EBA 2016 / Afterparty Vabankis

Ma olen vist endiselt sellest nädalavahetusest veel nii väsinud, et ei jõua mitte midagi teha. Sain ju pühapäeva hommikul kell 05.30 magama, aga ma pole harjunud enam pidutsema, korra kahe kuu jooksul heal juhul käin väljas. Kuna reede öösel olin Põltsamaal, laupäeva hommikul korra Keilas ja siis Tallinnas ning eile see tagasisõit ka Tartusse. Terve eilne päev olin täielik zombi😀

Hakkan siis algusest peale. Laupäeval kell 14.00 jõudsime Härraga Tallinnasse (tulime rongiga Keilast), kuhu meile tuli vastu Pihiisa, kes meid enda juurde viis. Ta läks küll kohe pärast seda minema, sest tal oli asju vaja ajada, aga meie saime tema juurde jääda ning pärast mugavalt snepperlukuga ukse kinni lükata, kui kesklinna hakkasime suunduma. Mul pidi kell 17.00 Meloni ilusalongis jumestus olema, seega pidime me selleks ajaks linna minema.

Selle jumestusega oli ka omaette ooper, sest kui ma kohale jõudsin, siis selgus, et nende ülemus oli neile liiga palju tööd pannud, peale selle pidi minu jumestaja natuke enne sulgemist kuhugi marsa peale kiirustama (nad sulgesid kell 18.00). Aga kui ma aega broneerisin, siis mulle öeldi, et saab küll ja jõuab ka, seega ilmselgelt nad mind saatuse hooleks ei saanud jätta. Pealegi olin ma nende ustav klient 1,5 aastat, kui ma iga kuu nende bikiniivahataja juures käisin, kes hiljem sealt kahjuks minema läks – uut neile aga asemele ei tulnudki. Seega viimased Tallinnas elatud kuud käisin ma Stockmannis hoopis, kus leidsin uue lemmiku, aga jah – nüüd elan Tartus ja pole endiselt hakanud bikiinivahatajat otsima, peakski selle teekonna uuesti ette võtma. Hetkel tegelen ise sellega, aga nii mugav oli kord kuus käia ja rahu majas. 30 eurot vaesem ka igal kuul, aga mugavus maksab samuti midagi😀

Seega nende adminstraator, kes nende töid ka genereerib, teadis mu nrit juba, kui ma helistasin, sest see oli neil salvestatud. Tegelikult tahtsin ma alguses Desiree ilusalongi oma aega panna, sest olin viimased kolm korda seal  jumestamas käinud (nüüd nad kolisid Olümpia hotelli lähedale), aga neil polnud enam aegu saadaval.

Ehk siis see oli mul viies kord jumestaja juures käia – esimene oli pärast üheksanda klassi lõpetamist ning siis oli pikk paus; teine toimus juunis 2013, kui saateformaat muutus; kolmas oli septembris 2013 Kanal 2 peo jaoks; neljas 2014 septembris ning jällegi Kanal 2 peo jaoks. Kõik need viimased kolm korda olin käinud Desiree ilusalongis Stockmannis ja väga rahule jäänud.

Sel korral tundus, et asi läheb Meloni ilusalongis rappa, sest jumestaja oli oma ülemuse peale vihane, et too neile nii palju töid laupäevaks planeerinud oli, sest ajaliselt ei jõua ära, lisaks oli tal mingi jama sellega, et pidi viimasele marsale jõudma, mis läks natuke enne kella 18.00. Sorrivaan, mind see ei koti, sest ma maksan oma teenuse eest, nii et mind jah ei huvita, et sinu lapsehoidja ei saa su lapsukest kauem hoida. Seda oleksite pidanud arvestama siis, kui mulle telefonis ütlesite, et ma saan selle aja. Ma olen üldiselt Meloni ilusalongiga väga rahul olnud, aga sel korral ütlen küll, et pettusin just selle korraldusliku poole pealt.

