Üllatuspidu Elvas / Omapärased vestlused :D

Juhtusin eile jälle Elvasse! Kolmapäeval käisin seal jaanipäeva raames, aga sel korral oli tegemist üllatuspeoga Härra sõbrannale . Naljakas, et ma polnud enne seda oma 10 aastat Elvas käinud, aga nüüd juhtusin lausa kaks korda ühe nädala jooksul sinna.

Kuna neiu ise oma juubelit pidada ei plaaninud, siis võtsid tema agarad sõbrannad selle teekonna ette! Minu meelest nii vinge🙂 Ehk siis selle jaoks tehti selline salajane üritus Facebookis, kuhu lisati kõik külalised. Ja siis läks aruteluks, et kellele mis kuupäev sobib jne. Koht oli algselt juba paigas – nimelt Mägra pubi (õige nimi oli vist Vapper Mäger?). Ma ei tea, kui palju muid pubisid Elvas veel on, aga see koht on seal juba aastaid olnud. Ja kuna sünnipäevalaps kolis hiljuti Elvasse, siis oli mõttekas see seal teha. Muidugi tekkis see küsimus, et kuidas ta ise sinna niimoodi kohale meelitada pühapäeval (sest paljudele sobiski ainult see päev), aga selle eest kandsid hoolt ta parimad sõbrannad, kes ütlesid, et tahavad temaga ühe pärastlõuna koos veeta. Ja kuna üks tuli veel Harjumaalt kohale, siis saigi selle ka ettekäändeks tuua, et muul ajal pole tal võimalik teda õnnitlema tulla. Kuigi sinna vestlusesse olid lisatud ka mehed (no Härra näiteks ja teiste naiste kallimad), siis sõna võtsid eranditult ainult naised😀 Ma jõuan selle peo juurde ka lähemalt, aga ikka kronoloogilises järjekorras.

Juba nädalake tagasi tekkis vist see teema, et kuidas see minek sinna Elvasse on. Kuna Härra on hetkel ilma autota (tema oma on müügis ja pole hetkel üldse Tartuski, vaid ta venna käes,  Härra tahab millalgi automaatkäigukastiga muretseda.), siis oligi algselt mõte bussiga minna. Kuna Härra eksil oli plaanis nagunii kaine rool olla, siis ta pakkus, et võib meid oma autoga ka Elvasse ära visata. Kuigi mul pole kunagi autot ega lube olnud, olen ma viimasel ajal veits mugavaks läinud, sest Härral see ju oli, seega tundus see mõte igati tore, et ei pea bussiga kollama hakkama. Hiljem lisandus meiega ka Härra kunagine boonustega sõbranna (see, kes mulle kunagi ammu bussis Härrat kiitma hakkas ja igasugust muud jama rääkis), seega jah- me sõitsime Elvasse niimoodi, et mina ja Härra taga ning need kaks naist ees. Ehk siis Härra ja kolm naist, kellega ta on maganud😀

Mina olen sellest juba üle saanud, et selles seltskonnas lihtsalt niimoodi on, sest see on ju fakt. Tema eksi vastu pole mul kunagi midagi olnud, sest ta pole mulle sellist juttu ka rääkima tulnud, selle teise naise vastu enam ka vast nii palju pole, kui kunagi oli. Ega meist ilmselt mingeid bestikaid ei saa, aga no kui seltskonnas trehvame, siis saab hakkama (mida juhtub umbes kord kolme kuu tagant, kui selline seltskond koos on. kui sedagi).

