Sain südamelt ära :)

Ma tegelikult umbes 30 sekundit mõtlesin, et kas ma peaks sellise postituse kirjutama, sest tegelikult on see selline “pole minu asi” värk, aga kui mina juba tahan midagi kirjutada, siis on mind vist raske tagasi hoida. Ehk siis lugesin Malluka postitust (http://www.mallukas.com/2016/06/13/stiilitus-ja-koledus-ja-muu-selline) ja seal jäi mul silma üks selline kommentaar kellegi Beeta poolt:

Mina kahjuks olen natukene selline kriitiline inimene :( 
ja ei saa sinna mitte midagi parata. Riided on üks osa
mis kaunistab inimest ja riietega saab kas inimene
ennast muuta väga koledaks vöi maitsetuks või jälle
väga ilusaks ja silmapaistvaks. No mul on üks
töökaaslane naine kes muidu on täitsa kena naine,
otseselt pole tal häda midagi, aga no ma lihtsalt ei saa
tema riietuse kohta muud mõelda kui et ta näeb nii
kaltsakas välja. Kannab selliseid nõmedaid kotitavaid
riideid ja absoluutselt igavaid riideid ja soengud on tal
ka tihti sorgus ja see lisab veel täiega seda kaltsakust
juurde. Mul hakkab kohe fantaasia tööle, et oi mida
kõike see inimene saaks oma välimuse heaks teha ja ta
näeks no võib olla nii püss välja kui veidike vaataks
mida selga endale topib. Aga noh…ta ei peagi tahtma
püss välja näha 😀 ma ise olen siuke idealist enda
välimuse suhtes et ma tunnen isegi kodus üksi olles
ennast paremini kui ma näen lihtsalt kena välja mitte
mingi prügikoll mis siis et ma olen üksinda 😀 ma olen
üritanud sellest kriitilisusest üle olla, aga kuidagi raske
on et kui ikka paned tähele kedagi ja siis tulevad igast
mõtted pähe. Peaks ka tegema proovi kui ma käin ringi
ilma tilgagi meigita ja panen mingid suvakad riided
selga, et mismoodi minusse suhtumine on, nagu
sotsiaalne eksperiment. Kuigi ma imestasin täiega
selle üle ükskord et ma läksin ühte sellisesse kohta kus
ma ei pannud üldse tilkagi meiki peale (põhiline mul
ripsmetušš) ja olingi reaalselt jumala tühi näost siis
sõbranna kutt ja ta sõber viisid ära mind sinna ja sain
veel komplimendi ka et tõeliselt kaunis inimene. Siis
ma pidin küll pikali kukkuma 😀

Aga see sinu sõbranna. Nagu misasja??? Kes ütleb
sellele naisele kole??? Ääretult ilus inimene ju :) no ma
ei kujuta ette mis sel naisel viga oli kes talle nii ütles.
Kadedusest äkki. No ma olen üldse nii kõrge
enesehinnanguga, et kui keegi naine tuleks ütlema,et
ma olen kole siis mind ei morjendaks see üldse, sest
ma tean tegelt kui ilusa ma olen.

Ja jätsin sinna siis vastuseks sellise kommentaari:

Kõrge enesehinnang ei saa kohe kindlasti olla inimesel, kes teisi kogu aeg maha teeb ja kes ilma meigita kuhugi minna ei suuda,
lihtsalt mõtlemiseks :)  Ju siis ikka enesehinnanguga on mingid probleemid.

Ja Beeta siis vastas:

Ja jah. Sina tead minu enesehinnangu määra
kõige paremini 😉 ja kas ma olen öelnud, et ma ei
suuda ilma meigita kusagile minna? Suudan
absoluutselt ilma silma pilgutamata värvimata
silmadega välja minna, aga kompliment tuli
üllatusena. Ära mõtle asju välja eks. Noh ja sina
😀 oh jah. Sa oles vist üldse üks kõige
maitsetumaid naisi keda ma tean. Inimene kes
oskab ennast teha inetumaks kui ta tegelikult on.
Vot see on ka üks kunst, oma ilu esile tuua või
seda pigem varjata. Ja see kui ma kõiki inimesi ei
hinda absoluutselt ühtemoodi ilusaks siis ei pea
see tähendama enesehinnangu probleeme.

