Kas teie magate alasti?

Kui ma vahel igasuguseid artikleid lugema juhtun, kus soovitatakse naistel öösel igasuguseid erineveid öösarke kanda, siis mu esimene mõte on kohe, et need on soovitused vallalistele neidudele. Miks nii? Sest mina ise olen selline naine, kes magab  peaaegu alati alasti, kui mees kõrval on (no päevade ajal päris alasti ei maga, aga ülejäänud aja küll – ja see on lihtsalt looduse poolt nii määratud). Üksinda elades ei kandnud ma ka üldse öösärki, vaid mingit maikat vms, aga mehega koos magades olen alati alasti! Ma olen tihti mõelnud, et kui sa oled püsisuhtes ja sa magad kogu aeg pidžaama või öösärgiga, siis peab põhjuseks olema see, et toas on lihtsalt 10 kraadi sooja, sest miks jumala pärast, ei taha inimesed alasti magada?😀

Mina olen oma elus olnud suhtes selliste meestega, kes on ka alati alasti maganud. Vähemalt minu kõrval küll. Nojah, Esimene küll välja arvata, aga siis me olime nii noored ja siis ei maganud mina ka veel päris alasti. Kuid kuskil alates 20-aastaselt on see küll kuldne reegel, mida ma kunagi ei riku. Ja siinkohal ma mõtlen ikkagi suhet, mitte seda sebimisperioodi, kus niisama kaisutatakse, aga asi seksini veel jõudnud pole – siis on targem tõesti riided selga jätta, et asi kohe käest ära ei läheks😀

Võtame kas või selle seksivärgi. No palju parem ju seksutada, kui juba ollakse alasti ja öösel hull kihk peale tuleb. Olen kuulnud, et on olemas ka paare, kes muidu magavad riietega, seksivad ära ja siis panevad oma hõlstid uuesti selga tagasi. Mis jama see on?😀 Miks te niimoodi teete?😀 Seletage mulle see asi ära! Rääkimata siis sellest, et see otsene nahakontakt kaisus olles on ikka miljon korda parem, kui riietes kaisutada. Jah, muidugi siis on arusaadav, kui ööbitakse kuskil kohas, kus on veel teisi inimesi toas, et siis võiks ju viisakuse pärast mõned hilbud selga jätta, aga vastasel juhul mina erilist pointi selles küll ei näe.

Näiteks üks kord uinus Härra niimoodi, et jättis kogemata bokserid jalga. Ma siis tulin ka hiljem voodisse ja hakkasin näppima ning ütlesin, et miks need jalas on😀 Võinoh, sai kohe ära võetud! See oli vist ka ainuke kord, kui ta bokserid jalas, magama jäi – kui meie sebimisperiood välja jätta, sest siis me tõesti kohe alasti ei maganud.

Kuidas teil sellega lugu on – kas  magate alasti, öösärgis või pidžaamas? Ja kui just üleliigne külmus pole põhjuseks, siis miks inimesed üldse riietega magada tahavad, kui neil kallim/abikaasa kaisus on?😀

 

52 thoughts on “Kas teie magate alasti?

  1. Hmh, kodus elades magasin alati alasti ja oma noormehe juures samuti. Ühikas enam päris nii ei teinud ja mingid tuduriideid tuli kanda. Praeguse partneriga on lood sellised, et temal alati bokserid jalas ja mul minu püksikud vm. Et enne seksi jalas, võtame ära ja siis jalga tagasi. On tobe, aga ma pole seda jutuks võtnud ja nii on jäänud lihtsalt.

    • No kui teile endale tobe ei tundu, siis tegelikult pole ka, aga ma ise sellist olukorda tõesti ette ei kujutaks. Et kui tahad meest ümber harjutada, siis aitab ehk see, kui ise enam pärast seksi püksikuid jalga tagasi ei pane? Aga kui endale sobib selline variant, siis pole vaja küll midagi muuta ju. Mulle ei sobiks.

