Teisipäevane loba

Kuna meil saab Härraga üsna varsti aastake täis, siis ma olen mõelnud, et mida talle selleks puhuks kinkida. Kogu selle asja puhul on aga üks asi väga kummaline – välistasin igasuguseid nunnusid pilte täis albumid, sest need pole PRAKTILISED. Lisaks välistasin igasuguse muu pudipadi, mis oleks küll nunnu, aga mitte praktiline. Millal mina küll sellele mõtlema hakkasin, kas mingi asi oleks praktiline?😀 Isegi valentinapäevaks sai ta minult mingi spordijoogipulbri vms, sest ta teeb palju sporti ju. Seega praktiline värk ju! Eks näis, mis ma nüüd välja mõtlen. Aega ju ka veel mõned nädalad. Aga ilmselt midagi praktilist jälle.

Aga uskumatu, kuidas aeg lendab, sest nagu eile oleks see päev olnud, mil ma Härrat esimest korda elus üldse nägin. Me ei käinudki esimest korda Ülikooli kohvikus söömas, vaid hoopis Jazzikohvikus (?), mis sellega samas majas asub. Ma olin alati arvanud, et see on ka Ülikooli kohvik, aga ju siis mitte. Ma oleks seda edasi ka arvanud, aga Härra ütles, et see ei ole Ülikooli kohvik. Või on nad ikka omavahel ju seotud? Ma olen ikka nii “tark” tartlane, et häbi lausa. Ei viitsi googeldada ka hetkel. Ju siis pole nii oluline praegu😀 Kui juba tartlasest olemisest rääkida, siis ma pole mitte kunagi üle Kaarsilla kaare kõndinud – see pidavat ka olema esimene kohaliku inimese tunnus. Aga seda ei kavatse ma teha ka, sest kuigi enamik suudab selle niimoodi ületada, et alla ei kuku, siis on ju ikka neid inimesi, kes on sealt alla lennanud. Ja ma parem ei hakka riskima.

3 thoughts on “Teisipäevane loba

  1. No kaine pea ja kuiva ilmaga sealt küll alla ei saa kukkuda. Kaar on lai nagu kõnnitee. Kukkujate puhul on tegemist alati mingi lisaprobleemiga (lumi, ÜHERATTALINE JALGRATAS, surmaeelne joove vms).

Lisa kommentaar

