Kamari paisjärve “modell” (video).

Hetkel pikka juttu ei ole, aga käisime Härraga nädalavahetusel Põltsamaal. Ja õhtul läksime Kamari paisjärve äärde, kus lähedal sain ka “modelli” mängida😀 Ilmselgelt maailma kõige hullem modell, aga vähemalt nalja sai!😀 Kohe näha, et absull asja ei jaga, aga arvab, et oskab küll. Muidu oli tore nädalavahetus – väga soe oli, sain Põltsamaal aias raamatut lugeda. Täna tulime Tartusse tagasi ning käisime Kabina ääres ka, isegi mina sulpsasin korraks vette, kuigi ilmselgelt oli see minu jaoks liiga külm. Aga videos saab siis aimu, milline üks modell olema ei peaks😀

7 thoughts on “Kamari paisjärve “modell” (video).

  1. Nii tuttav koht,olen seal ise ka meelt lahutanud,looduse ilu vaadanud ja mööda ka sõitnud Kamarisse,kust saab Põltsamaa rappa.

    • Selline natuke kile on ka. Kui ma ikka kriiskama hakkan vms, siis vaesed inimesed, kes mu kõrval on😀 Mu õde ütleb, et hoiab mulle helistades telefonitoru ka alati kaugemal, sest muidu trummikiled lõhkevad😀

Lisa kommentaar