Muide, meeste puhul ma ka ei mõtle,et kõik
mehed on ühtemoodi kenad. Suht nõme
oleks kui keegi sunniks mind mõtlema inetu
nehe puh, et jah ta on tegelikult nägus mees
kui ta seda ei ole 😀 miks ma peaks siis
naiste puhul seda tegema? Solidaarsusest?
Lihtsalt loomulikult ei lähe ma seda
kellegile ütlema, oma peas mõtlen, aga ega
ma ei suhtu selle pärast halvemini. Kui tema
suhtub minusse hästi siis mina samamoodi
vastu ja olen sõbralik. Lihtsalt tundub jabur
sundida ennast mõtlema, et kõik inimesed
on ilusad ja head. Ei nad ei ole seda.

Ja mina siis vastasin:

Beeta, sa vist ei oska lugeda. Ise sa ütlesid esimeses lauses, et sa oled kriitiline. Võtsin sõnasabast kinni. Ja sinu pilti pole ma näinud, seega ei hakka hinnangut andma. Ja Beeta, kopeerin su jutu: “ma olen
üritanud sellest kriitilisusest üle olla, aga kuidagi raske
on et kui ikka paned tähele kedagi ja siis tulevad igast
mõtted pähe. Peaks ka tegema proovi kui ma käin ringi
ilma tilgagi meigita ja panen mingid suvakad riided
selga, et mismoodi minusse suhtumine on, nagu
sotsiaalne eksperiment. Kuigi ma imestasin täiega
selle üle ükskord et ma läksin ühte sellisesse kohta kus
ma ei pannud üldse tilkagi meiki peale (põhiline mul
ripsmetušš) ja olingi reaalselt jumala tühi näost siis
sõbranna kutt ja ta sõber viisid ära mind sinna ja sain
veel komplimendi ka et tõeliselt kaunis inimene. Siis
ma pidin küll pikali kukkuma”

Järelikult kui pidid pikali kukkuma, et keegi sind ilma meigita ilusaks pidi, siis peadki ennast ainult meigiga
ilusaks. Nii lihtne see ongi :) 

Ehk siis ÜKS KORD läksid ilma meigita. Sellest võtsingi kinni, ju siis enamasti ikka ei käi ilma meigita.

Ja kui inimese jaoks on suvadressides kuhugi minek sotsiaalne eksperimenteerimine, siis millest me siin
räägime:D :D 

See et mind maitsetuks jne peetakse, pole mulle mingi uudis. Selles mõttes on elu mõne võrra lihtsam ka, sest saad vabalt pohhuistlikult elada jne, mida mina kogu aeg teinud olen. Et ma selles suhtes ei hakka üldse vastu vaidlemagi, mingi stiiliguru pole ega saa ka kunagi olema. Mis mind selle kommentaari juures hämmastas oli hoopis see, et naine räägib pika jutu sellest, kuidas ta on kõigi ja kõige suhtes marukriitiline ning üks kord siis julges ilma meigita kuhugi minna ning pidi pikali kukkuma, kui keegi talle ütles, et ta on väga ilus… Ja sama kommentaari lõpus mainib seesama Beeta, et ta on väga enesekindel inimene, kuigi on kogu tekst on olnud selle kohta, et dressidega poodi piima järgi minemine võrduks nagu sotsiaalse eksperimendiga. Ma siis lihtsalt kirjutasingi lühikese kommentaari, et neiu, äkki su enesehinnanguga pole ikka kõik nii okei, kui sa ÜKS KORD elus julgesid kuhugi ilma meigita minna. Et nagu mõtlemisainet või nii. Ja siis läks auväärt Beeta närvi ja nähvas mulle kohe, et ma olen kõige maitsetum inimene, keda ta elus näinud on. Mina heast südamest annan inimesele lihtsalt mõtteainet, aga jah… oh seda loomaaeda küll😀 Aga võib-olla ma tõesti ei saanud tervest kommentaarist aru, sest nii palju komasid oli puudu, aga ise ju mainis, et ta mitte kunagi mitte kuskil ilma meigita ei käi, järgmine kommentaar oli kohe, et käib ikka küll. Saa sa siis aru, mida selle all mõeldud oli😀

Sain südamelt ära ikka, ilusat õhtut🙂

6 thoughts on “Sain südamelt ära :)

  1. Minu meelest see neiu oma vastusega sulle just seda selgelt tõestaski, et mingi probleem tal on. Sest esiteks ei võtaks tõeliselt ilus ja enesekindel inimene seda madalale enesehinnagule viitamist mingi ründena enda isiku pihta ning teiseks pole adekvaatse enesehinnanguga inimestel vajadust teisi solvata. Kellelegi niimoodi põhjuseta halvasti ütlemine üht naist küll kuidagi ei kaunista.

