Kokkamine versus seksikas pepsi hõõrutamine – kumb on parem variant? :D / Raamatukogu viivistest

Tegin just päris vürtsika kastme ja unustasin ära, et Härrale eriti vürtsikas toit ei maitse (no tegelikult ei unustanud, aga ei eeldanud, et nii vürtsikas tuleb :D). Ei saa öelda, et mina ka eriline vürtsika toidu fänn oleks, aga üldiselt meeldib see mulle rohkem kui keskmisele eestlasele. Kui minul juba suu õhkab, siis mis veel temast rääkida😀

Eelmisel nädalal kurtis Härra, et töönädal on ikka päris stressirohke olnud. Ja kui reede tuli, siis oli mul alguses mõte, et ma teen maitsva toidu, aga kuna sellega oli see oht, et see võib põhja kõrbeda või mitte nii hea tulla, sest ma olen köögis ikka suht käpard – seega leidsin, et midagi võiks veel olla, kui söök just maailma parim ei tule. On üks teine asi, milles ma aga vist nii käpard pole – ja selleks on seksikas tantsimine!😀 Ehk siis võtsin taustaks just need lood, mis Härrale meeldivad  (Jaxy “Flying high” ja Hess is more “Yes boss”) ning mida ma siin blogiski jaganud olen. Panin oma korseti selga, mille ma aasta tagasi Hotlipsist sain ja lõin end lille. Kui Härra siis töölt tuli, panin ta kõigepealt silmad kinni istuma (mul oli pikk hõlst peal, et ta ei näeks, mis mul seal all on, senikaua kuni ta silmad kinni voodile istuma sain), siis võtsin salli silmadelt ära, panin mussi mängima – ja show võis alata!😀 Vot sellistes asjades olen ka ikka kõvasti rohkem kodus kui söögitegemises. Härra oli väga üllatunud ja õnnelik selle üle. Eks selliste tantsude puhul on oluline enesekindlus, sest taolisel hetkel peab naine teadma, et ta on maailma kõige seksikam naine! Siis tuleb tulemus kõige parem🙂 Mingit häbelikkust vms ei tohi jääda. Arvata on, millega kogu see show pärast lõppes😀 Nii et jah – kui mul oleks valida, kas ma tantsiks igapäevaselt Härrale või teeksin süüa, siis ma pigem valiks esimese variandi, aga sellest kahjuks kõhtu täis ei saa. Pealegi nii tihedalt läheks see igavaks ära, poleks ju mingit üllatusmomenti. Nüüd ei osanud Härra undki sellest näha, et ma teda niimoodi kodus ootan. Nii et nädalavahetuse algus oli tore!

Laupäeval käisime mu sõbra Ustava ja tema elukaaslasega Atlantise kohvikus söömas(päevasel ajal on ka Diamonds and Rust avatud, öisel ajal tuleb seal nädalavahetustel retromuusika). Me polnud niimoodi neljakesi kunagi väljas käinud, seega oli viimane aeg see ette võtta! Istusime paar tunnikest, sest pärast seda sõitsime hoopis mu sõbranna maale. Kokku olid meid viis – Härra, mina, mu sõbranna ja tema elukaaslane, lisaks veel üks sõbranna, kes on hetkel Eestit külastamas, aga kes muidu siin ei ela. Sel korral läksime Härra autoga, seega tema oli kaine autojuht. Õhtu oli humoorikas, sai tantsitud ning niisama pläkutatud. Koju jõudsime kuskil kell 02.00 öösel.

Eile sai Tartuffil käidud, sel korral siis teise sõbrannaga – Võrratu eksiga. Filmiks oli see:  http://2016.tartuff.ee/film/halal-love-and-sex-bil-halal/. Kõigepealt võtsime veinikese Suudlevates Tudengites, siis vaatasime filmi ära  ning hiljem võtsime mõned joogid veel Armastuses. Juhuslikult nägin hiljem oma teisi sõbrannasid ka linnas, kellest üks mu koju ära tõi. Filmi kohta veel nii palju, et nalja sai piisavalt, soovitan kõigile! Mina muidugi tahtsin eriti varakult kohale minna, sest ma mäletasin aastat 2011, kus ma oma lolluse tõttu nii hilja kohale läksin – ehk siis pidin peaaegu terve filmi ajal seisma! Mingil ajal läks keegi minema ja siis sain istuma, aga kuna film oli minu jaoks tol hetkel nii igav, siis jäin hoopis magama😀 Sel korral seda ohtu ei olnud, sest jõudsime veel enne veini juua, pealegi tundus, et istekohti jätkub ikka kõigile. Ja praegune film oli ikka väga naljakas, seega seda muret polnud üldse, et uni peale tikuks.