Igal juhul laupäeval käisime me Härraga korraks kaubamajas ja plaanisime pärast seda Emajõe vabaujulasse ujuma minna, aga nägime siis just juhuslikult seda Härra eksi. Ta istus just seal kolmandal korrusel mingis kohvikus, kui me sealt mööda läksime. Ja no siis me läksime ka korraks sinna, et arutada, et mis kell see homne väljasõit on ning kust ta meid peale võtab ja mida sünnipäevalapsele kinkida jne (me just kingitust käisimegi kaupsis ostmas, Härra eksil oli see veel tegemata, seega küsiski, et mis me kingime). Kui me neli tundi hiljem ikka veel seal istusime, siis ilmselgelt me Emajõe äärde ei jõudnudki😀 Kuidagi hakkas see jutt jooksma meil, Härra rääkis muidugi vähe ning vaatas pigem kella, et millal see naiste vadistamine ometi läbi saab😀 Neiul endal puhuvad ka elus juba uued tuuled, millest ta meile  ka rääkis. Näiteks sain teada, et seesama tüüp, kellega mina umbes aasta tagasi suhtlesin ja kellega ka seksisin, et see sebis teda ka nüüd mõned kuud tagasi, et käisid väljas söömas, aga siis jäi tema juurde ööseks. Nimelt oli tal selline ettekääne, et ta ei taha öösel koju sõita (ei ela Tartus), et siis tõigi selle vabanduseks, et kas võib jääda Härra eksi juurde ööseks. Jäi ka, aga magas diivanil, kuigi üritas vihjata, et diivan on maruväike ja ta on 190 cm pikk, et jalad ei mahu ära jne, et tahaks ikka voodisse tulla😀 Selle mehe puhul väga ei üllata, sest ta mulle omal ajal rääkiski, kuidas ta mitmel rindel sebib. Ilmselt rääkis ta seda mulle sellepärast, et teadis, et ma ise teen ju samamoodi, ma rääkisin talle samasuguseid lugusid (olin siis vallaline). Nendele naistele ta seda juttu ei räägi, kes tunduvad sellised olevat, kes võiksid arvata, et tüüp ainult temast huvitatud on. Sain ka teada, et ma olin neil jutuks lausa mitmeid kordi tulnud, kui küsisin, et mis mõttes, siis sellises, et kui mingid seltskonnapildid on olnud Facebookis, siis mina ja Härra oleme selle mehe arvates alati nii kaelakuti koos, et lausa paha hakkab (kus see Härra eks ja meie oleme ka peal olnud)😀 See viimane ei vasta isegi eriti tõele, aga nojah. See oli siis seesama tüüp, keda Härra sõbrannale ka soovitati. Igal juhul Härra eks temaga enam pärast seda vahejuhtumit ei suhtle, sest sai aru, et see tema “ma ei jõua öösel koju sõita, olen väsinud jne” oli ainult ettekääne, et teda voodisse saada (ja ta hetkel tahab tõsist suhet, seega teda lihtsalt seks ei huvita). Üldse olevat see tüüp palju minust rääkinud, kuigi me nägime ainult kaks korda teineteist (vist, äkki oli ka kolm?). Siis Härra eks oligi talle öelnud, et kas sa pole Jaanikast üle saanud, et nii palju temast räägid😀 Ohjah, see Tartu on ikka liiga väike, ma ütlen!😀

Jutuks tuli ka see, et Härra ja ta eks olid vahelduva eduga umbes pool aastat koos, aga nad ei elanud mitte kunagi reaalselt koos, ööbisid teineteise juures (mida ma ka teadsin). Ja mõlematel oli see teema, et nad said aru, et nad väga hästi nagu ei sobi, aga samas päris üksi ei tahtnud ka nagu olla. Kui Härra eks küsis, et kumb meil rohkem süüa teeb ja ma mainisin, et nüüd teeb Härra rohkem (jah, ta on viimasel ajal hakanud rohkem kokkama, varem oli vist suhteliselt võrdselt, aga ta on avastanud, et talle ehk isegi mõnesid asju meeldib teha), siis naine imestas, sest tema ajal Härra eriti süüa ei teinud. No ta ise ka ei teinud, seega oli neil see teema kogu aeg õhus, et keegi võiks ju teha. Aga nad ei elanud päris koos ka. Ja ka koristamise küsimuse peale vastasin ma, et Härra teeb seda rohkem, millepeale naine sugugi üllatunud polnud😀

Ehk siis selline omapärane suhtlus oli😀 Nüüdseks võib öelda, et Härrale vist meeldivadki jutukad naised, sest ta rääkis nii palju😀 Varem polnud me niimoodi omavahel suhtlema sattunud, ainult seltskonnas trehvanud, aga siis on ta sellise vaiksema mulje jätnud. Ta rääkis oma uuest silmarõõmust, kellesse ta armunud on, aga kuna asi on veel suhteliselt algusjärgus, siis pole ta sõbrad teda veel näinud. Mainisingi, et võtku ta teine kord siis ühistele üritustele kaasa. Ütles, et ehk millalgi võtab ka.

Ja niimoodi see õhtu meil siis sujuski. Pühapäeval nägime kell 14.00 kaupsi parklas, kust pidime Elva poole startima. Kõik olid ilusti õigel ajal kohal, välja arvatud see Härra kunagine boonustega sõbranna, kes alati hilineb. Ta on igasugustele muudele istumistele ka hiljem jõudnud, aga nüüd oli ülioluline, et ta seda ei teeks, sest me pidime kindlalt varem kohal olema, kui sünnipäevalaps Mägra pubisse jõuab. Mis üllatus see siis oleks, kui mõned jääksid sellele surprise hõikamisele hiljaks? No siis saigi korraldajatele teada antud, et palun viivitage sünnipäevalapse tulekuga, sest me ei pruugi õigeks ajaks jõuda. Nad lubasid endast parima anda.

