Lugu sellest, kuidas Jaanika Printsessi tappis… (ehk siis Jaanika ja Printsessi erinevused)

Britt kirjutas sellest, et kui palju erinevad blogis kujutatud tema ja päris tema. Mina hakkasin ka sellele mõtlema, et kui palju erinevad Printsess ja Jaanika (kuna ma ei viitsi kogu aeg kirjutada, et Blogi-Jaanika ja Jaanika, siis on lihtsam teha neil vahet niimoodi, et Printsess olen mina kui blogija ning Jaanika olen mina kui inimene).

Printsess ja Jaanika on tegelikult väga sarnased, sest neile mõlemale meeldib ju kirjutada. Mida rohkem, seda uhkem, eksole. Printsessile meeldis minevikus ikka kõik detailideni läbi hekseldada, sest nii oli huvitav. Kuna ta elus juhtus vahel päris veidraid asju, siis ta nautis seda täiega, kui sai mõne skandaalse pealkirja jälle oma postitusele panna. Kuna ma olin ju alguses ainult Printsess, sest Jaanikast polnud kellelgi aimu, siis see oligi just põnev. Tol hetkel olin ma veendunud, et kui kunagi saadakse teada, kes on Printsess, siis kaob blogi igaveseks unustuste hõlma. Vähemalt see konkreetne blogi küll.

Kui see lõpuks välja tuli, siis sain ma aru, et ma ei taha oma blogi ära kaotada. Et mulle meeldib kirjutada ja kuigi mu postitused olid ehk avameelsemad, kui inimesed tavaliselt on harjunud lugema, siis mis vahet sel on. Ja nii mu blogi jäigi alles ja kui alguses domineeris seda Printsess, siis ajapikku hakkas üle võtma Jaanika. Kuna Jaanika isiksusena muutus ise aina rahulikumaks ja vbl Printsessi kontekstis ka igavamaks, siis just niimoodi ta piltlikult öeldis tappis selle vana Printsessi. Võib-olla oli see Printsess Jaanikat juba ennastki ära tüüdanud, kes teab. Ehk just sel hetkel toimus vast see asi, kui Jaanika otsustas, et ta seksist enam nii detailselt ei kirjuta (ega mul tol ajal seda eriti olnud ka, kui ma selle otsuse tegin).

Ja on olemas tegelikult veel üks Jaanika. See on see Jaanika, keda vahel öösiti telekas võib näha (ma päevasaadet hetkel siia ei kaasaks, sest seal ei mängi mina põhirolli). Härra mainis kunagi, et kui ta ta teaks mind ainult teleka kaudu, siis ta arvaks, et ma olen väga ülbe naine (ta kusjuures paar aastat tagasi vahel juhtus neid saateid vaatama, siis ta küll ei aimanud, et mõne aasta pärast on ta Jaanikaga suhtes :D). Et kui ta mulle Flirticus kirjutas ja me varsti juba kohtuma pidime, siis ta tegelikult kartis natuke, et ma olen väga ülbe naine. Aga siis sai kokku ja taipas, et polegi üldse nii ülbe. Saatega on see teema, et seal lihtsalt peab natuke seda ülbust/otsekohesust olema. Mitte nüüd liiga palju, aga piisavalt.

Ehk siis kokkuvõttes võib öelda, et see kõige õigem Jaanika ongi kompott sellest kolmest eelnevast Jaanikast, kellest ma kirjutasin. Aga kuna mina isiksusena olen muutunud aina rahulikumaks, siis seda pöörast Printsessi ei saagi enam olemas olla ju.

Lisa kommentaar

