Miks mõned inimesed tahavad alati targutajad olla?

Kuna mu eelmise postituse kommentaarium kisub juba kilomeetrite pikkuseks, siis kirjutan sellel teemal uuesti. Ma mainisin oma eelmises postituses ka, et minu pärast olgu inimestel just selline suhtevorm nagu neile meeldib – mul ükskõik. Aga üsna tihti, kui ma võtan teemaks suhted vms, siis ilmub kuskilt välja Leevi (okei, sel korral ma viitasin ta kunagisele postitusele – seega loogiline, et ta seda nägi), kes hakkab mulle juba jälle seda vana asja ajama, et sa ei tea ikka midagi jne. Seda rääkis ta mulle juba siis, kui ma Egoga koos olin – tõi mulle näiteks oma pika suhte, mis siiani kestab. See selleks. Kirjutasin kunagi oma seksiseiklustest, siis ilmus jälle välja Leevi, kes ütles, et ta isegi seda kõike 1000 korda rohkem kogenud ning selles ka targem (millal sa ometi jõudsid, naine? sa oled oma mehega üheksa aastat koos olnud, sa oled hetkel 26-aastane, enne seda oli sul üks nelja-aastane pikk ning vägivaldne suhe… millal sa seda tormilist elu veel jõudsid elada? vanuses 8-12? ok, pole minu asi ka, aga… paneb mõtlema küll…).

Kusjuures ma olen Leevit päriselus ka ühe korra näinud (Malluka iluõhtul novembris 2014) ning jumala eest – sa tundud päriselus vägagi mõistlik inimene🙂 Miks sa siis mu blogis alati tahad näidata, et sa oled vähemalt 65 aastat siin ilmas elanud ning tead kõigest kõige rohkem? Mis teema sul sellega on, kulla naine?

Leevi väidab, et kuna mul pole vaba suhtega kogemust, siis ma ei tea sellest midagi. Aga siis tuleb välja, et tal endal ka pole kogemust, lihtsalt luba on antud, et kui juhtub, siis antakse andeks… järelikult pole tal endal ka kogemust ju. Kuidas ta siis nii kindlalt teab, et ta ikka nii rahulikult sellesse suhtub? No sellepärast, et see on tema isiksuses kinni. Bingo! Järelikult ei peagi mõnesid asju kogema, et teada, kas see neile sobib või mitte. Kui sa tead, et see sulle sobib, aga pole kogenud, siis räägime me põhimõtteliselt samast asjast, aga mina ütlen, et ma pole seda kogenud, aga samuti tean, et see mulle ei sobiks. Nii lihtne see ongi.

P.S: Mul ei ole isiklikult su vastu mitte midagi, Leevi. Lihtsalt naljakas, et sa oled alati kõigist “targem.”

30 thoughts on “Miks mõned inimesed tahavad alati targutajad olla?

  1. Tee oma faktivead korda. Isegi vanus on mööda. 😂
    Pluss sinu blogisse sattusin ma tõesti ainult selle pingbacki tõttu. Muidu käin ma siin vaid äääärmise igavuse korral viimase 1.5-2a jooksul ning siiski loen pigem mõne pealkirja ja esimesed read vaid postitusest läbi.

    Näita mulle ja ka teistele nüüd koht, kus ma olen öelnud, et mul on vabasuhtega tohutud kogemused. Sa mõtled asju välja ja serveerid siis blogis tõe pähe. Ainus asi, mida ma olen öelnud, ongi see et meil on kokkulepe. Ülejäänu on su enda fantaasia😉 Jah, kokkulepe on ka vabasuhe sisuliselt, kuna me oleme teineteist selles mõttes vabaks andnud. Kus see reegel on, et peab kohe jooksma seda kasutama?

