Unenägudest ja unest

Meil Härraga ei ole üldiselt mingeid selliseid traditsioone või tavasid välja kujunenud. Me ei tähista igakuiselt, et nüüd on nii palju koos oldud jne (kuigi üsna varsti saab aasta, siis me küll teeme midagi. juba aasta, aeg ikka lendab!). Üks meil siiski on – nimelt kui emb-kumb tööle läheb, siis ta annab alati teisele musi. Kui ta hommikuti tööle läheb, siis saan mina veel veidike magada (kui mul on hommikune saade). Ja kui ma lähen ööseks tööle, siis tavaliselt on Härra just siis magama minemas.

Täna ma vist nägin mingit veidrat unenägu, sest kui Härra mulle hommikul enne minekut musi andis, siis ma täiega ehmatasin ja võpatasin. Kuna ma olin öösel tööl olnud, siis ilmselgelt olin ma veel üpris vässu (Härra läheb tööle kuskil 09.20, mina jõuan töölt koju 05.20 – mõned tunnid olin tudunud seega). Härra arvas, et näen unes mingit zombirünnakut, aga tegelikult ma isegi ei mäleta, mida ma unes nägin. Ma ju enamasti ei mäleta oma unenägusid ja need vähesedki, mis mu ajusoppi jäävad, on viimasel ajal mingid imelikud kilpkonnaga seotud värgid. Ma olen paar korda elus üles ka niimoodi ärganud, et pisarad silmis, aga unenägu ise ei mäleta. Ma tean, et on inimesi, kellel tuleb seda tihedamini ette, aga mul õnneks mitte.

Üldse on mul unega suhteliselt head lood. Mu sõbrannal on näiteks niimoodi, et ta ei saa kuskil mujal peale enda kodu magada. No und ei tule. Mu heal sõbral Ustaval on üldse unehäired, mille tõttu ta peab unepäevikut pidama. Need unehäired on teda juba terve elu saatnud, seega ilmselt lahti neist ei saa. Minul pole vahet, kus pea patja puutub, magama jään ma suhteliselt kergelt. No liigagi kergelt, sest kooliajal võisin ma vabalt klassipingis tuttu jääda😀 Seda viimast muidugi ainult siis, kui tund oli maruigav või ma olin öösel vähe maganud. Ja seda vähe magamist tuli vahel ikka ette, sest siis ma juhtusin mõnikord nädala keskel ka pidutsema. Kuigi kergem oli alati sellisel juhul tunnid üle lasta, mida sai ka tehtud.

6 thoughts on “Unenägudest ja unest

  1. Veits OT, aga miks te selle väliselt ilusa, seest tühja Tartu tüübiga (kelle vanaema saiko on) üldse lahku läksite? Kas tema ongi see Hurmur? Või oli tema mingi teise nimega? Kas lahkuminekust on kuskil postitus ka?

  2. Võrratu, õigus. Sa temast rohkem pole midagi kuulnud? On ikka samasugune luuser, kes oma emme ja vanaema kulul elab?

    • Tean seda, et ta peaks nüüd kihlatud olema. Tööl vist ikka ei käi, aga see viimane asi mind ei üllata😀 Tema unistuseks oli leida selline naine, kes võimaldaks sellist elu, et ta ise ei peaks tööl käima. Ju ehk läks õnneks, aga ma ei tea. Kui selles mõttes ei läinud, siis ilmselt vanaema või ema ikka aitavad.

  3. Kihlatud? Päriselt?! Lugedes seda vana postitust, siis tõesti tahaks näha seda naist, kes… Samas, lugedes seda vana postitust, siis ilmselt kihlus ta hoopis meesterahvaga, jah?🙂

Lisa kommentaar

