Minu Mehhiko blogi

Kuna mu eelnevate postituste all küsiti, et kas ma olen Mehhiko kohta ka kuskil midagi kirjutanud – siis jah, olen. Mehhikos oli mul lausa eraldi blogi –    http://jaanikainmexico.blogspot.com.ee/

Vahel mulle meeldib endale ka oma vanu postitusi lugeda, sest huvitav on mõelda, et mis siis ikka toimus. Seal blogis näete pilte ka Mehhiko eluolu kohta. Ja sellest, kui suur ma viimasel kuul Mehhikos välja nägin – ehk siis 86 kg on need viimased pildid😀 Endiselt täpitähti seal pole (ainult kahel viimasel postitusel on, sest need ma kirjutasin juba Eestis, paaril esimesel on ka, sest ma lugesin päevi, millal Mehhikosse minna). Kuna Mehhikos olles sain ma netti suhteliselt harva (mul ei olnud siis oma läpakat, pidin projekti juures kontoris käima või netikohvikus, mis õnneks oli seal väga odav), siis pidasin ma seda blogi ka pigem selleks, et ei peaks kõigile eraldi kirjutama, et mis mul seal siis toimub ka. Kuigi mu perekond ütles alati, et need postitused on nii pikad, et nad ei jõua lugeda seda😀

Aga hea, et see blogi ikka alles on, sest ma ise pole sinna sada aastat sisse loginud, parooligi ei mäleta enam😀

Ilusat lugemist🙂

4 thoughts on “Minu Mehhiko blogi

  1. Kas Dennisega v ülüldse mehhikos seksisid ka?
    Oled mõelnud neid kõiki sinna vaatama minna, kellel abiks olid?🙂

    • Dennisega ainult jah😀 (olen temast siin blogis kirjutanud ka, nimeks oli Eriline).

      Kui kunagi Mehhikosse ning just sinna piirkonda peaks juhtuma, siis ikka läheks oma projekti inimesi vaatama🙂 Paljud lapsed (no nad pole enam midagi nii lapsed :D) on mul Facebookis sõbrad samuti, nad on nüüd juba päris suureks kasvanud, vahel likevad ning kommenteerivad mu pilte ka. Minu maja lapsed (San Pablo) olid ju keskmiselt vanuses 11-14, seega on nad nüüd juba täiskasvanud, mõned juba Ipoderacist oma elu peale läinudki. Ja need, kes siis olid juba vanuses 18-20- nemad on ju hetkel minuvanused😀 Seega jah, seal oli ju niimoodi, et need kõige vanemad poisid olid seal tollel ajal suht minuvanused või natuke nooremad, aga nende majas vabatahtlikke eriti ei olnud, sest nad said iseendaga juba hakkama, olid juba valmis mujale kolima. Ipoderac aitas sellele kaasa, et neil oleks algkapital rahalises mõttes olemas – või siis vähemalt töökoht, kus nad saaksid raha teenida.

  2. Mul läks lausa paar päeva Su Mehhiko blogi lugemisele😀 vahepeal oli vaja muud elu ka elada, aga iga vaba hetk sai sellega sisustatud (ja mõnikord ka mitte nii vaba…) igatahes on mul nüüd tunne, et ma pean mingi sarnase raamatu ostma, sest ei oska nagu eluga enam midagi pihta hakata😀 ja vanad postitused kus on Erilist mainitud peaks ka uue pilguga nüüd üle vaatama, sest nüüd justkui tunneks teda paremini.

    • Jaa, reisiraamatud on head🙂 Näiteks “Minu Mehhiko” pidi kellegi poolt juba ammu ilmuma, aga siiani vist pole? Nad vahepeal otsisid seda kirjutajat, Epp Petrone isegi kirjutas mulle, aga kuna nad ei tahtnud enam inimest, kes oleks vabatahtlikuna seda teed käinud (“Minu Argentiina” ja veel mõned juba olid niimoodi) – pealegi ei saanud ma Mehhikos nii palju reisida ka, kui raamatu jaoks oleks vaja olnud. Ma ei oleks saanud Mehhikost nagunii nii adekvaatset pilti anda, sest olin seal ainult pool aastat, sedagi suhteliselt ühe koha peal. Kui “Minu Mehhiko” peaks ilmuma, ostan selle kohe ära! Mul on vist kõik “Minu” sarja raamatud endal olemas, kus emakeeleks on hispaania keel.

      Nüüd ma kirjutaksin teistmoodi seda blogi, kahetsen natuke, et nii palju tähelepanu just projektile andsin, eluolu jäi natuke tagaplaanile. Aga mul polnud nii palju aega ka, et seda blogi kirjutada, sest endal ju arvutit ei olnud. Ja Ipoderac võttis ju lõviosa ju ajast ka, sest mu projekt oli väga tihe.

      Mul on siin blogis otsing ka, kus saab vastava märksõna abil midagi konkreetset leida, kui peaks tuju tulema. Aga mul on hea meel, et Mehhiko blogi huvi pakkus🙂

Lisa kommentaar