    Minu meelest pole sinu postitus sugugi vähem targutamine ning need minu 2a tagused targutamised läksid ju kõik täppi. Ego oli sul siis ka suur armastus ja tema armukadedushood olid suured armuavaldused…

  2. Anna alla, Leevi. Printsess sul nüüd küll mingeid vigu tunnistama ei hakka. Isepäine või kangekaelne või kuidas ta oma lauslollust nüüd seletaski, no igatahes
    mingi taoline termin. Ja lugemisoskusega on siin päris mitmel probleeme, niimoodi vaadates on see päris õige, et emakeele eksam ümber tehti. Pikka vahtu oskavad paljud ajada aga hoopis olulisem on tekstist arusaaamine.

    • Annan jah. Näha on, et ennemini saab imikule selgeks tehtud kui mõnele vanuse poolest nagu täiskasvanud inimesele.🙂 Mingi anonüümne kommentaator nüüd järgmine, kes sõnadest mõtet välja ei oska lugeda ja selle siis oma peas juurde paneb.

      Andeks, Printsess, aga ma tõesti varem ei arvanud, et sa selline napakas oled.😀 Räägitakse sellest ju igal pool, kus sinu blogist juttu on, aga ma olin pigem seda meelt, et naiivne lihtsalt…

      Ning jah, kirjutad kellestki nimelise postituse ja jaurad-jaurad temast ning paned lõppu, et sul polegi tema vastu isiklikult midagi? Keda sa lollitad? Kui julged öelda, siis ütle lõpuni!
      Ma võiksin ka oma blogisse praegu minna ja kirjutada postituse, kuidas idioodile 2 päeva ühte lauset seletada, aga ta ikka aru ei saa ja sulle sõnu suhu paneb (“Never say never”). Siis panen alla, et tegelikult mul pole ta vastu midagi ja ta on muidu ju täiesti normaalne inimene. Aga ma ei lähe. Ja ma ka ei valeta sulle näkku, et ma sinust veel midagi muud arvan kui seda, mida siin üks kommentaator kirjutas ja Uuno tsiteeris.

      • Kle, Leevi, mina pole sind sõimanud, sina teed seda hetkel. Ei suuda täiesti tavalist juttu taluda, et alati targutama pead või?😀 Minu pärast kirjuta minust ükskõik milline postitus, mul ükskõik. Sinu ja minu vahe ongi see, et mina julgeks päriselus sulle seda ka öelda, mida ma hetkel mõtlen…sinu puhul ma nii kindel ei oleks🙂

        Ja sinu blogi on ka jutuks tulnud, samuti mitte alati kõige positiivsemas valguses, ka blogijate endi hulgas, seega poteito -potato😉

      • Ja ma tõesti pidasin sind normaalseks inimeseks, noh, et vahel targutasid, aga eks neid tuleb ikka ette. Nüüd enam nii kindel poleks muidugi, aga samas – täiesti normaalne ongi igav olla, seega pole selles ju ka midagi halba😀 Mingi viga peab alati küljes olema😀

  3. No igaljuhul on nõme väita, et küll inimesed ümber mõtlevad ja kunagi oma partneri kaisust teise voodisse tahaks minna. Siis ilmselgelt on armastus ja austus otsa saanud. Inimesed on erinevad, see kui osad paarid kohe alguses saavad sellest aru, et teineteisest ei piisa ja kokkuleppeid teevad. ..no jumala eest, andku minna. Pole motet teistele peale suruda enda maailmavaadet.

  4. Mulle ikkagi meeldib mõte vabameelsest seksiblogijast, kelle jaoks grupiseks ja nii mõnedki muud asjad on täielik “no-no”. Milles see toonane vabameelsus siis väljendus? Purjuspäi tehtud lollustest või kaupluse riietuskabiinis suhu võtmises?