Aga saatuse hooleks mind ei jäetud, see jumestaja hakkas minuga siis ikka tegelema, kuigi tundus, et ta vihkab sel hetkel küll oma ülemust. Õnneks jõudsin ma varem kohale ja nad alustasid minuga juba 16.50 ning lõpetasid 18.10. Ehk siis sain esimest korda sellise kogemuse osaliseks, et kolmveerand töö tegi üks jumestaja ja ülejäänud veerandi tegi teine, sest see esialgne pidi oma marsale jooksma. Asja pehmendas õnneks see, et tulemus tuli päris okei – kuigi jah, Desirees olen rohkem rahule jäänud. Seal pole kunagi tunnet olnud, et neil nii kiire on. Aga siiski, kui ma kunagi Tallinnas veel jumestamist vajan, siis ma ilmselt Meloni ilusalongi enam ei lähe. Jah, ma saan aru, et see polnud jumestaja süü, aga arvestades seda, et ma olen üldiselt üsna leplik klient, siis mõned asjad ajavad piisavalt närvi, et mitte enam uuesti sinna tagasi tagasi minna (vähemalt mitte jumestuseks).

Enne blogiauhindu jõudsime veel Härraga Beer Gardenis söömas käia. Tema oli juba seal varem, sest ootas, millal mu jumestus valmis saab. Ta vist alguses ei tundnud mind eriti ära, sest ta pole mind mitte kunagi profimeigiga näinud😀 Lisaks ei olnud ma kleiti ostes arvestanud seda, et need krdi sukapüksiääred jäävad näha ju, sest ma proovisin kleiti ilma nendeta. Mul oli kleidil ees suur lõhik ja kõndides tulid need ääred välja😀 Ütlesingi siis Härrale, aga vot tak, olengi vastavalt riides, sest oma blogi alustasin ma just nimelt seksi-ja suhteblogijana, vanade aegade mälestuseks siis😀

Jõudsime Wabadusse umbes 19.35 ning üles muidugi ei lastud veel kedagi, seega istusime all, kus ma veini jõin. All sai natuke Mallukaga räägitud, millalgi 20.00 hakati siis teisele korrusele ka laskma. Seal teisel korrusel ootas meid muidugi fotosein, millega Härra üldse arvestanud polnud, et kohe niimoodi on. Tema jaoks oli see ju esimene üritus, kus nii palju ajakirjanikke ja fotograafe kohal oli. Seega päris alguses me seal pilte ei teinud, läksime pärast auhindade jagamist sinna.

Saime istuma mingisse lauda, kus istusid minu jaoks kaks täiesti tundmatut blogijat – nojah, investeerimis- ja aiandusblogija, pole vist raske aimata, et mina selliseid blogisid ei loe, seega polnud mul aimugi, kes nad on😀 Nemad teadsid ka ainult oma valdkonna blogisid, teistega polnud üldse kursis.

Korraldusliku poole pealt nii palju, et võrreldes eelmise aastaga oli areng mäekõrgune! Jah, natuke oli ruumi vähe, aga keegi poleks vist osanud arvata, et nii palju rahvast tuleb kohale. Nii et ühtegi halba sõna pole öelda, Marimell oli väga hästi hakkama saanud. Ja kusjuures lugesin teiste blogidest, et Uku oli kuidagi natuke ebapädev. Jaa, vahel ehk läks veits nihu, aga arvestades seda, et ettevalmistusaega tal üldse polnud, sest sai paar päeva enne teada, et ta on õhtujuht (Ženja ei saanud vist tulla ikka?) – siis mina ei kurdaks. Ehk siis väga tubli töö oli ära tehtud!🙂

Ning see teema, et kas see oli õiglane, et “Padjaklubi” Laura tegelaskuju nii palju auhindu sai. Jah, arvestades seda, et kogu tiim teeb tema eest enamus töö ära, siis kindlasti on see mingil määral ebaaus, aga mis siin elus ikka päris aus on? Võib-olla peakski tegema siis mingi eraldi kategooria nendele blogidele, mis nagu päris blogimise alla ei haaku; a la eraldi tegelaskujud jne.

