DND ja siil udus (videod)

Käisime eile Härraga DND-d kuulamas Rock & Rolli klubis Tartus. Kujutan ette, et ega ma enam niipea sinna ei juhtu, sest minu maitsele seal eriti muusikat ju ei lasta. Pidu iseenesest oli okei, see esimene bänd SS Robot oli küll kohutav, aga DND oli hea🙂 Rahvast oli normaalselt, mitte just väga palju ka, sest ega need bändid ju laiale üldsusele eriti tuntud pole.

Öösel tegi Härra ka ühe video sellest, kuidas ma õhtuga rahule jäin. Panen selle ka siia üles, aga võtke seda kui lihtsalt raadiot, sest pilt on ülihalva kvaliteediga (jah, ma tean, et jälle valepidi filmitud, vast enam seda ei juhtu, aga nüüd jälle – pole minu süü :D). Härra segab kogu aeg mu jutule vahele!😀 Ja kui ta hakkas ütlema, et sa näed nii… siis ma arvasin, et ütleb püss välja, aga ütles hoopis, et nii tume välja (sest väljas oli pime)😀 Ehk siis oh seda romantikat😀

Ilusat nädalavahetuse jätku teile🙂

Edit: lisasin ka Härra filmitud DND esinemise🙂

10 thoughts on “DND ja siil udus (videod)

  1. Veider, et sa näed videotelt nii tädilik välja kuidagi. See, kuidas sa räägid, su liigutused ja miimika ei ole nagu üldse kahekümnendates tüdruku omad.

  2. Järgmine kord kui videot teete siis võite võtta prožektori ka kaenlasse🙂
    Aga muidu pole hullu midagi. või siis ma ei tea millega te videosid teete, kas seal ei ole võimalik valgustust panna.

Lisa kommentaar