  5. Nii-nii. Lugesin, tegin omad valikud, hoian oma lemmikuile pöialt jne. Aga tekkis ka üks ohhoo-moment: Leevi muudkui kordab, et tema mõte oli see, et “never say never” (100% nõus sellega), kuid miks ta siis ise suur osa oma väiteid kategoorilistena esitab? Kohe kõige esimene kommentaar eelmisele postitusele: /Kui oled kellegagi draamavabalt vähemalt 5 aastatki koos olnud (see tähendab, et ilma kokku-lahku käimata), siis loed seda postitust uuesti ja pole enam paljude asjadega nõus./ Kus on sõnad “võib-olla”, “minu arvates võib su arvamus muutuda”? Antud juhul on väide esitatud kui fakt stiilis 1+1 on 2.
    Veel hullem tuleb aga edasi, kui asi juba nugade peale läinud on, kopeerin: /Oma armastatud inimesega ei käituta eales nii./ – Mina käitun oma armastatud inimesega, täpselt nii, nagu mina käitun ja sina ei saa sellest mitte midagi välja lugeda meie armastuse kohta. /…skandaalitsemine ja põhjendamatu usaldamatus … on partnerile palju solvavam kui kokkuleppeline vabasuhe. / – millisele partnerile? Kõigile maailma inimestele kehtivad samad reeglid? /Ükski enesekindel naine ei käitu nõndaviisi. / – võrdle lausega “kõigi naiste lemmik Enrique Iglesias” – on ikka võimalik kõigile ühe puuga anda või? Vabandust, aga kui see ei ole targutamine, siis mis see on?

    • Jah, kogu selle targutamise pärast ma selle uue postituse kirjutasingi, sest Leevi teab ju alati, kuidas on kõige parem ning õigem (ja seda juba aastaid, mitte ainult minu blogis kusjuures)😀 Ehk siis tahtsingi teada, et mis talle alati ette jääb, aga vastust ei saanud. Ju iseloomus kinni siis. Mis seal siis ikka.

  6. Jaanika, mul on lausa kahju Sinust,et sa sellise inimesega siin üldse vaidlema pead!😀 Jõudu ja jaksu Sulle!😉

  7. Ja kust otsast sa ise parem oled? Muudkui kaagutad ühte ja sama juttu, teiste tekstist sisuliselt aru ei saa ja ajad oma õigust taga? 🙂

    • Ma enda arust pole kellegi blogis juba aastaid väitmas käinud, et ta ei tea asjadest mitte midagi, sest tal pole kogemust (ja paljudel juhtudel asjadega, mille puhul Leevil endal ka kogemus puudub). Me jäime eriarvamusele ja see on okei, aga veits omapärane, et keegi alati targutada tahab – et tema teab paremini jne. See viimane aspekt mul sita keema ajaski, muus mõttes on kõik chill.

  8. Fantastiline, kuidas sa suutsid kirjutada jälle ühe paraja pikkusega teksti, kus puudub igasugune uus info ning vastus küsimusele. Samas, ma ei tea, mida ma ootasin, sest sul on ikka lugemisega vist väga suuri probleeme. Võtan teadmiseks🙂

      • No krt, olin arvutist kuus tundi eemal ja Perekooli teema kadunud! Tahtsin kommentaare lugeda ja nüüd ei saagi😦 Keegi nägi, tahan teada, mis seal kirjutati, et see kaduma pidi, sain aru, et mindi Leevi suhtes liiga isiklikuks? Seda küll ei tahtnud, aga samas kommentaare oleks tahtnud näha. Ilmselt minu suhtes ka isiklikuks, aga noh.. nagunii ei midagi sellist, mida ma kuulnud pole. Aga uudishimulik olen ikka, kui teema juba loodud on, siis loeks ikka. Mingit seitset esimest kommentaari nägin, aga rohkem ei näinud. Nüüd on see konkreetne teema kadunud. Seda nägin veel, et öeldigi, et Leevi ongi selline intrigant, kes nimelt alati kõikjal sõna võtab ja keegi ütles, et palus jumalat, et mitte ometi see Leevi, aga tuli välja, et just nimelt see Leevi jah, keegi veel lisas, et kas seesama kunagine Perekooli Leevi, kes alati kõigile vastu vaidleb. Ja noh seda nägin enda kohta ka, et lõdva püksikummiga ja keegi arvas, et ma ise hoopis see intrigant, kes nimelt vastu vaidleb. Jäi midagi olulist veel nägemata?😀