  2. Mina magan alati püksikutega, sest olen selline, kes magab enamuse ajast küllili ja … siis ma alati tõmban endale teki või padja põlvede vahele. Hügieeni mõttes (ei viitsi iga kolme päeva tagant pesu pesta) jätan püksikud jalga. Elukaaslane magab alasti,

    • Siis on täitsa point olemas. Mina ise tekki ega patja põlvede vahele ei tõmba. Nüüd juba tekkidest rääkides, siis minu arust on ka see loogiline, et ühise teki all magatakse (hoopis teine teema, aga tuli pähe hetkel). Samas saan ma aru, et kui üks ikka suur tekiröövel on, et siis ehk tõesti on niimoodi keeruline, aga seda ma enda puhul ka eriti ette ei kujutaks, et kahe erineva teki all magaks. Ju siis peab suur tekk olema, et kui üks ongi tekivarastaja, siis jätkub ikka mõlemale!😀

    • Ahjaa, sellele ma ei mõelnud😀 Et kui väiksed lapsed samas voodis/toas magavad, siis on muidugi loogiline. Mul ju endal lapsi ei ole, seega ei mõelnud sellele. Kui lapsed juba oma toas magavad, siis on muidugi teine teema.

  3. Mina olen kusjuures väga suur pidžaamalemb😀 Aga seda ilmselt just seetõttu, et ma olen ka väga suur külmavares. Praegu, mil magama minnes on õues üle 20 soojakraadi, pole mul mingit probleemi selga ajada pidžaama ja siis veel paks tekk endale kurguni peale tõmmata. Ma lihtsalt olen selline😀 Talvel lõdisesin ja värisesin niiviisi, et tahtsin juba sokke ka jalga ajama hakata, aga Bruno naerukrampe nähes otsustasin, et ei hakka teist traumeerima😀

    Samas meil on tubane temperatuur üsna jahe:19 kraadi. Vähemalt minu jaoks on jahe. Mu meelest võiks see 24 olla😀

    Aga kui pidžaamat ei pane, siis lähen pesuga magama. St. ainult alumise osaga. Ma ei tea miks, aga ma ei kannata täiesti alasti linade vahel olla. Ei meeldi. Muidugi kui see alumine osa ükskord ära võetud, siis enam tagasi toppima ei hakka😀

    • 19 kraadi on tõesti jahe, ma olen ka 24-ga harjunud. Sellise temperatuuri juures peaks vbl tõesti midagi selga jätma või siis mitu tekki peale panema😀 Mäletan seda aega, kui Mehhikosse jaanuaris 2010 läksin, siis muidugi magasin hostperekonna juures oma toas ja üksinda, aga kuna seal ju küttesüsteeme pole, siis oli majas sees ikkagi väga jahe. Jõudsin jaanuaris ja Mehhiko talv on kuskil 13-18 kraadi sooja päeval, õhtul langes lause 10 kraadini, öösel veel vähem. Väljas olles isegi okei temperatuur nende talve jaoks, aga kui majad on soojustamata, siis oli sees ka suht sama temperatuur – magasin magamiskotis ja pikkade riietega, villaste sokkidega ja peal oli veel kolm tekki😀 Eestis oli sel ajal väljas temperatuur – 30, aga jah – toas oleks ikka olnud 24 kraadi sooja.

  4. Ma magan ka üldiselt püksikutega vòi kui seksutatud on, siis alasti. Mees magab alati bokserite/alukatega, sest talle ei meeldi kui vigurvänt öösel oma elu elama hakkab😀 Ta sellise suuremapoolse varustusega ka, et kujutan ette, et tòesti mugavam kui püksid keha lähedal seda hoiavad.

  5. Üks kunagine peika oli mul ka selline, kes üldse ilma bokseriteta magada ei suutnud. Esimene kord koos olles vabandas ka pärast, et ta paneb püksid jalga tagasi, muidu noku hakkab magades segama😀. Itsitasin nagu lollakas, et täiskasvanud mees kasutab sõna noku😀.

    Aga mu ekskutt, kellega viimane pikem suhe oli, temaga koos olles magasime alati alasti. Ta ütles et ta ise elu aeg pm alasti maganud ja no mul oli ka kuidagi imelik riietega tema kõrval olla, nii mõnus oli ikka end vastu ta sooja keha pressida ja kaisutada ilma riieteta.

    Praegu olen aga üksi, peikat pole ning magan alati mingi suvalise tsärgi ning püksikutega. Üksi kuidagi maru imelik alasti magada.