Täna käisin üle pika aja raamatukogus. Ma polnud seal neli aastat käinud ja mul oli täiesti meelest läinud, et mul seal üldse viivis oli. Kui tahtsin raamatuid laenutada, siis öeldi mulle, et kahjuks peate enne oma viivise ära tasuma. Õnneks olin ma raamatud ikka tagasi viinud, seega see viivis enam suuremaks ei olnud kasvanud. Üle nelja aasta tagasi ma ilmselt selle lükke tegingi, et viisin raamatud tagasi, aga jätsin viivise tasumata. Ehk siis raamatukogu sai minu tõttu 17 eurot rikkamaks! Ma olen üldse oma lolluse tõttu raamatukogule kokku vist kuskil 60-70 eurot küll maksnud. Ma pole kunagi mingit raamatut ära kaotanud, aga ma olen nii palju neid tähtaegu pikendanud, et lõpuks on meil saadetud, et teie tähtaega ei saa enam pikendada. Ja siis ma lihtsalt ikka olen jokutanud, sest ma olen loll😀 Gümnaasiumis pidin ma ülikooli raamatukogust midagi laenutama oma uurimistöö jaoks. Aga kuna seda uurimistööd sai teha terve aasta (ja mina tegin selle viimase kahe nädalaga valmis – nii nagu ikka. ülejäänud aja jokutasin) ja ma siis pidin kogu aeg nende vajalike raamatute tähtaega pikendama, nii et hiljem pidin jälle mitusada krooni maksma. Kunagi olen veel mõned korrad 200 krooni maksnud raamatukogu viiviste eest. Ma vahepeal polnud raamatukogus käinud, sest olen pigem ostnud need raamatud, mida lugeda olen tahtnud, aga nüüd mõtlesin, et mõttekam on ikka raamatukogust võtta ju. Nüüd üritan enam mitte nende tagastamisega nii pikalt jokutada. Kusjuures naljakas asi ongi see, et enamasti on mul raamatud nädalaga juba läbi, aga ma ei viitsi neid lihtsalt tagastada. Kellaajaliselt olen küll alati täpne, aga raamatukogude kuupäevadega seda mentaliteeti rakendada ei suuda.

9 thoughts on “Kokkamine versus seksikas pepsi hõõrutamine – kumb on parem variant? :D / Raamatukogu viivistest

  1. Kust sa oma enesekindluse võtad?Kas sinul ka ebakindlust vahel ette tuleb?Tundub küll, et ei tule.

    • Kui see vaid nii oleks, et mul ebakindlust ette ei tuleks! Ikka tuleb – ja kuidas veel. Kui mind panna laivis esinema suure rahvahulga ette, siis võite alles näha, kuidas Jaanikal põlved nõrgaks lähevad/hääl värisema hakkab. Kuid sügisel kavatsen ehk sellegi hirmuga silmitsi seista, sest samas tahaks hobikorras millegagi tegelema hakata, mis just rahva ees otsekontaktis esinemist nõuab. Eks näis, kas minestan kohe ära või saan sellest hirmust üle😀

      Ning tuleb mul seda ebakindlust muudes olukordades ka ette. Kui sa mõtlesid küsimuse all seda, et kuidas mul siis see ebakindlus välja ei löö, kui ma oma elukaaslasele strippi teen, siis vastus on lihtne – me oleme juba pea aasta koos olnud, mida mul ikka enam põdeda on😀 Ning jah – ma olen end alates 15-ndast eluaastast seksikaks naiseks pidanud ja seda ka siis, kui mõni mu blogis on mulle ütlema tulnud, et see niimoodi sugugi ei ole. Mina ju tean, et nii on!🙂 Ja meestele on minu kogemuse põhjal see suhtumine ainult mokkamööda olnud, sest naine, kes ennast ise seksikas peab, meeldib ka meestele (ja niisama on ka tore end seksikas pidada!)🙂 Kõik on suhtumises kinni!

  2. Äge oled, seksikas ka!
    Aga kuidas sa eesti keele nii hästi oled omandanud?
    Su eesti keel on ikka tähelepanu märkimist väärt😀

    • Mis mõttes hästi omandanud?😀 Ma olen ju eestlane, seega on loogiline (seega on mu parasiitsõna, ma tean!), et natuke võiks oma emakeelt ikka osata. Kuigi ma tahaksin ennast palju paremini väljendada osata, olla konkreetsem. Seda viimast ma aga kahjuks ei oska, sest ikka on laused venivad, alati on sellega probleeme olnud. Ja ühte asja ei suuda ma veel – põimlausetes käivad ka ja/ning ette komad – neid ma kahjuks panna eriti ei oska😀

  3. Jah väga kahju, et raamatukogud on tehtud veidike äriliseks, et kui tähtaeg kukub siis maksab, muidugi alguses sendid mul oli ka üks viivis mingi 10€
    Ah, et sinule meeldivad ka vürtsikad toidud, jalapeno pallid on head asjad. Kui sa peaksid kunagi Pärnusse sattuma siis külasta sellist söögikohta nagu Margarita Tex Mex Lounge ja võta mehhiko ruletii, ma pole seda ise söönud, aga millagis proovin seda, aga nagu päris ruletis võib olla üks pall teistest palju teravam.
    Kui palju jalapeno palle sa suudaksid ära süüa ja hapukoort kasutada ei saa? Ilusat Augustit, sest Onu August, tuli August😀😀 :D>

    • Pärnusse pole tõesti ammu sattunud, aga hetkel ei tahaks ka, sest seoses Weekendiga on seal liiga palju rahvast😀 Kuid selle toidukoha soovituse jätan meelde!

  4. Kui sa enesekindel, ehk paned video enda tantsimisest- oleks mida õppida. Ma tahaks ka enda mehele teha üllatust seesugust, a pole kogemusi, ei oska ka.. oled ehk nii abivalmis?🙂

    • Ega mul ka mingit erilist kogemust pole. Tuleb lihtsalt muusikataktis end liigutada ja asi vask😀 Mõned asjad on siiski ainult teatud inimestele näha – neid avalikustada ei saa.

      Kuid mina arvan, et enesekindlus ongi asja võti. Ja laul võiks samuti selline sensuaalne olla, kuigi ka see on suheline mõiste. Postituses mainitud laulud minu meelest seda just ongi, aga samas inimestel ongi erinevad maitsed🙂 Võib-olla mõni trennihunt suudab megakiire laulu taustal hoopis parema show korralda, aga mina pigem eelistaksin sellist rahulikumat laulu. Enda puhul siis.

Lisa kommentaar

