Härra võitis kihlveo… / Vähemalt midagi on nendest eksidest ka kasu :D

Härrat ootab varsti tunniajaline massaaž. Ja muidugi pean mina seda talle tegema!😀 Nimelt me vedasime kihla ja ma sain pähe. Nagu ikka, kui ma temaga kihla vean, ma ka kunagi ei õpi, eksole. Kuulasime hommikul Retro FM-i ja Härra oli veendunud, et “Ärkamisajas” võttis Rauno Märksi kõrval sõna Olav Osolin. Kuna me igapäevaselt just seda raadiot ei kuula, siis ta ei saanud kindel ka asjas olla. Ja mina olin veendunud, et see pole Olav Osolin, sest see polnud üldse tema hääle moodi! Tol hetkel seda nime ka ei mainitud, seega pidime hiljem googeldama, et kas oli või ei olnud. Ja tuligi välja, et herr Osolinil on oma mingi rubriik seal hommikuprogrammis (kuidas tal raadios nii teistsugune hääl on?). Kui nii ei oleks olnud, oleks tema mulle tund aega massaaži teinud, aga nüüd pean mina seda tegema😀 Ja talle meeldib nii tugev massaaž, et kui ma enda arust juba kogu oma jõu mängu panen, siis ta arvab, et ikka võiks veel kõvemini. Ta on hetkel tööl, seega varsti saab rõõmustada, et ta võitis (ta läks hommikul enne tööle, kui tõde selgus). Aga küll ma temalt oma massaaži ka välja võlun! Meile meeldib vahel asjade peale kihla vedada ja ta suht enamasti võidab, seega mina enam ei mängi, ausalt ka!😀 (loe: absoluutselt mängin, sest ma armastan väljakutseid, eriti sellisel juhul, kui ma need võidan. Kaotada mulle küll ei meeldi, aga elan üle!).

Eile nägin ma üle pika aja ühte sõbrannat, keda ma polnud sada aastat näinud. No peaaegu. Tegelikult ei olnud ma teda kaks aastat näinud. Ma olen ju kirjutanud ka, et pärast Võrratust (issand jumal, see pseudonüüm on lihtsalt nii imelik, aga nii ma teda siin blogis ju kutsusin) lahkuminekut hakkasin ma temaga eksiga suhtlema. See, kellega ta siis enne mind üle kahe aasta koos oli. Viimati nägin Võrratu eksi kaks aastat tagasi, kui ta veel last ootas – nüüd oli tal tüdrukutirts koos meiega söömas kaasas (kes on praegu juba aasta ja viiekuune). Ma elasin vahepeal Tallinnas ja ta ei elanud ka päris Tartus, alles hiljuti kolis siia tagasi. Tema on oma mehega nüüd juba 2,5 aastat koos olnud (kellega tutvus ka kusjuures Flirticus).

Käisime Suudlevates Tudengites söömas, kus oli lapsetool ka ilusti võtta (nimetatakse seda üldse niimoodi? ma pole nende asjadega ikka nii kursis). Kuna kõik  mu sõbrannad on lastetud ega niipea neid ka ei plaani saada, siis oli minu jaoks esmakordne niimoodi sõbranna ja lapsega söömas käia. Väga tore oli!🙂 Sõbranna mainis, et tema mees on ka suht selline korrafriik – seega saime natuke samastuda. Eks millalgi teeme neljakesi ka mingi istumise, see on meil juba ammu kavas olnud, aga siiani pole veel jõudnud. Küsisin ka, et kas ta mees teab, et kust me teineteist üldse teame, ta ütles, et ikka teab jah. Härrale mainisin ka eelmisel päeval, et saan homme selle sõbrannaga kokku ja ta siis küsis kolmandat korda, et kust ma teda tean üldse😀 Ma ütlesingi, et olen ju rääkinud. “Aa jaa, ta on su ekside eks, õige jaa.” Ütlesin siis, et mitte mu ekside eks, vaid mu eksi eks😀