    Jäi muide silma, et sama Beeta on Ebapärlikarbi stiiliteemas jätnud sellise andeka kommentaari:

    “Ma vaatan, et päris palju on siin madala enesehinnanguga inimesi😀 Noh, selle pärast et ühe teise blogi all kommenteerides sain ma teada, et kui ma kritiseerin kellegi riietust või mulle ei meeldi kellegi püksid või pluus siis mul ei saa olla kõrge enesehinnang🙂 Seega KÕIK peab meeldima😀 Ma ei julgegi enam kommenteerida, et mulle mingi asi inimese seljas tundub koledam või ma kedagi kritiseerin selle pärast. No jah noh :(“

    • Haha😀 Mina pole kunagi maininud, et kõigi riietusstiilid jne peavad meeldima, absoluutselt mitte. Minul tekkis küsimus pigem selles, et kui naine ei julge isegi poodi ilma meigita minna ning kritiseerib kogu aeg teisi, siis järelikult tahab ta ise ideaalne olla, lausa nii väga tahab, et peab teisi selleks maha tegema. Enesekindel naine ei kuku toolilt maha, kui talle öeldakse, et ta on ilma meigita kena, vaid ta ütleb aitäh🙂

      Ja ma jumala eest ei arva, et inimesed peaksid meigist loobuma, ikka on vahel end hea lille lüüa, aga kui täismeik peab kogu aeg peal olema, siis ei ole ju enesekindlusest haisugi, eriti arvestades seda, et teiste puudused jäävad talle ka kohe silma. Ehk siis probleem on ikka iseendas, mida ta oma kommentaaris mainis ka, et ta on liiga kriitiline. Eelkõige enda vastu, aga just sellepärast ka teiste vastu, sest ta arvab, et ta on meigita kole.

  2. Mina näiteks ei arva, et kui täismeik peab kogu aeg pea olema, siis enesekindlusest haisugi pole. Ma muidugi saan aru, kust see loogika tuleneb. Samas käin ise ka iga päev täismeigiga ja kui kodust lahkun siis ikkagi 99,9% juhtudest ilma meigita ei lahku, sest lihtsalt tunnen ennast nii hästi. Samas on hetki, kui pean üle tee Maximasse jooksma ja ikka juhtub, et lähen dressides ja ilma meigita, sest ei viitsi ennast korda teha. Lihtsalt see, et tunnen ennast mugavamalt kui täismeik peal ei tähenda ju kohe, et enesekindlust pole.🙂

    • Seda muidugi, mind lihtsalt hämmastas Beeta puhul see, et tema jaoks võrdus ilma meigita minek kuhugi põhimõtteliselt sotsiaalse enesetapuga (okei, sotsiaalne eksperiment oli tal kirjas), et mida siis inimesed temast arvavad. Et miks peaks kedagi kottima, mida teised sinust arvavad, kui sa a la poes järjekorras oled😀 See panigi mind seda lauset üldse ütlema. Ja tema puhul muidugi see kriitilisus ka, nii enda kui teiste puhul, mida ta oma kommentaaris ka tunnistas.

  3. “Enesekindel naine ei kuku toolilt maha, kui talle öeldakse, et ta on ilma meigita kena, vaid ta ütleb aitäh:)”

    Selle lausega täiesti nõus ja see Beeta just eriti enesekindel inimene ei tundunud aga noh kui aus olla, siis sina kannad küll tihtipeale väga väga maitsetuid asju. Ses suhtes, et Blogiauhindadelt see üks foto mis tehti, seal olid küll kena – kiidan. Aga ausalt öeldes olin ka väga üllatunud, sest enamasti kui on mingid fotod kusagil, siis sul on alati mingid väga halvastiistuvad või lihtsalt superveidrad asjad kokku pandud. Ise oled kena neiu küll muidu🙂

    • Stiilitaju mul tõesti eriti pole, kannangi enamasti seda, mis meeldib, lähtudes mugavusest. Ütlesin ka oma postituses, et see, et mind maitsetuks peetakse, sellest mul ükskõik, ei vaielnud talle vastugi. Aga mina olen vist jälle teises äärmuses, sest vaatamata oma stiilitaju puudumisele pean ma ennast alati ilusaks naiseks😀 Ehk sellepärast ongi mul veider lugeda, et mõni teine naine seda enda kohta ei arva. Jah, minul on ka päevi, kus ma peeglit just oma parimaks sõbraks ei pea, aga üldiselt olen alati rahul🙂

Lisa kommentaar

