Küsimused ja vastused :) (video)

Laupäev möödus rahulikult, tegime Härraga Emajõe ääres ühe väikse pikniku🙂 Ja siis tuli selline idee, et Härra küsib niisama lambist minult erinevaid küsimusi, aga ilmselgelt talle selline asi ei meeldi😀

Kuna mina oma tööelus olen harjunud inimesi erinevate küsimustega pommitama, siis kui me oleks vastupidi teinud, oleksin ma ilmselt rohkem püstolreporteri mõõdu välja andnud!😀 Kui ma Härra septembris saatesse kaasa võtsin (olime siis kolm nädalat kõigest koos olnud), siis ma panin ta selles mõttes proovile, et küsisin temalt igasuguseid asju – ta vist siiani pole mulle seda andeks andnud😀 Aga kasutasin olukorda ära, sest otse-eetris inimene ei hakka ju ütlema, et tead, Jaanika, ma ei vasta. Ja veel eriti siis, kui nii värske suhe on😀

Me muidugi tegime selle pikniku just siis, kui oli kõige jahedam ilm, sest eile oli Tartus kõigest 17 kraadi. Ja uskumatu, et saab öelda kõigest, sest ilm on meid viimasel ajal ära hellitanud. Kuigi mulle selline palavus eriti ei meeldinudki, mis siin vahepeal oli, 20 kraadi on minu jaoks täiesti normaalne.

Ning jah, käisingi eelmisel nädalavahetusel esimest korda elus kalal, aga minu meelest oli see ikka meeletult igav. Ja see õng on ikka kuradima raske!

6 thoughts on “Küsimused ja vastused :) (video)

  1. Sa oled tegelikus elus kuidagi nii sümpaatne naine:) Kirjutades sa tundud kuidagi õel vahel.

    • No enda arust ma küll üldse õel pole. Aga kui mind miski närvi ajab, siis võin küll veidike üle keeda, aga ju siis olen viimasel ajal enamasti rahulik olnud.

  2. Vabandust, kuid ma lihtsalt mainin seda mis jääb silma. Kätega vehkimisest oled jagu saanud, kuid nüüd meeldib sulle kangesti plaksutada, aga loodan et ka see kaob varsti ära. Ma ei üldse, et sa pead seisma nagu sõdur, käed sirgelt kõrval lihtsalt see plaks mis käib on ootamatu🙂
    Ilusat päeva sulle Jannu🙂 päikest põue🙂

    • Hehe, see on küll hea märk, et vähemalt kätega vehkimisest olen jagu saanud🙂 Eks näis jah, vast kaob plaksutamine ka ära😀

      Sulle ka ilusat nädalavahetuse lõppu!🙂

    • Ma olen ühe telesaate saatejuht, kus inimesed saavad eetrisse helistada ja sõnumeid saata, tutvuda, tervitada, soovilaule soovida jne. Selle saate nimi on “Unetud” ja see jookseb Kanal 12-nes öisel ajal. Juhin ka ühte päevast saadet samal kanalil, aga seal olen ma alati saatekülalisega, kellel on kogu saate põhirõhk. Öösaade on selline meelelahutussaade, kus võib kõigest rääkida, selline vabas vormis saade🙂 Iga öö ma seda öösaadet muidugi ei tee, sest ma pole ainuke saatejuht. Ja kui öösel olen saates, siis hommikul enamasti pole, kuigi on ka ette tulnud seda, et öö ja hommik järjest, aga see on pigem erand.

Lisa kommentaar