    • Jaa, ma vallalisena või veel Tallinnas elades ei maganud ka kunagi üksinda olles alasti, aga Härra on maininud, et ta magas üksi ka kogu aeg alasti😀 Ma olen täheldanud, et mehed magavad siis ka alasti, kui nad üksi on😀 Vähemalt minu tutvusringkonnas küll.

  6. Ühesõnaga jah – hakka pereelu elama, kus sul lapsed öösel või hommikul voodisse kaissu ronivad (muide seda võivad teha nii 3 aastased kui ka 13 aastased), ja vaata, kas küsid uuesti😀 Seni siis naudi!😀 PS: öösärgid muidugi ei pea olema lofakad T-särgi stiilis Miki hiirega ürbid, vaid ka suht seksikad ja heast ja mugavast materjalist🙂

    • Siis vbl tõesti natuke teine teema. Ma heameelega tahaks loota, et 10-13-aastane enne koputab öösel, kui sisse tuleb, aga seda vist palju palutud😀 Aga senikaua naudin jaa!

      • Osade inimestega tegelikult juhtub ajapikku see, et lihtsalt muutuvad. Enne ei kujutanud ette, kuidas öösärgiga magada saab, pärast ei kujuta ette, kuidas nad enne ilma magada said. Elu!

    • Loen ja aru ei saa, et miks laps(ed) ei või näha ja tunda oma alasti vanemaid? Milles on küll probleem? See ju tekitab vaid lapses komplekse, kui teha endast 24h riietes emme, issi.
      Kas Te käite perega saunas ka riietega? Kas lapsed ei maga alasti? Minu omad mingitel aegadel magasid, siis mingi aeg ööriietes, kuid mingeid aluskaid ja rinnahoidjaid ma küll ei lubanud, sest mil siis keha tuuldub ja puhkab?

      • Ise olen sama arvamusel, et miks see alastus nii suur probleem on laste ees, aga kuna mul endal veel neid pole, siis kes teab – ehk muudan hiljem oma vaatenurka selle kohta. Et ma midagi kivisse veel ei raiu.

      • Meil on kärgpere! Minu mehe lapsed ei ole minu lapsed ja 11 a poisi (võiks juba öelda et tärkava pubeka) ees, kes ei ole isegi minu laps, ma alasti ei liigu. Kui spaas käime, siis avalikus duširuumis olen muidugi alasti ja siis on seal ka meie kärgpere kogu naispool (8a ja 14a). See on teine asi, nagu igal asjal on oma koht ja aeg. Oma laps on mul 8, vahel aitan teda pesta ning vahel on tema vetsu jooksnud, kui ma duši all. Aga niisama tubades me jah alasti ringi ei käi! Nii et kui sa “loed ja aru ei saa”, siis proovi oma mätta otsast kaugemale vaadata.

  7. Kuidas kunagi😀 kui lapsed tulid öösiti rändama, siis nendel perioodidel õppisin särgikesega magama… ja no ei viitsi ometi ju lipata paljalt öösel 10x beebi voodi juurde ja tagasi😀 vanemate rõõmud!

    Muidu üldiselt olen suht nudist😀

  8. Me elame nii kuumas kliimas, et ei annaks mõeldagi, et peaks midagi seljas olema magades (suvel on tekiks ainult lina nagunii). Oleme suhte algusest peale kohe automaatselt mõlemad alasti maganud, aga samamoodi kui kuskil kellegi juures olla, siis lühikesed pidžaama püksid ja T-särk mul ning abikaasal bokserid ikka jalas viisakuse mõttes, kui vaja öösel vetsu minna või kui keegi peaks sisse astuma. Eks laste saamisega see kõik ilmselt muutub, aga praegu muud moodi ei oskaks olla.🙂

    • Kuigi Eestis nii palav pole, siis nüüd suvel oli meil ka ainult lina peal. Nüüd jälle tekk tagasi, sest ilmad külmemaks läinud jälle. Vot ei tea jah, mis lastega muutub, alguses ehk kindlasti, aga kui juba suuremad, siis ilmselt magan uuesti alasti. Minu meelest polegi asi niivõrd selles, et kas öösärk on seksikas või mitte, vaid pigem selles, et alasti on palju parem magada😀

