55 küsimust, mida keegi ei küsi

Olen juba kolmes blogis näinud 55 küsimust, millele agaralt vastatakse. Seega teen seda ise ka!

1. Kas Sa magad riidekapiuksed lahti või kinni? 

Täiesti poogen, aga enamasti kinni, sest kui mina neid kinni ei pane, siis küll Härra juba paneb😀

2. Kas Sa võtad hotellidest tasuta šampoone ja dušigeele koju kaasa?

Mitte kunagi, sest minu meelest oleks see lihtsalt mõttetu.

3. Kas Sa lõikad ajakirjadest välja kuponge, kuid ei kasuta neid kunagi?

Ei lõika, pole seda kunagi teinud. Kunagi lõikasin seebikamaterjale erinevatest lehtedest välja (enamasti Telelehest ja Nädalast). Mul on see roheline mapp endiselt isakodus alles, aga sinna pole umbes kuus aastat enam midagi lisandunud, sest ma ei loe enam kavasid, kõike saab ju netist vaadata. Kui ma Mehhikosse läksin, siis mu õde veel lõikas minu jaoks neid materjale välja. Umbes pärast seda jätsingi selle lehtedest materjalide lõikumise ära. Mu isa küll endiselt tellib Telelehte või Nädalat, sest ta ei oska arvutit avadagi (mul on isakodus tavaarvuti ja internet, aga see on ainult selle jaoks, et kui ma sinna lähen, siis saaksin netis olla).

4. Kas Sa oleksid rünnatud pigem karu või mesilaste poolt?

No karurünnak tundub hullem… Samas ma pole kunagi mesilase ega herilase käest nõeleta saanud, seega pole mul isegi õrna aimugi, kas ma oleks allergiline või mitte. Härra just paar päeva tagasi sai herilase käest nõelata ja ma siis küsisingi, et mis tunne see üldse on. Mul pole ju aimugi😀 Aga ma ei taha kummagi rünnaku kätte sattuda, seega see on väga nõme valik!

5. Kas Sul on kortsud?

Ma arvan, et mingid kortsud ikka on. Oleks küsimus, et kas sul põselohud on, siis saaksing kindlalt öelda, et jaaa, on küll!😀

6. Kas Sa naeratad alati piltidel?

Ei, absoluutselt mitte. Mul endast umbes miljon pilte, seega kui ma kõigi nende peal suudaksin naeratada, siis ma oleks küll ikka päris suur naerataja.

7. Kas Sa loed oma samme, kui Sa kõnnid?

Ei, mitte kunagi.

8. Kas Sa oled metsas pissinud?

No kes ei oleks? Ma olen Tartus Sõpruse silla all ka pissinud kunagi purjus peaga, seega mis see mets nii eriline oleks.

9. Kas Sa oled tantsinud isegi siis, kui muusika ei mängi?

Jaa, on ette tulnud tõesti.

10. Kas Sa närid oma pastakaid ja pliiatseid?

Närin jaa😦 See on nii kohutav harjumus iseenesest, aga kui ma neid ei näri, siis ma lihtsalt mängin nendega. Näiteks saates on mul pastakas, millega ma vahel mängin, sest seal ma ei saa oma siputajaga siputada ju😀 Närin ma pastakaid siiski ainult üksi olles, muidu niisama mängin nendega.

11. Mis suuruses voodi Sul on?

Meil on 160 X 200 cm voodi. Piisavalt suur, et saaksime Härraga vajadusel täiesti eraldi ka olla, aga suure osa ajast tudume ikka kaisus.

12. Mis on Sinu selle nädala lemmiklaul?

Puudub selline asi, sest mul on lemmiklaul palju pikemaks ajaks. Et igal nädalal see nüüd küll ei muutu.

13. Kas Sinu arust on okei, kui mehed kannavad roosat?

Jaa, muidugi!

14. Kas Sa vaatad ikka veel multikaid?

Ei vaata, mitte ühtegi.

15. Mida Sa õhtusöögi kõrvale jood?

Tomati- või ananassimahla, vahel ka vett.

16. Mis kastme sisse pistad kananagitsaid?

Söön neid nii harva, aga hapukoorekastmesse ilmselt.

17. Mis on Sinu lemmiksöök?

Kodune kartulisalat.

18. Mis filmi võiksid Sa lõpmatuseni vaadata?

Mulle meeldivad komöödiad, seega ma võiksin vaadata “10 põhjust sind vihata” ja “Kuidas kutist 10-ne päevaga lahti saada” jne. Samas põnevikke on ka vahel hea vaadata – seega “Kiirust” võin ka lõpmatuseni vaadata.

