et on ju ka olemas naisi, kes käivad niimoodi shoppamas, et proovivad ja proovivad – ning lõpuks siis ei ostagi mitte midagi, sest äkki leiab homme kuskilt hoopis veel parema variandi. Mina lähen ainult niimoodi shoppama, kui ma tean, et ma selle vajaliku asja ka ära ostan. Niimoodi, et ma täna otsin ega leia – ning et homme tulen uuesti sama tiiru tegema – no ei. Sellisel juhul ma pean leidma, sest kui ma olen juba nii palju närvirakke kulutanud, siis ma ilma selleta poest ka ei lahku, mida ma otsima tulin. Sellepärast ma kaltsukates riideid eriti selga ei proovigi, sest ma ei viitsi. Kui mingi asi ka ei sobi, siis seda viit eurot taga nutma ei hakka (mõnel juhul isegi paari eurot). Muude poodide puhul kahjuks päris niimoodi ei saa, sest nii palju raha mul kahjuks pole😀

Ega jalanõude ostmine ka alati kõige kergem pole, kui su jalanumber on 41-42 – ja sa oled naine! Kui mõned baleriinad on veel sellised, mis isegi number 40 jalga lähevad, siis ketsid või saapad seda pole. Talvesaapad on mul enamasti üldse 42, sest muidu lihtsalt on jalg nii vastas, et kõndida ei saa.

Igal juhul käisin ma täna Lõunakeskuses veidike shoppamas ja kui ma parasjagu ootasin, et Härra loomapoest kilpkonnale head ja paremat ostaks (istusin seal lähedal pingil, sest mul pea juba valutas sellest ringitiirutamisest), siis ma nägin ühte tuttavat naist. Ma alguses mõtlesin, et kust ma teda üldse tean, sest nägu tundus nii tuttav, aga kohe ei meenunudki. Ja siis taipasin – Babuulja! Tema vist mind ei märganud, aga kui oleks näinud, siis ei tea, kas oleksime teretanud?😀 Ilmselt mitte. Ma olen teda ju ainult ühe korra elus näinud ja kuigi ta inimesena mulle väga meeldis, siis meie suhtlus katkes ju hoopis teiste põhjuste pärast. Mäletan veel neid aegu, kui ma Babuulja blogi lugesin ja mõtlesin, et ei tea, milline see inimene iseloomult on jne (siis ma ise veel ei bloginud). Ja aastaid hiljem juhus viiski ju selleni, et ma hakkasin temaga suhtlema (tema oli ju see, kes mind Henry Westonsi eest hoiatas). Eks see olukord on mulle õpetanud, et mõnikord võiks teisi inimesi ka kuulata!😀

Mul on üldse blogidega selline teema, et ma tihti oma peas mõtlen või kujutan ette, et milline see blogija iseloomult võiks olla. Üks asi on ju see, et mida me blogidest loeme – paljudel juhtudel on see vaid väike osa kogu sellest, milline blogija tegelikult on. Näiteks Tikri blogi lugedes ei teki ju kellelgi kahtlust, et sellele naisele meeldib koristada ja kraamida ning tegemist on ühe ontliku pereemaga (ja seda mitte üldse halvas tähenduses!). Kuid need, kes tema vanu postitusi on lugema juhtunud, teavad ka seda, milline oli Tikker kunagi. Ja see osa võib küll üllatada, mind vähemalt küll üllatas, kui ma umbes neli aastat tagasi neid  vanu postitusi lugema juhtusin. Nüüd see mind enam ilmselt eriti ei üllataks, sest ma olen nende aastate jooksul õppinud, et see on loomulik eluprotsess, et inimesed muutuvad. Siis olid need postitused vist veel parooli all, aga nüüd peaksid kõigile loetavad olema. Me siis vahetasime Tikriga mõned meilid ja ta jagas oma vanade postituste parooli. Mina olin siis muidugi veel lihtsalt Printsess😀 Aga kui Tikker hakkaks nüüd kirjutama, kuidas tal pikka aega on juba kodu koristamata ning nõudekuhi on laeni, siis see lihtsalt ei oleks temalik. Blogimaailma mõttes see ei oleks temalik.

Või võtame näiteks Ebapärlikarbi. Tema postitusi lugedes oleme me harjunud, et kui tuleb mingi teema, kus keegi temaga ei nõustu, siis võib Ebapärlikarbilt päris kõvasti puid alla saada😀 Seda, kas ta päriselus ka selline on, oskavad ju ainult need inimesed öelda, kes teda isiklikult tunnevad. Samas kui olla mingi blogi püsilugeja, siis on ilmselt lugejad ka juba harjunud, et see niimoodi on. Et kui nüüd hakkaks Ebapärlikarp vikerkaarest ja sellest kirjutama, kui roosa ja nunnu on maailm, siis see lihtsalt poleks temalik; või kui ta ei teeks tuupi neile inimestele, kes temaga eriarvamusel on. See poleks lihtsalt temalik, vähemalt blogimaailma mõttes mitte.