Kui ta siis lõpuks 25 minutit hiljem jõudis (oli bussist maha jäänud, siis pidi veel lilled ja kaardi ostma), siis ma esimese asjana ütlesingi, et kallis naine, kui sa pole 30-ndaks eluaastaks kella ära õppinud, siis oleks viimane aeg seda teha. Ma olen inimene, kes ei seedi hilinemist mitte karvavõrdki, eriti sellistel puhkudel, kui on oluline õigeks ajaks kohal olla. Ta siis mainis sellepeale, et ta pole veel 29 (varsti saab), et järelikult on veel aega õppida😀 Muidu polekski probleemi olnud, aga minu meelest selline hilinemine näitab lugupidamatust nende vastu, kes ootavad sind täpselt. Näiteks autojuhi vastu, kes sind ootama peab, sünnipäevalapse vastu, kes jõuab peokohta just õigel ajal. Üllatuspeo puhul on see õigeks ajaks jõudmine eriti oluline, niisama kuskil istumise puhul pole vast jah hullu, kui keegi natuke hiljem oma perse maha paneb. Tegelikult meil käis see teema ka läbi, et jätame ta siis maha, las läheb bussiga Elvasse, mille poolt mina täiega olin, aga kuna teised on natuke poliitkorrektsemad inimesed kui mina, siis nad seda ei teinud😀 Ja kuna ta on siiski sünnipäevalapse sõbranna juba oma 10 aastat, siis oleks juba sellepärast inetu seda teha, et siis hilineks ta üllatuse ütlemise ajaks kindlasti.

Igal juhul Elvasse me lõpuks jõudsime, täiesti õigeks ajaks ka. Sünnipäevalast suudeti kinni hoida ja ta tuli 20 minutit algselt plaanitud kellaajast hiljem. Meile oli Mägra pubis lausa eraldi saal broneeritud, seega ei pidanud me teistega koos olema. Peitsime end kardinate taha ja kui ta ruumi sisenes, siis kisasime kõik kooris “Palju õnne”. Ta oli tõeliselt liigutatud ja üllatunud, sest ta üldse ei aimanud. Kuna ta ei plaaninud oma 30-ndat juubelit pidada, siis ilmselgelt ei jätnud ta parimad sõbrannad seda kõike saatuse hooleks🙂

Sünnipäev ise oli megatore! Mõned pidid küll varem ära minema, aga me olime lõpuni – ehk siis kuskil 21.00 läksime ära (pidu algas siis 15.15). Ma paljusid inimesi polnud sellest seltskonnast veel näinud, sest niimoodi me polnud juhtunud veel koos olema. Üks sünnipäevalapse sõbranna mainis hiljem, et ta ajas meid Härraga eksiga sassi😀 Ta polnud vist teda ka varem näinud ja kuna me seal sünnipäevale mõeldud ürituse lehel kommenteerisime suht palju, siis ta arvaski, et mina olen tema ja tema on mina😀 Et meil olevat liiga sarnased profiilipildid. Haha, ma ise küll seda ei ütleks. Ja pikkuselt oleme ka nii erinevad, sest see neiu on kuskil 160 cm. Profiilipildilt muidugi pikkust aru ei saa, aga jah – see oli küll naljakas tegelikult😀

Sünnipäevalaps tegi enda kohta viktoriini, mina muidugi enamike vastuseid ei teadnud, sest ei tunne teda nii hästi, paljud küsimused olid seotud lapsepõlvega nagunii. Härra ka ei teadnud enamike vastuseid kusjuures😀 Ma ütlesin naljaga, et mis sõber ta selline on, kui enamike küsimuste vastuseid ei tea. Näiteks kunagi ma küsisin temalt, et mis tööd ta sõbranna teeb, ta mainis mulle, et aaa, kontoris töötab. Küsisin, et mida ta teeb seal, kas sekretär vms, siis ta ütles, et seda pole, aga ta täpselt ei tea, mida ta teeb😀 Olgu, mul ei jää ka mõned asjad meelde, sest näiteks Pihiisa ametit tema eelmises töökohas ei oska ma täpselt siiani sõnastada, aga rohkem ikka kui nii umbväärne vastus😀

