Lugu sellest, kuidas Härra mu katkised (aga endiselt töökorras :D) sussid minema viskas…

Meil on Härraga mõnedest asjadest ikka totaalselt erinev arusaam😀 Hakkasin täna oma susse otsima, ma polnud neid ammu kandud, sest nii soe oli kogu aeg, et sai toas paljaste jaladega olla, aga täna on väljas umbes 13 kraadi sooja, seega hakkas mul sees olles ka külm.

Mina: Sa mu susse oled näinud? Ma ei leia neid kuskilt.

Härra: Ma viskasin need minema.

Mina: Misasja? Miks sa mu sussid ÄRA VISKASID?

Härra: Need olid ju nagunii päris katki, seega ma mõtlesin, et neid pole enam vaja.

Mina: Need olid natuke katki, aga neid sai veel kanda küll. Ma ka teine kord viskan lambist mõne sinu asja minema, sest ma arvan, et need on katki.

Härra: No ma ei arvanud, et need on katki, need olidki ju katki. Ise tead ju ka.

Mina: No tean jaa, aga point pole selles ju. Mina sain neid veel kanda ju😀

 

Ilmselgelt mingit suuremat tüli sellest ei tulnud, aga jah – mu katkised sussid teenisid mind veel väga hästi😀

Üks kord tulin ma töölt koju ja Härra oli kõik sassi ajanud, see tähendab, ära koristanud😀 Nimelt läksin ma riidekappi oma rõivaid otsima ja kõik oli…. korras😀 Lisaks oma riiete sorteerimisele oli ta minu riided ka kõik ära sorteerinud, et püksid, seelikud, kleidid, pluusid eraldi. “Ma ei leia enam mitte midagi üles ju, ” ütlesin ma talle. Ta seletas mulle, et nüüd on just kõik palju rohkem korras ega saanud aru, et mulle just selline segasummasuvila sobiski, sest mul oli asjadel oma loogiline koht. Kui ta küsis, et ma talle ka seda loogikat seletaks, siis seda ma ei osanud teha, sest ma mõistan seda ainult ise😀

Vot sellised mured siis😀

8 thoughts on “Lugu sellest, kuidas Härra mu katkised (aga endiselt töökorras :D) sussid minema viskas…

    • No ta enda arust pani need lihtsalt ilusti korda. Et nüüd on kõik ilusti järjestatud: pluusid, kleidid, teksad, kampsunid jne – ehk siis paremini ülesleitavad😀

      Iseenesest ju tore, et asjad ilma minu koristamatagi korras on, aga mul on oma süsteem, seega mulle see loogiline värk väga ei meeldi. Mul lähevad nagunii asjad sassi jälle, tähendab, teiste jaoks sassi, aga minu enda jaoks korda😀

      • Mul sellest suva, et neid käpib, aga jah – mulle ei meeldi enda süsteemi segamini ajamine😀 Mul oli enne umbes niimoodi, et mingid avara dekoltee pluusid eraldi, siis koduriided eraldi, siis mingid riideid, mida ma eriti ei kanna eraldi jne. Nüüd on püksid, pluusid, seelikud, kleidid eraldi. Aga küll ma vana süsteemi tagasi loon, ütlesin ka talle, et minu loogika ongi ainult mulle endale mõistetav😀

    • Lõpetasin Tartu Descartesi Lütseumi hispaania keele suuna (seal sai valida, kas hispaania keel, sotsiaalsuund või infotehnoloogia), pärast seda olen õppinud Tartu Kutsehariduskeskuses reisikorraldust ja selle ka lõpetanud🙂 Algklassides käisin ühes Tartumaa koolis, põhikoolis ühes Tartu koolis, kus gümnaasiumiosa kahjuks ei olnud. Ehk siis 10-ndas läksin Descartesi.

Lisa kommentaar

