Millistele blogidele andsin oma hääled? / Millised näevad välja Tigutorni kõige ülemised korterid? /Tülitsemine ja leppimine

Hääletamine blogiauhindadeks on täiesti hoos. Mul võttis see list silmi eest kirjuks, sest enamikest blogidest polnud ma kuulnudki – seega osad kategooriad jäid tühjaks ka. Ma enam täpselt ei mäleta, kes kuhu kuulus, aga minu poolt said hääled Rents, Lipsuke, Vistadelmarista, Ebapärlikarp (kuigi ma kahtlesin, et kas tema või Manjana, otsustasin ma siiski selles kategoorias Ebapärlikarbi kasuks, nad olid vist arvamusblogide all?). Rentsi paigutasin saurusblogide alla, sest no kuulge – ilmselgelt on tegemist saurusblogijaga, kui ma tema blogi olen lugenud juba aastast 2007! Temal ongi vist ainuke blogi, mida ma nii pikalt lugenud olen. Ma mäletan, et selle blogi leidis üldse sõbranna ja siis saatis mulle lingi, mina lugesin tol ajal põhiliselt ainult Babuulja blogi – muudest polnud mul eriti aimugi. Siis oli veel üks roosa taustaga Lia blogi, mis järsku lihtsalt kinniseks muutus. Ja ütlen ausalt, et ma olin pärast seda ikka päris kurb, sest minu meelest oskas see neiu nii hästi kirjutada. See on sama hea, kui sa vaatad mingit lemmikseriaali ning siis see pannakse poole pealt kinni. Pole ju tore, eksole? Ei ole! Sest kui sa mingit konkreetset blogi loed, siis sa oled ju selle inimese tegemistega nii kursis, et kui järsku see kõik sinult ära võetakse, siis on päris tühi tunne sees. Minul küll vähemalt.

Kusjuures nendest mainitud blogidest on mul Lipsukese suhtes vast kõige omapärasem vaatenurk. Nimelt alguses ta ei meeldinud mulle üldse. Aga ma millegipärast juhtusin sinna blogisse üha enam ja nüüd olen ma arvamusel, et tegemist on ühe väga tragi noore naisega, kes suudab oma elu humoorikalt kirjeldada (ja seda ka nii elada!). Ja eelmisel aastal juhtusin ma teda ka blogiauhindadel nägema ja ta on hästi soe ning sõbralik inimene. Juba eelmisel aastal hääletasin ma tema poolt ja tegin seda sel aastal uuesti. Üle-eelmisel aastal ma ilmselt ei oleks talle häält veel andnud, kui siis oleks blogiauhindade jagamine toimunud.

See blogide lugemine on üldse üks kummaline fenomen. Kui jätta need blogid välja, kus oma isiklikust elust mitte midagi ei kirjutata ( a la poliitblogid ja raamatublogid jne), siis on paljudel kindlasti see küsimus, et miks inimesi teiste elu nii palju huvitab. Ma olen sada protsenti kindel, et kui ma ise ei blogiks, siis teiste blogisid loeksin ma ikka, sest seda ma olengi ju pea kümme aastat teinud. Nii et vastust mul sellele küsimusele pole, sest ma pole kunagi pidanud selle üle juurdlema😀 Seda viimast teevad ilmselt need, kes blogisid üldse ei loe.

