Mis on muutunud pärast seda, kui ma enam vallaline pole? / Härra on nüüdseks ühe blogija vlogide püsivaataja

Ma mõtlesin, et panen natuke neid asju kirja, mis on muutunud pärast seda, kui ma enam vallaline pole. Need märksõnad on konkreetselt minuga seotud – ehk siis, mis on suhtes teistmoodi võrreldes sellega, kui ma veel vallaline olin.

a) Ma seksin kõvasti rohkem. Ega ma vallalisena ka just mingit nunnaelu ei elanud, aga viimane poolaasta enne Härraga tutvumist juhtus seda va vanainimeste asja pigem harva. Minu jaoks on seks suhtes ülioluline aspekt – ehk nagu Aamen kirikus. Loogiline on see, et koos elades enam päris igapäevaselt ka ei jõua, aga see kaks korda kuus värk poleks kohe kindlasti minu teema. Mulle lihtsalt meeldib seks. Ja seda enam, kui see on kellegagi, keda ma armastan. Vallalisena ma veel saaksin ilma seksita pikemalt hakkama, aga suhtes olles – no ei. Muidugi saaks ka suhtes olles, kui vajadus oleks – a la mingi pikem reis emmal-kummal ees, et teineteist ei näe või siis mingi muu asi, aga kui otsest vajadust pole kaua ilma seksita olla, siis selline paus jääb kindlasti ära. Kui minul juba “pea peaks valutama” hakkama seksi jaoks, siis oleks pigem teema selles, et ma olen solvnud/vihane/rahulolematu vms. No igal juhul oleks mingi muu põhjus, miks ma seksida ei taha, mitte aga konkreetselt peavalu, sest mul ei valuta mitte kunagi pea selleks nii palju, et mitte seksida😀

b) Ma söön palju vähem rämpstoitu. Üksinda elades oli vahel ikka lihtsam niisama burksitada või pitsa mirkolaineahju panna. Nüüd mul pole isegi mikrolaineahju enam. Ja ma ausalt öeldes ei mäleta, millal ma viimati burksi sõin – järelikult ammu.

c) Ma teen rohkem süüa. Jah, isegi mina, kes ma endiselt kokkamist ei naudi (ega hakka seda kunagi nautima!), teen rohkem süüa. Üksinda ma never ei viitsiks, aga kahekesi olles tundub kuidagi vähem tüütum see. Rõhk on sõnal vähem, sest tüütu on see endiselt, aga elab üle😀

d) Ma koristan rohkem. Kuna ma isiklikult nii palju tolmu vms kõikjal ei märka, siis üksi elades ma vahel lükkasin seda edasi. Härraga aga ei saa, sest ta märkab selliseid asju ja ta ise koristab ikka pääris palju. Ei, eks ma ikka olen vahel laisk ka, aga mitte nii palju, kui ma enne olin, sest noh – ei lasta ju😀 On vist olemas selline ütlus, et inimene on just nii laisk, kui tal olla lastakse. Ja seda viimast mul nii palju olla ei lasta, kui ma enne olin. Samas on see esimene kord elus, kui ma isegi lõpmatuseni sellele vastu ei vaidle, varem vist saadi aru, et mõttetu vaielda sel teemal, nagunii ei kuula ju!

e) Tallinnas üksi elades polnud mul vahel kellelegi oma muresid kurta. No mu enamik sõpru elab siiski Tartus, vähesed elavad Tallinnas. Ja eks ma ikka helistasin neile ja nemad mulle, aga see polnud päris seesama. Nüüd saan ma seda kurtmist ka teha, Härra juba teab, et ega siis ta peab lihtsalt kuulama. A la kas või nii selline väike näide, et kui mul päevade ajal kõht natuke valutab, siis ma ütlengi Härrale, et kõht valutab.  Ja see on iga kuu ju korra niimoodi😀 Ega ta midagi selles suhtes teha ei saa nagunii, aga vähemalt kuulab, et mul sellised naistemured on. Ma olen kuulnud, et on olemas naisi, kes selliste asjadega oma mehi ei vaeva, aga mina nende hulka ei kuulu. Härra teab suht kuupäevaliselt, millal mul päevad algavad ja millal lõpevad😀

f) Ma olen õppinud rohkem kellegi teise soovidega ka arvestama. Vallalisena oli ju oluline see, et mida mina tahan, sest noh – kelle teise soovidega ma ikka arvestama pidin. Siis oli ju ürituste puhul oluline see, et mingi sõbranna/sõber tahaks kaasa tulla. Üldiselt selles mõttes on lihtne, sest Härrat ei pea üldse moosima, et ta kuhugi tuleks (on minevikus ka selliseid näiteid olnud), ta on alati nõus. Kuigi ta pigem kardab kaameraid, siis on ta üks kord isegi saates mul kaasas käinud. Ja kuigi ta rääkis suhteliselt vähe, ainult siis, kui ma midagi küsisin, siis sai ta väga hästi hakkama. Me teadsime siis ainult kolm nädalat teineteist, seega oli selline sebimisperiood alles (isegi seksinud veel ei olnud :D). Aga eks ma olin kaval ka, nimelt küsisin temalt nii palju küsimusi, sest tahtsin temast veel rohkem teada saada. Mis tal muud üle jäi, kui mu küsimustele vastata😀 Nüüd ma ilmselt teda enam saatesse kaasa ei võtaks, sest ma tean, et talle kaamerad eriti ei meeldi, pealegi tahab ta öösel magada. Ehk siis – arvestan inimese soovidega rohkem.  Pealegi talle ei meeldi see küsimustega pommitamine otse-eetris. Siis oli asi nii algusjärgus, et ma veel ei tundnud teda piisavalt selleks, et nendega arvestada. Ka blogiauhindade puhul ta ei arvanud, et kohe selline kaamerate tulv ukse ees kõiki saabujaid ootab. Hiljem saime ikkagi koos ka pildi tehtud, aga alguses ta tahtis sealt lihtsalt mööda minna.

g) Minu jaoks ehk pole selles mõttes muutunud midagi, aga Härra teab suhteliselt hästi blogimaailmas toimuvat – sest ma lihtsalt räägin talle. Ega talle kõik meelde ei jää muidugi, aga mõned asjad on jäänud küll. Üks kord avastasin, et ta vaatab Missliina ja Joeli videosid. Kuna mina seda blogi ei loe ning nende videosid vaatan ka harva, siis küsisingi, et kust ta neid üldse teab, ta mainis, et keegi oli Facebookis likenud ja see tuli tema uudistevoogu, siis hakkas ise ka vaatama. Ja nüüd ta ongi nende viimaseid videosid vaadanud. Ta ütles, et talle nende videod meeldivad – seega ongi neid vaatama jäänud🙂 Ma olen talle teiste videosid ka näidanud, aga et ta ise midagi vaatama jääks – seda pole juhtunud. Ta on maininud ka, et teiste omasid võib ta vahel koos minuga vaadata, aga ise ei viitsiks, kuid nende omad talle sobivad. Ja nüüd, kui neil uus video tuleb, siis ta ise vaatabki neid. Kuigi need on vahel üle 20-ne minuti pikad, siis kõik vaatab ära.

Sellega videoteemaga üks naljakas lugu ka – nimelt Kanal 2-s tuli see saade “Meie pere ja muud loomad”, kus see naine oma kahe lapsega Saaremaale kolis. Ja siis Härra vaatas seda ja mainis: “Sel naisel on täiega Malluka hääl ju.” Hakkasin siis ise ka rohkem kuulama ja meenutas natuke tõesti Malluka häält😀

Lisa kommentaar

