Ja nii see vanadus tulebki…

Sõbranna just ütles, et mis mõttes, Jaanika, sa ei viitsi välja tulla. Ütlesin, et vaatan kodus pigem telekat😀 Väljas on nii palav ja mulle see viimane ei istu ka. Mitte et toas parem oleks, aga siiski. Sõbrannal on see “vanadus” juba ammu tulnud, aga see et mina mitmed korrad juba öelnud olen, et ma ei viitsi – see on uus asi! Vanasti olin mina alati see, kes kõiki välja meelitas ja kui keegi kippus ütlema, et ta ei viitsi, siis ma ütlesin, et krt, noorus on elamiseks! Et mis te seal kodus passite! Nüüd olen ise täpselt samasugune. Võinoh, viimased 1,5 aastat olen vist umbes selliseks muutunud. Ma vahel täiega viitsin, aga neid kordi tuleb aina juurde, kus ma ütlen, et ma tahan kodus passida. Igavaks muutun, vot mis!😀

2 thoughts on “Ja nii see vanadus tulebki…

  1. Ma olen mõnda su postitust lugenud, seoses meestega. Tead, ära lase endaga mängida, isegi kui tundub hea mees- see pole seda väärt. Ole sina alati aus ja võta ka neid mängureid ausalt, siis väljud alati igast olukorrast ja suhtest võitjana. Ja mitte ülbe võitjana, vaid ausa.
    Teised las mängivad. Ja saada halvasti käituvad mehed pikalt.

    • llmselt lugesid mu vanu postitusi? Minu puhul ei saa juba peaaegu aasta enam meestest mitmuses rääkida, ainult üks mees on mu elus. Olen hetkel eluga väga rahul ja õnnelik. Eks minevikus on igasuguseid isendeid mu ellu juhtunud – seda küll… Ja need isendid on mulle õpetanud, milline suhe ei ole kohe kindlasti täisväärtuslik ega õige.

Lisa kommentaar