  9. leevit hakata seal teemas materdama tõesti, sellepärast kadus ka. pole ta midagi nii enesekindel nagu ennast väidab olevat kui ei suuda tõega hakkama saada, et pidi lausa perekoolil paluma selle eemaldada.

    • Valikuliselt loetud mõnel. Seal teemas ilmusid välja kaks kadetsejat kes alati samade lausetega välja ilmuvad kui Leevi nime kusagil kuulda/näha on. Ülejäänu oli pigem Printsessi üle irvitamine, kaasa arvatud siit kommentaaride kopeerimine. Eriti lõpus läks ju Printsessi suunal väga inetuks. Perekoolis ei pea keegi palvet esitama teema eemaldamiseks, sealsetel moderaatoritel on endal ka mõistus peas. Kui kellegi perekonda solvatakse ning teist korduvalt l***ks sõimatakse siis loomulikult eemaldatakse teema koheselt.

      • Nende kommentaaride kopeerimist ma veel nägin. Seega nägin ikka enamik ära. Ei midagi uut siin ilma peal😀 (mõtlen siis just enda kohta). Leevi kohapealt kahju, et nii inetuks see asi läks (kellegi perekonna solvamine on väga nõme). Nüüd on uus teema üleval, kus arutatakse, et miks see eelmine kadus. Aga jah, eks see loogiline ole, et kui väga hulluks teema läheb, siis eemaldatakse.

  10. See kustutatud teema oli lõpuks ju puhas sõim Printsessi aadressil. See mida vastaspoole pere kohta öeldi polnud midagi selle kõrval mida Printsessi ja tema mehe kohta räägiti. Väga paljust jäid ilma ja parem ongi… Võib ju rääkida et ei hooli aga tegelikult ei usu seda keegi. Selleks nad sõimavadki kõigi blogijaid kes vähegi ei meeldi.

  11. Printsess sai küll palju kriitikat aga midagi nii hullu seal küll polnud nagu siin väidetakse. Liialdused, liialdused. Kujutan ette et Jaanikat selline asi mõjutanud poleks😀 Aga tõsi muidugi et Perekoolis saavad väga palju igasugust sõimu.

    • Asi polegi selles, et kas see mõjutab või mitte, sõimata on alati kole. Aga eks Delfi on mind karastanud ka. Või üldse see blogi.

  12. kuidas nii väiksest asjast sai üldse selline poleemika tekkida? vahet pole ju kas on vabasuhe või mitte. võtke end kokku, inimesed!

    • Mulle on jäänd mulje, et see poleemika on blogi pidajal meelega tekitatud. Esimesest kommentaarist alates mängis ju lihtsalt lolli lõpuni välja. Päriselt ei saa ju nii loll olla???? Kui muidu blogisse enne blogiauhindade jagamist klikke ja feimi ei saa siis lolli mängimisega ikka saab😀😀

      • Loogika on sul veits mööda vist. Kui ma oma blogisse klikki ja feimi tahaksin, siis selle jaoks on muud viisid. Seletasin juba selles konkreetses postituses ka ära, miks ma selle üldse kirjutasin. Eelmist postitust kirjutades ei kujutanud ma üldse ette, et asi niimoodi ju lõpeb. Kui see on sinu meelest lolli mängimine, et mind häirivad inimesed, kes alati õpetama kipuvad ning end teistest targemaks peavad (ka asjades, mida nad ainult teoreetiliselt proovinud on..), siis jah – järelikult mängisin tõesti lolli🙂

Lisa kommentaar

