Nädalavahetus Põltsamaal/ Tülid teiste juuresolekul/ Omapärased sõnumid

Nädalavahetusel sai üle pika aja niimoodi Põltsamaal käidud, et jäime sinna lausa ööseks. Härra unustas oma telefoni koju ja talle meenus see alles poolel teel olles, aga kuna tal seda otseselt vaja ei läinud, siis me sellele järele ei hakanud sõitma. Põltsamaal olles mainis Härra ema, et Härra naaber ja lapsepõlvesõber on ka kodulinnas (elab ka muidu mujal), sest nad olid poes trehvanud. Kuna Härral jäi telefon maha, siis esialgse variandina me mõtlesime, et lähme astume lihtsalt sealt läbi (elab üle tee), aga kuna mul on ju nüüd nutitelefon, siis läksin Facebooki, kust Härra oma sõbrale kirjutas ja minu numbri andis. Härra sõber siis helistaski talle ja meil tekkiski idee – minna tema juurde saunamajakesse istuma, kus me siis selle sõbra pruuti ka näeme. Kuna nad on üsna hiljuti tutvunud, siis pole Härra teda ka näinud.

Nii me siis tegimegi. Võtsime šampuse ja mõned õlled kaasa ning läksimegi sinna õhtut veetma. Lisaks oli meiega veel Härra sõbra õde, keda mina samuti varem näinud ei olnud. Ja kui meie suhtes olen mina see, kes rohkem räägib, siis Härra sõbra ja tema kallima puhul on just vastupidi – mees räägib kõvasti rohkem kui naine.

Õhtu sujus väga hästi, kuni selle ajani, mil me Härraga tülli läksime. Tülli ehk ei olegi õige sõna, sest me hakkasime vaidlema nii lollidel teemadel, et lõpuks oli ülejäänud kolmel inimesel ka piinlik. Ma polnud päris pikka aega tülitsenud ega vaielnudki, aga nüüd juhtus see seltskonnas olles. Mina, kes ma olen minevikus alati draamasid armastanud, neist lausa toitunud… ütlesin Härrale, et pole õige, et ta purjus peaga hakkab teiste nähes tülitsema (ja ma olin ise ka purjus). Tema väitis, et tema ei hakanudki seda tegema, aga sel korral oli tema küll algataja. Lõpuks läks Härra sõbra õde minema, siis väsis vist Härra sõber ka sellest ära – ja me jäime kolmekesi, Härra sõbra pruut jäi ikka koos meiega, aga üsna varsti saime me ise ka aru, et on targem Härra lapsepõlvekoju ära minna.

Laupäeval olime mõlemad suhteliselt vaiksed, Härra hakkas muru niitma ja mina lugesin raamatut. Päevasel ajal pikutasime veel natuke edasi ja arutasime selle üle, et miks me niimoodi üldse tülli läksime. Mina võin vabalt teiste ees ka tülli minna, kui nad on minu inimesed – ehk siis on mu pisaraid varem näinud. Aga üks asi, mida ma silmaotsaski ei salli, on see, kui mu pisaraid näevad inimesed, keda ma näen esimest korda elus. Ja just seda Härra sõbra pruuti ja Härra sõbra õde ma ju esimest korda elus nägingi. Kui oleks ainult Härra olnud, siis mul oleks poogen olnud, Härra sõbra suudaks ka veel üle elada, sest ma olen teda varem mitmeid kordi näinud (aga meeldiv ikka pole tema ees pisaraid valada), aga just see, et ma näen kahte inimest esimest korda elus ja siis mingi lolli asja pärast juhtub see, et tekib mingi olukord, kus ma hakkan pisaraid valama. Tegemist ei olnud olukorraga, kus kumbki meist oleks kellegi peale armukade olnud vms.