Lõpetuseks võibki lisada postitused, mis mind blogijate puhul tõesti üllatuksid. Tikrit ja Ebapärlikarpi ma enam näitena ei kasuta, sest neid sai juba kasutatud.

a) Kui Britt kirjutaks sellest, kuidas tal nädalavahetus käest ära läks – ehk siis ta jõi end täiesti kapsaks, oksendas põõsasse (või üldse oksendas pärast alkoholi joomist :D) ja hommikul ärkas tuumapohmelliga. Just praegune Britt, mitte mineviku oma.

b) Kuigi mingist vanast Madikeni postitusest (vist? ma polnud selle blogi püsilugeja, aga no kuskilt on midagi meeles) tuli välja, et nii Miiul kui ka Madikesel oli vägagi tormiline minevik ja noorus(mitte et nad hetkel vanad oleksid :D), siis ma arvan, et mitte ükski lugeja ei ootaks seda, et Miiu hakkaks oma blogis seda kirjutama, et teate, kulla lugejad, veel seitse aastat tagasi oli lugu selline, et… lõpu võite ise sinna otsa mõelda😀 See lihtsalt ei läheks selle kõigega kokku, millest Miiu tavaliselt kirjutab. Ehk siis selline postitus tõesti üllataks mind Miiu puhul.

c) Kui Merje kirjutaks, kuidas ta kõiki ja kõike enda ümber armastab ning jumaldab – seda ilma sarkasmita! Vot seda postitust mina lugejana ei ootaks – mind üllataks see päris kõvasti!😀

d) Kui trennihull Rents kirjutaks, et ta ei tee enam kunagi trenni. Ma kontrolliksin igaks juhuks kalendrist üle, et ega tegemist esimese aprilliga ole😀

e) Kui Gätlin ei kirjutaks enam sellest, miks ta elatist ei nõudnud, samuti jätaks ta kirjutamata, kui raske on kahe lapsega rahaliselt hakkama saada. See mind üllataks!

Tegelikult neid üllatuspostitusi oleks veel, aga tõin need välja, mis kohe pähe torkasid. Lihtsalt lugejana me juba enam-vähem teame, milliseid postitusi/vastukaja kommentaaridele blogijalt võib oodata, mis ei ole tegelikult ju sugugi halb🙂 Ja kõik, mis kaldub sellest tavapärasest natuke välja, tekitaks üllatusmomendi. Kas hea või halva üllatusmomendi – see pole aga üldse enam oluline.

4 thoughts on “Niisama mula /Millised postitused mind blogijate puhul tõesti üllataksid?

  1. Ära igaks juhuks hinge kinni hoia nende postituste osas😀 Aga muidu ma ütlen ära, et ma olen väga kerge oksendaja. St. mul võtab tavaolekuski iga teine asi iiveldama (mistõttu oli näiteks Ella ootamine paras katsumus esimesel trimestril). Ühesõnaga nii kui ma joon midagi kangemat kui vein ja rohkem kui kaks klaasi, siis võib olla kindel, et ühel või teisel hetkel see välja tuleb😀 Ja ma ei pea selle jaoks isegi purjus olema😀 Küll ei pea ma seda eriti väärt lugemismaterjaliks, sest mul endal läheb süda pahaks mingeid oksejutte lugedes üldiselt😀

    • Mul on sama lugu, liiga kergelt jään purju ja kui on veel kangem alkohol ka, siis suht kindel laks, et millalgi peab vist potti kallistama😀 Ma viimasel ajal eriti kanget alkoholi ei joo, leebemast ainult õlut või veini (kui sedagi) – nende puhul mul niimoodi pole, kui ma just tõesti väga palju neid ei joo, purju jään muidugi küll. Ja seda pattu ma enam ei soorita, mis veel aastaid tagasi sai tehtud, et kanget ja lahjat korraga – see on õudus kuubis!

      Mul on üldse viimasel ajal tunne, et vanadus on peale tulnud, ei jaksa enam nädalavahetuselgi kuskil pidutsemas käia, pigem istun kodus ja vaatan oma seebikat netist😀 Või loen näiteks. Igal juhul kodus passimine tundub ahvatlevam!

  2. Ma ei tea, kuidas teised, aga mina jah mõtlen küll blogides aegajalt ikka ka sellele, et mida lugejad võiks oodata- ühelt poolt jõuavad mu blogisse inimesed, kellele mu mõtteviis meeldib, järelikult ootavad neid nö ootuspäraseid postitusi. Samas, kui sa kogu aeg ettearvatavatel teemadel kirjutad, siis varsti nagunii enam ei tulda. Ma pole ise ühegi blogi püsilugeja väga pikalt olnud, kuid enda 11 aasta taguseid postitusi lugedes on ka tunne, nagu tegemist oleks täitsa teise inimesega😀

Lisa kommentaar