Sõbranna mainis ka, et kui ma talle novembris 2012 kirjutasin (pärast Võrratust lahkuminekut), siis ta oli hästi üllatunud alguses. Ma isegi ei mäleta, miks ma seda üldse tegin, aga ju sellepärast, et tahtsin kurta selle üle, mida keegi teine veel oli üle elanud (ja palju pikema perioodi vältel). Ehk siis see Võrratu vanaema ja ema lõpmatu telefonikõnedega pommitamine, mis Võrratuga suhtes olles iial otsa ei lõppenud, lisaks see kohutav sõim, mida vanamemm alati harrastas (“Sina, naine, ei tule minu lapselapsekest ära rikkuma, ta on veel nii roheline ega tea naistest mitte midagi.” Rääkis Võrratu eksile ka sama juttu :D). No nemad olid 2,5 aastat koos, mina õnneks kõigest neli kuud – seega mind see hullumeelne vanamutt veel taignarulliga mööda Anne kanalit taga ajada ei jõudnud. Teda aga küll. Kusjuures, ma polegi seda siia kirjutanud, aga umbes 2013-nda aasta lõpus või 2014 alguses, ma täpselt ei mäleta enam – kirjutas mulle Facebooki üks neiu, kes tol ajal Võrratuga sebis. Ütles, et luges mu blogi ja elab täpselt sedasama läbi, mida mina olen üle elanud. Vastasin siis, et see mind ei üllata. Ta veel küsis, et kas ma soovitavat Võrratuga üldse suhtes olla, millepeale ma ütlesin, et ma olen küll viimane inimene, kellelt seda küsida, et tehku ikka oma äranägemise järgi, aga kui juba selle tee ette võtab, siis peab end ette valmistama, et selles suhtes on neli osapoolt – tema, Võrratu, Võrratu ema ja Võrratu vanaema. Ta kirjutas veel midagi vastu, et sellest ta on aru saanud jah. Et kui mu blogi luges, siis oli nii palju äratundmisrõõmu, et vähemalt keegi teine on sama läbi elanud. Ma siis mainisin, et nii mitmedki naised on pidanud sama läbi elama, mina olen selle kõik kirja lihtsalt pannud. Aga et mitte kõlada nüüd totaalse bitchina, siis ma iseenesest ei arva, et Võrratu tropp on.  Veidrik ehk küll, aga… Ta on lihtsalt oma vanaema käpa all  – ja no see viimane inimene… Oijah, ma parem ei hakka, sest kunagi vist öeldi, et kui pole midagi head öelda, siis peaks pigem vait olema – eriti, kui tegemist on nii eaka prouaga. Eks ma siis kordki elus üritan viisakas olla!😀

Aga sain ka lapsekäru lükata, see oli ikka päris raske, ma ütlen (just mäest üles)😀 Siis vahepeal tüdruk kõndis niimoodi, et hoidsime mõlemad tal käest kinni. Ta ei võõristanud ka üldse, aga sellises vanuses lapsed vist enam ei teegi seda? Ma käisin esimest korda elus seal imetamistoas (mähkimistoas?) ka, mis avalikes WC-des on. Ma olin sellest muidugi kuulnud, aga varem käinud ei olnud. Päris mugav tundus igal juhul, hea teada, et ikka lastega naistele ka mõeldud on🙂

Väga tore pärastlõuna oli seega🙂 Vot niimoodi võib ka sõbrannasid leida😀 Vähemalt midagi on nendest eksidest ka kasu!

2 thoughts on “Härra võitis kihlveo… / Vähemalt midagi on nendest eksidest ka kasu :D

    • Täna ei jaksanud, homme Põltsamaal teen talle selle massaaži (läheme nädalavahetuseks sinna). Raha peale me kihla ei vea, ainult erinevate tegevuste peale, et näiteks see, kes kaotab, teeb järgmisena süüa vms🙂

Lisa kommentaar

