Minu viimase aja lemmiklaulud (eesti muusika!)

Ilma muusikata ei kujutaks vist mitte keegi oma elu ette. Mul on kohutavalt kahju, et mina laulda ei oska, aga kuna teised oskavad, siis tuleb neid kuulata! Ma viimasel ajal olen enda jaoks avastanud nii mitmedki eesti esitajad, kellest mul varem aimugi polnud, aga kes nüüd on nii südamesse pugenud. Ja laiemale üldsusele on need suhteliselt tundmatud lauljad/bändid. Toon siin mõned ära:

DND  – DND on mu üks lemmikutest olnud juba viimased paar kuud, mil ma täiesti juhuslikult just seda laulu “Hoia mind mu enda eest” kuulama juhtusin. Nüüdseks olen läbi ja lõhki kuulanud ära kõik teised selle bändi laulud ja olen kurvastanud, et neil peaaegu üldse live esinemisi pole. Kuid tartlastel ei maksa nukrutseda, nimelt 13.mail esinevad nad kohas Rock & Roll, mis asub Tiigi 76 a. Ma pole seal küll kunagi käinud, aga suure tõenäosusega siis lähen🙂

Silent Vincent –  Kui ma seda laulu esimest korda raadiost kuulsin, siis ma mõtlesin, et tegemist on välismaa esitajaga (täpselt samamoodi oli siis, kui ma Elina ja Stigi eelmise aasta eurolaulu esimest korda kuulsin). Tema teised laulud mulle nii väga ei meeldi, aga sellel konkreetsel lool on selline minu jaoks nii mahe vibe, mis mulle vägagi imponeerib.

Joseph & Martin Orchestra – Kui ma seda videot esimest korda vaatasin, siis teadsin ma ainult seda, et tüüp on ju Inese eks Martin Saar! Vaatasin ka tema ühe antud intervjuu ära, mis tehti aastal 2008, mil ta äsja Inesest lahku oli läinud. Aga konkreetsel laulul on midagi sellist, mis jääb kummitama🙂

Reket – Vana hea Reket! Reketist kuulsin ma esimest korda siis, kui ka temal oli oma roll laulus “Kõik”. Siis hakkasin tema muu loominguga tutvuma ja tema laul “Võit” oli mul pikalt igapäevaseks kaaslaseks. Ja noh, lisaks sellele, et see mees teeb head muusikat, on ta ka krdi kuum😀

Aga lõptuseks siis see video, kus eelnevalt mainitud Martin Saar väga napilt ühe ajakirjaniku küsimustele vastab, tehtud siis aastal 2008. Ma suht naersin, kui seda kuulasin, ilmselgelt pole see tüüp suu peale kukkunud. Natuke ülbe mulje jätab ka, aga ajakirjanikul tuligi neid küsimusi nagu Vändras saelaudu😀

Vot sellised lemmikud mul siis hetkel🙂 Kes teie lemmikud hetkel on või ehk on mõni neist lauludest teil endalgi repeati peal?

6 thoughts on “Minu viimase aja lemmiklaulud (eesti muusika!)

  1. Off topic aga oled siin kirjutanud muidu, et mees on blogimise suhtes väga toetav jne, kuidas ta negatiivsetesse kommentaaridesse suhtub, mis tema isikuga seoses nt tekivad? Nt Perekoolis nüüd jälle see blogi teemaks võetud ja naerdakse, et appi, mis tont ta välja näeb ja kui kohutavalt piinlik see sinukiidetud nn kunstianne on?

    • Mis tal muud üle jääb, kui sellega leppida😀 Eks ta on minu kõrval koolitust ka saanud, et sellest peab üle olema. Mina olen selles maailmas ju vana kala.

      Lugesin neid kommentaare ja ma isiklikult ei mäleta, et ma oleksin öelnud, et ta piltilus jne on😀 Aga inimesed loevad ikka seda välja, mida nad tahavad. Täiuslikke inimesi pole nagunii olemas, eks meil kõigil on vigu – nii minul, temal kui ka perekoolikatel. Härrat isiklikult huvitas hoopis see, et kes see võis olla, kes temaga mõned aastad tagasi deidil käis (seal oli üks selline kommentaar ka). Aga ta ei mäleta niimoodi. Ma ka ei mäletaks😀

      Enesekindlaid inimesi need kommentaarid endast välja ei vii. Mind ka kunagi minevikus natuke viisid, aga aja jooksul olen endale paksu naha kasvatanud. Peaasi on ise õnnelik olla. See, kas see kellelegi teisele sobib või mitte, on juba nende probleem.

Lisa kommentaar