Kellega ma siis blogiauhindadel veits juttu puhusin? Mallukat ma juba mainisin, aga lisaks oli veel Britt, Mesiliis, Merje, Manjana, Eveliis –  raudselt oli veel keegi, aga praegu ei meenu😀 Mul endal oli sõbranna ka kaasas, lisaks pärast auhindu liitus meiega uuesti Pihiisa, kes alguses veel Wabadusse tuli, aga meil oli kindel plaan Vabanki minna. Kuna nagunii jagati sinna tasuta VIP-pääsmeid, siis selles mõttes oli veel eriti hea. Ma polnud kunagi Vabankis käinudki, isegi Tartu omasse pole juhtunud.

Vabankis oli nagu… klubis ikka😀 Seal VIP-saalis oli nii palav, et mul oli küll vahel tunne, et sinna ma ära minestan😀 Muusika oli parem kui tavasaalis, kus me ka käisime, sest seal oli rohkem õhku. Mina ja sõbranna tantsisime end muidugi segaseks, aga mehed pigem istusid ja rääkisid omi jutte😀 Merje küsis minult, et kas mu sõbranna on Pihiisa pruut (ta teab ka Pihiisa isiklikult). Ütlesin, et pole, aga eks see loogiline ole ju, kui neljakesi olla, et siis kaks ülejäänut pannakse paari😀 Ma jõin seal Vabankis kolm suurt rummi, aga nii palju pähe ei hakanudki, kui ma eeldasin. Olin küll veits vindine, aga tavaliselt mõjub rumm mulle palju hullemini.

Uku Suviste esinemine oli päris naljakas😀 Nimelt oli ta kinniseotud ja siis mingi piff hakkas teda laval olles näppima. Ning siis lõpuks Uku veel suudles temaga. Hiljem tundus, et selle naise mees polnud mitte teps rahul, et tema musike Ukuga suudles (nad seisid hiljem meie kõrval ja oli näha, et mees oli mustas masenduses, üritasid seal oma asju klaarida). Ma kujutan ette, et ega ükski mees just selle üle õnnelik poleks. Aga samas ahvatlus missugune, eksole😀

Olime klubis ikka päris kaua, kuskil 03.30ni. Siis tundsime kõik, et nüüdseks on jõuvarud otsas ning läksime sealt minema. Seadsime sammud Locasse sööma ja seal läks meil veel omajagu aega, kus vist kõik teemad said ära arutatud😀 Enne viit suundus mu sõbranna oma koju, meie kolmekesi läksime siis Pihiisa juurde.

Nagu ma ka mingis postituses mainisin, siis saime Härraga kahekesi Pihiisa toas ööbida ja tema ise kolis oma magamistoast elutoa diivanile, et me ikka ära mahuks. Ja Pihiisa tean ma üldse oma blogi kaudu, ta millalgi 2013 septembris kirjutas mulle, et loeb mu blogi. Nüüd ta enam blogisid ei loe, sest ta ei viitsi, minu postitusi loeb ka umbes kuus korra.

Pühapäeval ärkasime umbes kell 13.00, sõime ja siis viskas Pihiisa meid bussijaama ära. Sinna sõites rääkisid mehed … millest ikka – autodest ja mootoritest😀 Mina tean autodest umbes nii palju, et tunnen neid värvi järgi ära😀 Kuna ilm oli jahe ning vihmane, siis see paadisõit jäi sel korral ära, aga küll jõuab🙂

Ja tulime tagasi Superbusiga, aga nende istumisvahed on ju nii kitsad, et seal saavad küll ainult 160 cm inimesed istuda😀

Lõppu panen siia ka pildi blogiauhindadest. Tehtud siis pärast auhindade jagamist, sest esialgu me Härraga sinna fotoseina ette ei läinud.

2S8A9117Foto: Marimell

 

9 thoughts on “EBA 2016 / Afterparty Vabankis

  1. sa võiksid rohkem meiki kanda ja sellist seksikat kleiti, sobib sulle. muidu oled kuidagi liiga igav aga vot see, mis seal pildil on küll paras püss ja hot lady.

  2. Nägi tõesti päris hea välja.

    Mis Ukusse puutub, siis ma ei saa muidugi aru, miks peaks keegi temaga tahtma suudleda – erakordselt kole mees minu jaoks😀 Rõve õli.

Lisa kommentaar