19. Millal Sa viimati kirjutasid kellelegi kirja paberil?

Ei mäletagi enam. No ikka aastaid tagasi, seega ammu.

20. Kas Sa oskad autol õli vahetada?

Ei oska.

21. Oled Sa kunagi saanud kiiruse ületamise eest trahvi?

Ei ole, sest mul pole juhilubagi.

22. Mis on Sinu lemmikvõileib?

Tomati-ja kurgivõileib on maailma parim!

23. Millal Sa tavaliselt magama lähed?

Aasta tagasi oleksin vastanud, et umbes kell 02.00 öösel (siis kui ma öösel tööl ei ole). Nüüd lähen kuskil südaöö paiku, kui ma tööl just ei ole. Siis lähen alles hommikul 05.30 magama.

24. Kas Sa oled laisk?

Kindlasti olen. Kui on võimalus midagi lihtsamalt teha või üldse mitte teha, siis ma olen sellistes asjades alati meister!

25. Kui Sa olid laps, siis kelleks Sa end kadri- ja mardipäeval riietasid? (originaal Halloweenil)

No eks ikka Kadriks või Mardiks – ehk siis mingiks vanamutiks või ätiks! Ma käisin lapsena Puhjas elades mõned korrad marti või katri jooksmas küll, ühe korra lausa üksinda. Kommisaak oli alati korralik, aga pidi piisavalt ettevaatlik olema, sest muidu oli oht, et kohalikud kaagid sult selle rotti panevad. Õnneks minuga seda kunagi ei juhtunud.

26. Kui paljusid keeli Sa rääkida oskad?

Oskan rääkida eesti, inglise ja hispaania keelt – ehk siis kolme keelt. Lisaks suudan end natukene väljendada ka saksa keeles. Prantsuse, itaalia ning soome keelt olen ka erinevatel ajaperioodidel elus õppinud, aga neid ma ei räägi. Kui portugalikeelset teksti loen, siis võin isegi natuke aru saada, sest see on hispaania keelega päris sarnane. Aga kui keegi portugali keelt räägib, siis sellest küll aru ei saa, sest nad räägivad nii kiiresti.

27. Kas Sa tellid mõnda ajakirja?

Ei telli, aga Härral hakkas just Eesti Ekspress käima, seega üks ajaleht meil nüüd käib😀 Muidu loen ikka netist. Ajakirju ei telli.

28. Kas Sa vaatad seebioopereid?

JAA! Ma lausa näen neid unes, sest ma vaatan neid nii palju. Lisaks TV 3-s jooksvale “Armastuse võimule” (mis neil kavas on selle nimega, aga mees seebika alguses on pange pannud, sest ütleb kogu aeg “Armastuse jõud”) vaatan ka ka Youtubest ühte seebikat, mille nimi on “La tormenta” (“Torm”). Ma olen seda viimast alates veebruarist vaadanud, aga olen alles 99-nda osa juures, sest vahepeal on suur paus sisse jäänud. Vahel vaatan “Vapraid ja ilusaid” ka.

29. Kas Sa kardad kõrgust?

Jaa, väga!

30. Kas Sa laulad autos?

Ei, mitte kunagi.

31. Kas Sa laulad duši all?

Seal isegi vahel tuleb ette😀

32. Kas Sa tantsid autos?

Ei tantsi.

33. Viimati tegid autoportree fotograafi juures?

Pole seda kunagi teinud, aga ID-kaarti oli vaja pikendada, siis lasin seal kabiinis endast selle pildi teha, see oligi selle aasta jaanuaris.

34. Kas Sa arvad, et muusikalid on imalad?

Ei arva.

35. Kas jõulud on stressirohked?

Ainult sellisel juhul, kui ma enda sünnipäeva ka pean, sest mu sünna on 23.detsember – seega pean selle võimalikult vara ära pidama, sest õigel kuupäeval on kõik juba kuskil perekonnaga.

36. Lemmikkook?

Kõik koogid on maitsvad! Lemmikud on meekook ja Napoleoni kook.

37. Kas Sa usud vaimudesse?

Usun, ise küll pole nendega kokku puutunud, aga sellegipoolest usun.

38. Kas Sul on olnud kunagi deja- vu tunnet?

Mõned korrad on juhtunud küll, aga üldiselt siiski mitte.

39. Kas Sa võtad igapäevaselt vitamiine?

Ei.