Igal juhul me leppisime ära. Või me pigem rääkisime, miks me niimoodi üldse käitunud olime. Ja õhtul enne Tartusse tulekut käisime korra Härra vanaema juurest läbi ja viisime talle lilled, sest pühapäeval oli vanavanemate päev. Ja pärast mainis Härra ema, et vanaema oli talle helistanud ja öelnud, et küll need Härra ja Jaanika on ikka südamlikud inimesed  – see oli nii armas🙂 Härra vanaema oli peaaegu pisarateni liigutatud, et me talle lilled viisime.

Pühapäeval käisime Härraga Tartus jalutamas. Lausa nii pika tiiru, et oma 10 km sai küll kõnnitud. Mõned pildid sai ka Anne kanali juures tehtud (lisan postituse lõppu). Istusime hiljem Härraga Emajõe paadisillal, kus on tegelikult märk, et niisama viibimine on seal keelatud, aga teised tegid sedasama. Pealegi nii ilus õhtu oli, et oleks lausa patt olnud seal mitte istuda🙂

Kui koju jõudsime, siis olid mu jalad pikast jalutamisest ikka üpris väsinud. Laadisin pildid oma arvutisse ja siis andsin oma telefoni Härrale, et ta saaks ka fotod enda läpakasse laadida.Ise uuendasin samal ajal oma Facebooki profiilipilti.

Istusin samal ajal Härra kõrval, kui mu telefonile tuli sms (natuke pärast Facebooki profiilipildi muutmist). Nutitelefonidega on ju see teema, et selle smsi algust on näha, kui see saabub. Mul tuli tundmatult numbrilt sõnum: “Vau Jaanika. Sul on super keha, kas tead :)!” Kuna kõik mu numbrid läksid pärast nutitelefoni saamist kaduma (need olid mul ilmselt vanasse telefoni salvestatud ja neid oleks saanud küll üle tuua, aga ma isegi ei uurinud seda varianti), siis ongi mul hetkel  umbes 15 telefoninumbrit mobla mälus – ehk siis ainult need numbrid, mida ma reaalselt kasutan. Härra nägi ka seda sõnumit ja küsis, et kes see on. Ütlesin, et ma ei tea, ega ei teadnud ka, sest mul pole kellegi number peas. Saatsin siis vastu, et kes sa oled, Härra oli ka kõrval ja samal ajal tuli vastus ka: “… olen :D”. Seal sõnumis oli mu jaanuar kuni juuli 2015 boonustega sõbra nimi, kellest Härra ka kuulnud on (see, kes kitarripildi alla Facebookis kommentaari pani). Ta on mul Facebooki sõbralistis ja kuna ta seda uut Facebooki profiilipilti ka laikis, siis ilmselt sellepärast see sõnum ka tuli. No ütleme niimoodi, et päris piinlik ja veider olukord. Härra mainis vaid, et saadaks talle ka mõned eksid selliseid smse – ja et ju see tüüp siis mõtleb mulle . Mingit draamat sellest ei tekkinud. Ma jäin mõtlema, et kuidas mina vastupidise olukorra puhul käitunud oleksin😀 Härra jaoks on kõik tüübid, kellega mul elus midagi on olnud, mu eksid😀 Seal reedeõhtusel üritusel Härra sõbra juures tuli jutuks ka see, et mina olen pidanud kahe naisega samas seltskonnas olema, kellega Härra on maganud, tema on pidanud ühe mehega samal üritusel olema (mitte sellepärast ei tekkinud tüli, polnud üldse mingite teiste naiste ega meestega seotud). Kui mu sõbranna raamatu välja andis, siis käis Romantik ju selle esitlusel. Ainult et Härra arvas, et ta on mehhiklane, mitte kolumbialane😀

20160911_201346

Selle pildi panin Facebooki profiilipildiks ka😀

20160911_201521

Jõunaine Jannu😀 Kui vaid oleks muidugi😀

 

 

 

2 thoughts on “Nädalavahetus Põltsamaal/ Tülid teiste juuresolekul/ Omapärased sõnumid

  1. Ma ei viitsinud teksti lugeda, sorry, sest
    pildid sinust lihtsalt ei andnud selleks võimalust .
    Ilus oled.

Lisa kommentaar