Kui nüüd muude teemade lainele minna, siis me Härraga pühapäeval tülitsesime. Sest tema arvates ei ole ma eriti kompromissialdis ning ma olen nii kangekaelne (halvas mõttes) ja mina arvasin, et ta on üks tundetu mees. Sel hetkel. Ta hakkas just jalgrattaga sõitma minema, kui ma nutma hakkasin, aga kui ta seda nägi, siis toimus selline seebikalik leppimine – ehk siis ma nutsin ta terve särgi täis😀 Kui paljud blogijad saavad oma tujutsemise raseduse kaela ajada, siis mina seda teha ei saa, aga kuna mul olid päevad, siis ajan selle kaela hoopis. Kah võimalus ju!😀 Kuna me Härraga tavaliselt eriti ei tülitse ja kui me ka seda teeme, siis on see pigem selline vaidlemine, et a la mis aastal see film tehti või mingi näitlejanime üle, siis selgub võidumees (või naine) siis, kui me mõlemad ruttu googeldama hakkame, et kummal siis õigus on. See on üsna pooleks. Meile meeldib näiteks näitlejate vanust pakkuda ja siis IMDb-s enne vaatamist ennustada, et kui palju mingil filmil skoor ka on. Selle viimasega läheb mul kõvasti paremini kui tal, aga näitlejate vanust ennustada oskab tema paremini. Me oleme niimoodi näiteks kõigi “Suure komöödiaõhtu” näitlejate/saatejuhi täpse vanuse teada saanud, et üks pakub, et kui vana näiteks Tiit Sukk võiks olla ja teine siis ütleb oma arvamuse… ja siis läheme kohe googeldama. (tegelt ka Tiit Sukk on 41 või? ma oleks maksimum 35 pakkunud).

Pärast seda tülitsemist läksime Anne kanali juurde ilusat õhtut nautima ning pikutasime sealsel mingil puupingil, mis on vist trennitegemiseks mõeldud. Kujutan ette, et need, kes sel hetkel oleksid seda kasutada tahtnud, just eriti õnnelikud ei olnud, et kaks inimest selle paariks tunniks hõivasid. Päevitamiseks oli ilmselgelt liiga külm, aga niisama pikutada oli hea. Vaatasime Tigutorni ja mõtlesime, et millised need korterid seal üleval seest võiksid välja näha. Siiani me seda vastust ei tea, aga vähemalt hea on selle üle juurelda. Eks umbes saab ette kujutada, aga ma tahaksin täpsemat vastust teada, aga kuna mul tuttavaid pole, kes seal elaks, siis on see suhteliselt keeruline. Ja googeldamine ei andnud ka mingit adekvaatset vastust! Ma tõesti ei kujuta ette, kuidas ilma googleta elada, mul on hea meel, et minu varajases lapsepõlves seda veel ei olnud (tähendab oli, aga mina ei teadnud sellest mitte midagi)😀 Muidu olekski ainult googeldanud.

Laupäeval käisime korraks Põltsamaal ka. Kuna ma olin öösel tööl olnud, aga me startisime üsna vara, siis sain seal edasi tududa. Härra siis samal ajal niitis uue murutraktoriga, mis nad vennaga emale kinkisid. See pidi palju mugavam olema, kujutan ette tõesti, sest selle vana muruniidukiga pidi ju püsti muru niitma, aga nüüd istud mugavalt kohal ja sõidad. Kuna ma pole mitte kunagi elus muru niitnud, siis mul pole aimugi, aga juba pealtnäha tundus see variant palju mugavam. Hiljem käisime Põltsamaa peal veel jalutamas ning õhtul tulime Tartusse tagasi.

Täna on juba Eurovisiooni I poolfinaal. Ma ei oskagi arvata, kas meie Jüri edasi saab. Ehk isegi saab, aga ma siiski usun, et kui see peaks juhtuma, siis finaalis tal eriti hästi ei lähe. Iseenesest ju halb laul isegi pole, aga sellist kindlat veendumust nagu eelmisel aastal Elina ja Stigi puhul oli, et nemad kindlalt edukalt finaalis on (ja seal ka hea koha saavad), mul sel aastal pole. Eks näis, mis tegelikult saama hakkab.

7 thoughts on “Millistele blogidele andsin oma hääled? / Millised näevad välja Tigutorni kõige ülemised korterid? /Tülitsemine ja leppimine

  1. See nädalavahetus oli ju Tartus täielik rannailm, ise veetsin küll nii L kui P päevitades ja väga väga kuum oli😀

  2. Sama siin😀 Mul endal on üldse mingi imelik kiiks, et mulle vahel niisama meeldib seal kinnisvara lehel uurida, millised kodud Tartus teistel on. Kunagi endalgi oli huvi, et millised need Tigutorni korterid välja näevad, õnneks sain oma uudishimu rahuldatud.😀

Lisa kommentaar