Mängisime ka pantomiimi. Ehk siis panime kõik sõnad paberile, siis inimesed tõmbasid loosiga, et mida nad siis ilma sõnu kasutamata kujutama peavad. Minul tulid suhteliselt lihtsad sõnad, Härrale juhtus ilueedi, mille arvamine võttis omajagu aega (mina arvasin lõpuks selle ära!). Ta sai vihjeid ka lõpuks anda, sest muidu me polekski ära arvanud. Hakkas lihtsalt alguses nagu ripsmeid värvima, siis kõik arvasid, et raudselt mingi meigiasi😀 Ma ise panin näiteks Brexiti kirja ja see oli tegelikult suhteliselt keeruline, aga selle sõna sai üks näitlemisega tegelev naine – umbes minutiga oli sõna ära arvatud (ma sain aru, et minu sõna on, aga ma ei hakanud seda mainima, oligi see diil, et see inimene ise ei ütle, kes selle kirja pani). Talle juhtus ka ürgmees, mida ta kujutama pidi, sellega läks rohkem aega, aga jälle arvati ära (mina arvasin!), sest ta lihtsalt suutis nii hästi end kehaliselt väljendada. Õnneks mulle sellised sõnad ei sattunud, ma oleks kohe feilinud.

Koju jõudsime umbes 22.30 (käisime enne tagasitulekut veel natuke Elva peal ringi, saatsime sünnipäevalapse koju). Tulime tagasi samamoodi kui läksime, ma jäin autos peaaegu magama, sest olin eelmisel öösel tööl olnud, polnud hommikul  ka eriti magada saanud😀 (Härra ajas mu nii vara üles, krt😀 Kuigi mulle hommikune seks üldiselt meeldib, siis sel korral tundsin, et tahaks veel magada. Võinoh, alguses oli selline tunne, aga kui juba asi sinnapoole kiskuma hakkab, siis pole unest muidugi enam muidugi juttugi😀 Ja siis mu äratuskell oli nagunii juba kohe tirisemas ka).

Ma hiljem muidugi küsisin Härralt, et kui olukord oleks vastupidine, et kui me oleksime kuhugi niimoodi sõitnud, et tema ja kaks meest veel, kellega ma olnud olen, siis kas ta oleks niimoodi nõustnud minema, et samas autos. Ta ütles: “Me oleksime sellisel juhul bussiga läinud.”😀 Haha, mehed, ma ütlen😀 Me oleksime võinud nüüd ka bussiga minna, kui ma oleks tahtnud, aga autoga tundus mugavam variant mulle (ja Härra on ilmselgelt ära autostunud, sest tal on alates 18-ndast eluaastast suht kogu aeg mingi auto olnud, ainult kokku pool aastat vist pole kogu selle aja jooksul). Kuigi päris Mägra pubi ette seda parkida ei saanud, sest sünnipäevalaps oleks Härra eksi auto ilmselt ära tundnud – seega pidi sinna lähedale selle jätma.

Kuid sünnipäev oli tore!🙂 Ja täna lisati sünnipäevalaps ka sinna meie ürituse liikmeks, seega ta ka nägi nüüd, mida me seal kirjutasime, kribas sinna ka, et ta oli nii üllatunud ja nii tore, et kõik ikka tulla said, et me kõik oleme suurepärased🙂 Mulle endale pole kunagi sellist üllatuspidu korraldatud, aga ma mäletan seda, kui mu geisõbrale Truule taheti Pärnus ühte korralda. Lugu oli siis selline, et mina pidin temaga linnapeale hängima minema (ta katsetas oma uut kaamerat, millega ta minust siis pilte tegi). Ja mingi aeg tahtis ta juba koju minna, aga Truu elukaaslane smsis mulle, et Jaanika, hoia teda palun veel kinni. Viisin ta siis Stefanisse sööma, mis oli halb variant, sest kohe sai nagunii süüa, aga see oli ainus võimalus, et ta veel koju ei tahaks minna. Siis munesin sajaga WC-s, sest ikka polnud korraldajad veel asjaga valmis, aga Truu tahtis juba ära hakata minema (olime juba ära ka söönud). Ja kui lõpuks anti smsiga teada, et võite tulema hakata, siis hakkasime liikuma – ja niimoodi kõik Truule üllatus hõikasidki🙂 Truu jäi ka tol korral väga rahule.

Vot selline nädalavahetus oli mul siis🙂

Lisa kommentaar