  9. Üliebamugav on alasti magada. Proovisin, ei suuda😀 Minu kiiks on ka see, et nt rinnahoidja peab ka seljas olema. Ma ei tea, miks ma ilma ei saa. Kohe häirib. Mõnikord kui tulen õhtul enne uinumist duši alt, siis mõtlen, et suva, magan ilma. Lõppeb eksperiment sellega, et kolistan öösel rinnahoidjat otsima… Wierd, I know. Mees magab ka bokseritega. Kui asjaks läheme, võtame paljaks ja pärast riided selga tagasi😀

    • Kui ma püksikud jalas veel suudaks magada, siis rinnahoidja seljas ei saaks absoluutselt. Mul on nii, et esimese asjana koju jõudes võtan rinnahoidja seljast ära😀

  10. Samas on kurb, et just selliselt lastele see “häbi” oma keha ees tekitatakse…
    Ma ei kritiseeri, lihtsalt mõtisklen. Igale oma🙂 Ja ma saan täiesti aru, et kui laps lasteaias räägib siis … aga samas – krt😀 oma kodu, ise tean, mis teen!🙂
    Veidras ühiskonnas elame, kus vanemate suitsetamine/joomine/surnuks töötamine on kuidagi nagu normaalne ja jumala eest, kui laps peaks korra tutti või midagi muud nägema, siis on OI OI OI!!!🙂 Samas just taoline “pinge” antud teemal ju soodustabki igasugust salatsemist ja väärastunud arusaamasid…mis lõppevad pubekaraseduste ja kõikvõimalike haiguste ja kompleksidega…
    Endal lapsi pole – aga kui tulevad, siis ma vähemalt esialgu küll kavatsen eksperimenteerida. Lapsed on taiplikud ja saavad aru küll, et kodus on omad reeglid ja avalikus kohas teised jne. Teoorias vähemalt tundub asi tehtav olevat😉

    • Eks see ole tihtipeale niimoodi, et enne laste saamist mõeldakse ühtemoodi ja pärast hoopis teistmoodi, seega varem on vist raske spekuleerida, kuidas inimesed selles olukorras käituksid. Siis võib mõtlemine hoopis muutuda, aga ei pruugi.

    • ma mäletan küll, kuidas ema alasti isegi koristas kodus, niiet päris väike ei saanud ma siis enam olla. niiet meil selliseid “valehäbisid” ei olnud kodus ilmselt😀 ja no sellegipoolest sain aru, et kodu on üks koht ja külas alasti ei tasu ennast koorida😀

  11. Mina just varasemas suhtes olen maganud alasti või tõelise pidzaamaga. Nüüd olen jõudnud selleni, et alasti ei taha. Tahaks, et mehel oleks kujutlusvõimel ka tööd. Seega magan seksika öösärgiga/pidzaamaga. Mul on selline pitsist ja siidist komplekt. Püksid on lohvakad, nii et jalge vahelt saab kõik hingata.
    Mees magab bokseritega. On terve elu nii maganud ja väidab, et muudmoodi ei saa. Talle ei sobi alasti magada.
    Kui seksime, siis tavaliselt kas enne päevariiete ära võtmist või siis võtamegi pidzaama/bokserid ära ning pärast paneme selga tagasi. Ei häiri ning ei tundu ka kuidagi tobe olevat. Samuti magame eraldi tekkidega, sest ma kisun tekki. Magama jääme kaisus tema teki all kuid mingi hetk keeran enda teki alla. Tekid on ka meil erinevad, sest mina tahan paksu tekki aga temal on õhukest vaja.

    • Siis on tõesti loogiline, et on erinevad tekid, kui üks tahab väga õhukest ja teine väga paksu. Eks peab tõdema, et kõige olulisem ongi, et inimesed on ise sellega rahul on, kuidas nad magavad – et kas alasti, riietega, ühe või kahe tekiga vms. Et kui kellegi jaoks on alasti ebamugav ja riietega mugavam, siis nii peakski tegema.

