Flirtic versus Tinder – kumb on teie meelest parem?

Mu üks naissoost tuttav palus täna hommikul Facebookis, et äkki ma võiksin Flirticu ja Tinderi erinevustest kirjutada, et kuna mul on nende asjadega rohkem kogemusi. Ma ausõna oleksin oma abikäe osutanud, aga mul on kogemused ainult Flirticuga, Tinderit pole mul iialgi olnud. Kui ma veel vallaline olin, siis mul mul polnud nutitelefoni ja Tinderit saab ju ainult moblas kasutada? Või olen ma millestki valesti aru saanud? Või saab arvutis ka? No igal juhul mina arvasin siis ja arvan nüüd ka, et seda saab ainult moblas kasutada, sest selle jaoks see ju loodud ongi, et saaks oma matche kiiresti leida. Et vastavalt siis sellele, kui suure kilomeetrite raadiuse paned, et ta siis näitab sulle neid inimesi, kes samas piirkonnas hängivad. Ja et selleks, et üldse rääkimist alustada, peab kõigepealt match tekkima. Nii palju olen mina sellest kurikuulsast Tinderist kuulnud. Lisaks tean ka, et välismaal on see kõvasti populaarsem, tean mitut enda tuttavat, kes sellega igal pool mujal deite ja seksi skoorivad. Ja välismaal on see vist rohkem üheöösuhete otsimise jaoks loodud? Meil kasutatakse ka suhte leidmiseks. Kuna ma ise seda kasutanud pole, siis ma ei tea kaasa rääkida, seega inimesed, kes te nii Flirticut kui Tinderit kasutanud olete, siis kumb teie meelest parem on? Minu loogika ütleb, et kui Flirticust on veel lootust suhet leida, siis Tinder tundub jah selline seksipõhisem (mitte et Flirtic seda muidugi poleks). Aga samas ei pruugi niimoodi üldse olla.

Härra on Tinderit vallalisena kasutanud. Aga mehi ja naisi ei saa samasse patta panna, sest naistel on palju kergem tutvusi leida. Mehed peavad nagunii rohkem vaeva nägema ja rohkem kirjutama, et naised neile üldse reageeriksid. Tinderis on vist see ka, et mõned inimesed lihtsalt saavad neid matche kogu aeg, aga mingit suhtlemist ega kirjutamist ei jätku. Härra kommentaar oli, et Flirtic on parem ja seal on ilusamad naised (haha, muidugi, minuga tutvus ta ju Flirticus :D). Kuid ma tahaksin asja hoopis naiste vaatenurgast näha – ehk siis teada saada, kuidas seal meestega tutvumine on.

Kui Tinderi suhtes ma kaasa rääkida ei oska, siis Flirticu suhtes küll. Minu kogemus Flirticuga on see, et igal juhul on tutvused olnud paremad, kui mees on mulle ise esimesena kirjutanud. Need mõned korrad, mis ma ise olen meestele esimesena kirjutanud – kõik on päris kiiresti vastu taevast lennanud! (Võrratu, Salapärane näiteks)😀 . Samas kaudselt sain ma Flirticu kaudu endale uue sõbranna, sest Võrratu eksiga saan ma nüüd ülihästi läbi. Kui ma poleks Võrratuga tutvunud, ei oleks ma ilmselt kunagi endale uut sõbrannat saanud. Jah, elu on ikka kummaline vahel😀

Flirticuga on mul veel üks kiiks. Iga kord, kui mõni naistuttav mulle mainib, et ta tutvus sealt mõne mehega, siis mõtlen ma umbes sellist asja: “Jumal, palun tee niimoodi, et ma ei oleks selle tüübiga deidil käinud, suudelnud ja mis kõige olulisem –  maganud! Kui deitimine ja suudlemine on ikka liiga keeruline ülesanne, siis palun tee nii, et ma ei oleks temaga maganud vähemalt.”😀 Kuna mõni näide on ette tulnud, kus just nii on olnud, siis kunagi ei või teada. Sest ma olen Flirticus tutvunud nii paljude meestega, et ma ei jõuaks iial neid kokku lugeda. Suudelnud olen ikka vähematega ja maganud veel vähematega, aga siiski – Eesti ja eriti Tartu on nii väike!

Aga naised, kes te olete nii Flirticut kui ka Tinderit kasutanud – kumb siis teie meelest parem on? Ja üldiselt oleks ka tore teie kogemustest Flirticus/Tinderis lugeda.

8 thoughts on “Flirtic versus Tinder – kumb on teie meelest parem?

  1. flirtic on aegunud, tinder on parem. leidsin endalegi sealt elukaaslase. koos oleme olnud 10 kuud.

  2. Minu meelest ka on Tinder palju etem. Muidugi need kaks on väga sarnased, ühes lihtsalt on see mehe valimine mängu moodi (flirticus siis) ja tinderis lihtsalt valid iga mehe juures hot or not ning pärast selgub, kas keegi valis ka. Ma ei ütleks,et tinder seksipõhisem on, see suht võrdne, on normaalseid ja on perve. Mulle muidu lihtsalt meeldis tinder rohkem, kuna seal rohkem noori ning väga palju rohkem kenasid mehi. Flirticus jäi mul juba tunne, et ühed ja samad vanamehed ainult tiksuvad seal aastast aastasse. Samas eks see oli ka ainult minu kogemus.😀 pealegi ajaviiteks oli hästi mõnus lihtsalt libistada tinderis hot or noti. Mis siis et lõpuks mehe leidsin siiski töö juurest, mitte netist.😀

    • Kusjuures mulle endalegi tundub Tinder huvitavam, kuigi ma seda kasutanud pole. Lihtsalt puhas spekulatsioon😀 Ja seda muidugi, et suhte võib leida kõikjalt, kas või raamatukogust🙂 Aga netis on lihtsalt kergem seda teha.

  3. Mulle meeldib ka Tinder rohkem. On noortepärasem ja mugavam. Perverte leiab mõlemast. Sain sealt endale paar head suhtluskaaslast, elukaaslase sain siiski vanamoodsal moel.

  4. Mulle meeldis Tinderis see, et iga suvaline ei saa sulle kirjutada – ainult need, kellega match tekkis. Ja siis ka, kui juba “matchitud” suhtluspartner tundub hiljem, et vist ikka ei taha suhelda ja ei meeldi, saab “matchi” tagasi võtta ja ära kustutada. Flirticus võisid igasugused perverdid mingit jama tulla ajama ja ignoreerimise korral hakkasid pommitama a la “ei saa siis vastata midagi vä??? ei meeldi miski vä???”. Nii perverte, armukeseotsijaid, õnnetuid veidrikke, uudishimulikke pereinimesi kui pärleid võib mõlemast kohast leida. Tinder on jah kaasaegsem – hästi lihtne ja operatiivne. Võtad telefoni välja ja kohe näha, kes läheduses on, kes vastab jne – nutiajastu. Mingit pikka juttu ja romaani muidugi telefonis toksida ei jaksa – mõned laused ja kui huvi olemas, siis saab kolida edasi muudesse mugavamatesse suhtlusviisidesse.

Lisa kommentaar