40. Prisma, Selver või Rimi?

Kui ma Tallinnas elasin, siis oleksin öelnud Selver, sest see oli lihtsalt mu kodupood. Hetkel on mu kodupoeks Prisma – ja nüüd olen mõistnud, et Prisma on väga hea pood! Palju parem kui Selver. Rimi ei meeldi üldse, Maximast rääkimata.

41. Nike või Adidas?

Täiesti kama kaks.

42. Cheetos või Lays?

Lays.

43. Metspähklid või päevalilleseemned?

Kui valima peab, siis metspähklid, sest päevalilleseemneid ma jälestan!

44. Oled kunagi võtnud tantsukursuseid?

Kui bailando arvesse läheb, siis paar kuud olen jah.

45. Kas Sa saad oma keele torusse panna?

Kahjuks mitte.

46. Oled Sa kunagi nutnud, kuna olid väga õnnelik?

Olen küll, kuskil neli-viis korda kindlasti.

47. Kuum või külm tee?

Ma ei joo eriti teed, aga sellisel juhul pigem kuum ikka.

48. Tee või kohv?

Ei joo eriti kumbagi, aga siis vist ilmselt kohv. Kohvi hakkasin ma üle aastate jooma Tallinnas töötades, sest seal oli see masin, kust sai 10-ne erineva kohvi hulgast valida, lisaks oli seal ka kakaojook, aga see oli enamasti otsas kahjuks. Nüüd uuesti Tartus elades ma enam kohvi ei joo, kuna siin seda masinat pole😀

49. Mis on Sinu lemmikvärv?

Roheline.

50. Kas Sa saad hinge kinni hoida ilma, et hoiaksid nina kinni?

Vist saan ikka.

51. Kas Sa oskad hästi ujuda?

Ei oska üldse ujuda.

52. Oled kunagi mingi võistluse võitnud?

Ma olen igavene teine alati, seda igasugustel võistlustel. Kooliajal sain alati luulevõistlustel teise koha jne. Kui sellesse nimekirja arvestada ka oma eelmise töökoha  neli erinevat võistlust, mille ma kõik kinni panen, siis olen küll. Nendeks olid siis parim suhtleja (valisid teised töötajad), parim tõusja võrreldes eelmise kuuga, parim müügiagent ja parim kirjalik müügikõne. Aga eks mul oli tol kuul õnne ka, kui kõik need võistlused peeti. Kirjaliku müügikõne, parima tõusja ja parima müügiagendi auhinnaks oli rahaline preemia, parima suhtleja eest sain digifotoka, mida ma endiselt vahel kasutan😀 Ja lisaks ripub see diplom mu toas (isakodus) seinal ka, et parim suhtleja olin. Kusjuures ma olin nii üllatunud, et teised mu parimaks suhtlejaks valisid, sest ma olin seal ainult kolm kuud töötanud – seega väga uus. Mõned olid seal juba aastaid olnud.

53. Kummad on paremad, kas mustad või rohelised oliivid?

Ei söö oliive.

54. Kas Sa vingud niikaua,  kuni saad oma tahtmise?

Ma vingun küll suhteliselt palju, pean tunnistama. Õnneks viimasel ajal vähem, aga mulle meeldib küll oma tahtmist saada. Mõnikord ma jätan küll vingumise järele ning ütlen jajah – seega inimesed arvavad, et ju ma sain aru, aga ma teen ikka niimoodi, nagu ma ise tahan.

55. Kas Sa oled kannatlik?

Oleneb. Mitte eriti. Ma lähen ülinärvi, kui inimesed millegi otsustamisega kaua jokutavad. Olgu, ma saan aru, kui selleks on mingi elumuutev otsus, aga kui inimesed mõtlevad pool tundi, missugust pitsat valida, siis ma küll tunnen, kuidas mu juuksed halliks lähevad.  No krt, mis vahet sel on, mis pitsa sa võtad, homseks nagunii pole see kellegi jaoks enam oluline😀

Lõpetuseks üks pilt minust kitarri “mängimas”. Kui ma tegelikult ka seda teha oskaksin😀 Härra võiks muidugi õpetada, aga nii palju see mulle huvi ei paku, et ma seda õppida viitsiksin. Aga niisama käes hoida on küll tore!

DSCF8653 muudetud 3

5 thoughts on “55 küsimust, mida keegi ei küsi

  1. Minul ka täiega meeldib Napoolioni kook, see on lihtsalt need hea, aga parem on kui ise teed. seda kooki võikski nõrkemiseni süüa, kuid magusaga peab piiri pidama.

  2. Pingback: Lambikas viksitud: 55 küsimust, mida keegi ei küsi – This is Merx´s world

Lisa kommentaar