  12. Ma ka ikka alasti maganud. Pole väga mõtet leidnud end riidesse toppida. Korteris on alati nii palav ja meil paks tekk ka ja üldse, me elame kahekesi, pole nagu end varjata kellegi eest.😀 ainult nüüd peale lapse sündi soetan ma endale mingi öösärgi, sest endal ebamugav, kui laps peaks jooksma kalli tegema ja siis me oleme kõik voodis alasti või kui hommikul lähen pessu, siis pole ka just tore, kui poeg vaatab, kuidas ema alasti ringi kooserdab. Titana ta veel ei saa aru, aga ilmselt vanemast peast hakkaks tedagi häirima.😀

    • Lapsed muudavad paljusid arusaamu, selles olen ma enam kui kindel! Ka paljudes muudes asjades. Aga senikaua, kuni laps veel sündinud pole, saad alasti olemist nautida😀

  13. Magan kuidas kunagi, mulle meeldib kui kodus on soe aga magamistoas mõnusalt jahe, alati hoian akna lahti või siis südatalvel tuulutan korralikult. Mõnikord olen alasti aga on ka hunnik ilusaid öösärke ja pidžaamasid, viimaseid kasutan nt kui pere või sõpradega maamajas käime, siis hea hommikul ringi uimata kohvitass käes. Enamasti vist kodus ka ikka öösärk, mis kusjuures ei sega absoluutselt seksimist ☺

    Tekid on meil küll eraldi. Kõige suurem suurus aga eraldi. Abikaasa ei salli suletekki aga mina ei taha jälle mitte midagi muud. Unekvaliteet on väga oluline ja ei harrasta kaisus magamist. Kaisutame ja uneleme ja lobiseme aga hetk enne päriselt magama jäämist keerutame kumbki end oma voodi otsa, enamasti säilib mingi puudutus nt jalaga.

    • Jaa, mina ka mujal ööbides enamasti päris alasti ei ööbi, eriti sellisel juhul, kui peab veel mitme inimesega tuba jagama.

      Me ka päris kaisus terve öö ei maga, mingi aeg pöörame oma voodi otsa. Ja siis öösel jälle mingi aeg kaisus ning siis jälle pole jne.

  14. On lapsed, magan siiani alasti. Vanemate ja isiklike laste vahel ei näe alastuses probleemi kuni u kümnenda eluaastani, teine lugu on siis, kui mängus uued elukaaslased.

  15. Pingback: Riietega magamisest | Manjana blogib

  16. Magan bokserite ja maikaga, sest mulle ei meeldi alasti magada. Vastikult paljas tunne on🙂 olen proovinud küll, aga ei tunne ennast üldse mugavalt. Seksivärk sellepärast tegemata ei jää, 2sek ja riided on seljast läinud😀

  17. Alasti on ju nii mugav magada! Isegi kui ma švipsis peaga koju olen tulnud ja meiki maha võtta ei viitsi, kisun riided enne voodisse hüppamist ikka ära. Öösärkidel on nõme komme ümber kaela keerduda ja kägistama hakata, pidžaamad on lihtsalt ebamugavad. Kui ma üksi kodus olen, siis olen ka päeval alasti, sest riided tunduvad nii … mõttetud.
    Loomulikult siis, kui uute sebitavatega tutvunud olen, olen ennast kurguni kinni pidžaamasse toppinud, sest ma olen oma keha suhtes ülimalt ebakindel, aga kui esimene hirm on möödas, lippan ikka alasti edasi.

    • Ma võin olla täiesti purjus, aga meigi võtan alati maha, kui peolt koju jõuan (või kui üldse koju jõuan, siis esimese asjana meik maha ja rinnahoidja seljast!). Siis jah teine lugu olnud, kui minevikus kellegi juurde ööbima jäänud – siis on meik tõesti näkku jäänud, aga hommikul on siis eriti jube tunne. Minul on sebimisperioodil riided seljas öösiti ainult sellisel juhul, kui mulle tüüp väga meeldib ja ei taha kohe seksini jõuda – ehk kui tahan oodata. Kui riided juba seljast, siis ootamisest küll midagi välja ei tule😀

      • Jah, nüüd võtan ka alati meigi maha, aga pubekana tihti ununes. Rinnahoidjaga seoses tuli veel meelde, et kui ma öösärgist saan veel aru, siis sellest, kuidas on võimalik rinnahoidjaga magada, ma enam aru ei saa.

