Härra üritab hispaaniakeelseid lauseid korrata (video).

Nädalavahetusel käisime Härraga Toomemäel ja tegime ühe pisikese video. Video mõte oli selles, et ta kordaks minu hispaaniakeelseid lauseid/väljendeid. Seda viimast ta siis üritaski teha, aga noh – kõlas pigem türgi keelena vms😀 Kaks lauset lasin tal öelda ka itaalia keeles. Minu juuksed on muidugi igas ilmakaares, aga nii tuuline oli lihtsalt😀 Ja video mõte oligi selles, et ma üle ühe korra lauset ei kordaks (ühe puhul tegin siiski ka erandi). Põhimõtteliselt rääkisin ma niisama sellest, kuidas mulle ei meeldi süüa teha, aga tantsida meeldib; kuidas mulle kohe üldse sport ei meeldi (lausa sõnastusega, et kui ma peaksin seda tegema, siis see tapab mu :D), aga kui tema sporti teeb, siis tuleb tal see hästi välja. Ja et oleme hetkel Toomemäel; et kuidas mulle jalgpall üldiselt ei meeldi, aga nädal aega tagasi vaatasin seda. Seda mainisin ka, et oleme mõlemad kenad inimesed – just sellepärast moodustame suurepärase paari (oh seda minu egokest, aga selline ma kord olen :D). Ütlesin veel, et Tartu on ilus; et mina olen Hispaanias käinud, aga tema ei ole. Muidugi oli veel asju, aga need olid sellised põhilisemad🙂

2 thoughts on “Härra üritab hispaaniakeelseid lauseid korrata (video).

Lisa kommentaar