  18. Krt, sulle sobib see “seksiteema” v no lähedale sellele NII HÄSTI..!
    Nii palju kommentaare ja värki kohe.
    A mudu ise magan särgi väel hetkel. L6petasin lapse tissitamise ja kui öösel ärkab ta, mudu kohe tahab!🙂
    V6tan ta ju sülle ja jääb lutiga magama.🙂

  19. Mina seda sünnijärgset perioodi eriti ei mäleta,
    vist ikka magasin alasti, vaevalt et pamperseid
    sel sügaval nõukajal veel leiutatudki oli🙂

    Igatahes, järgnevast eluperioodist ei mäleta ma midagi
    magamisega seoses, kuidas ja mis riietes öö mööda saadi.

    Kuni saabus see iga kus tüdrukuid vahtima hakkasin😀
    Siis, trennis ringi joostes, vaatasin seda tüdrukute
    jooksurütmi ikka pika pilguga…

    Sellest hetkest saan sinust aru😀

  20. Mul on selline asi nagu, ma ei tea kas teistel ka on, et kui ma magan siis olen nagu madu, kes keerab seda tekki enda ümber, justkui see akrobaatvõimleja, kes laseb end mööda riiet alla, Mulle meeldib nii magada ja tegelikult peakski õhema teki all magama siis saab keha õhku, aga talvel ikka soojalt teki sisse mähitud

  21. Mina magan ikka alasti. Olgu siis kas südasuvi või südatalv, aga enne panen talvel rohkem tekke peale, aga mingit öösärki kah selga ei pane. Ainukene asi mida ma kannan, on sokid talvel😀 Mees magab samuti alasti ja nii me siis olemegi. Olen proovinud püksikute, rinnahoidjatega, öösärgiga jne magada, aga ebamugav on – isegi kui mõnikord teeme “lõunaund” siis kisume end paljaks, ei mingit magamist riietega😀
    Meil ei ole ka probleemi alasti süüa teha või koristada, ikkagi oleme paar kes üksteist nagunii pidevalt alasti näeb😀

  22. Pingback: Ronin ka korraks teiste paaride voodisse | olen zebra

  23. Koju jõudes – esimene asi, riided seljast ja alasti. Noo ei ole üldse mugav riietega või bokseritega olla kodus. Kui on külalisi või ise külas, sisi muidugi bokserid siiski jalas. elab üle aga ebamugav on küll, väikemees ei saa üldse õhku ja arstidkis oovitavad viljakuse mõttes oma poisikesi jahedamas hoida, värske õhk on tervislik🙂
    Samas naisel kodus ja ka voodis alati riided seljas. Noo ei tekita see mingeid mõtteid ega salapära – oleks alasti, siis oleks ilmselt kohe seksimõtted peas😛

  24. No tee naisele enne uinumist massaaži, selle jaoks peab riided ju ikka seljast ära võtma. Ja kiida tema alasti keha, vbl naisel mingid kompleksid oma keha suhtes? Tänapäeval on see kahjuks nii levinud probleem, millest on küll ülimalt kahju.

    • minu naise puhul ei aita kumbki variant – riided lähevad kiirelt selga🙂
      ja ta teab ise ka, et on seksika ja kena saleda kehaga ning minu ees seda ei häbene üldse – pesemast tulles tehakse veel igasuguseid seksikaid-riivatuid liigutusi aga jah, kodus ja magamas ikka riietega..

  25. Ma olen elu aeg nii üksi olles, kui ka suhtes olles, maganud püksikutega ja samamood mu kõik kutid ka (bokseritega), täiesti paljalt pole kuidagi õige või mugav tunne, midagi oleks nagu puudu😀 Eks see ole harjumuse asi ja püksikud käivad väga kiirelt jalast, kui vaja on on😀

  26. Meie peres mees magab alati bokseritega, mina (naine) enamasti aga otseses mõttes POOLalasti ehk siis pükse/püksikuid pole jalas, aga mingi särk (või külmema ilmaga lausa kampsun) on seljas. Pluss enamasti on mul öösel jalas ka villased sokid, seda ka suvel (nii et suviti palavate ilmadega magan ma muus osas üleni paljalt, aga ikkagi sokkidega :D)

Lisa kommentaar

